Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

I.A.G.: Han er ikke fornøyd.

Han sa Firefox. ( :innocent: )

6058391[/snapback]

Ikke hør på han! Han er en gal psykopat du bør passe deg for I.A.G, alle Firefox -tilhengere er gale, de kommer til å prøve å innta PC'n din og legge inn programmet for så å smitte deg med FF -viruset, kom deg bort fra dem! Kom deg bort fra dem! [ringenes herre-mode]Retreat, retreat! Back to the firewall, back to the firewall![/ringenes herre-mode]

@Skarstad: Har du brukt Firefox før? :dontgetit: *se skuffet på* Hvordan ble du i så fall omvendet til den gode side?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det noen som har link til live stream politiradio som jeg ka spille av i winamp?

Hvis noen kan gi meg en link så skal jeg sende positive tankebølger til dem!

6058581[/snapback]

http://kjeltring.com/ f.eks.?

...eller http://politi.oslocity.org/index.no.html

El Netzor: Selv ikke de mest hardbarkede SO-posterne har nok fått med seg alle sidene. Umulig prosjekt.

6058604[/snapback]

Tonio leste vel hele SO3 og de foerste 4000 sidene av SO4, tror jeg. Var et par andre brukere som leste hele SO3 og 4 i sommerferien, men jeg husker ikke hvem.

Lenke til kommentar
Jeg skriver "hehe", og bryr meg ikke et sekund om det ikke er riktig.

6058518[/snapback]

Hehe vil jeg si er den beste måten å skrive det på. He he er litt mer ironisk måte å le på.

Hehe = :!:

He he = :hrm:

6058646[/snapback]

Og hvorfor har det blitt slik i dag? Jo fordi de jævla fjortissene, nerdene og alle andre late ikke gadd å holde seg til norsk. :mad:

Lenke til kommentar
Det må være deilig å bli gledet såpass lett :p

TSP: Hva mener du er den gode side? Hvilken nettleser?

6058618[/snapback]

Det finnes jo bare en god side og det er jo Opera, og siden du ikke visste det er du sikkert en av dem!?! :ohmy:

:p

Lenke til kommentar
Jeg fulgte aktivt med i SO3, så det var ikke noe problem å få med seg alle sidene. Jeg var innom ofte nok til at det aldri var mer enn 4-5 sider å lese. Å bruke sommerferien på å lese Siste Ordet er en smule teit, men jeg gjør ikke noe bedre i ferien, så jeg kan vel ikke klage.

6058687[/snapback]

Hvis du legger deg litt tidlig saa er du fortapt. Spesielt i sommerferien. I et par uker kom det jo oppimot 50 nye innlegg fra 23.00 til 06.00 :p Men i sommerferien fikk jeg med meg alle innleggene, tror jeg. Naa som jeg er i Frankrike har jeg rett og slett ikke tid til aa sitte og lese alle sidene :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...