Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

b-real jeg er enig.. Man kan godt si "god natt folk, kos dere videre" eller noe sånt men ikke "God natt BanAnus, DemonFudge, DanielKorshar, Ronja, Marley, looOool, Leon Johannessen, Lisø, TomFu, Herr Brun, Canute, Lightningwolf, Hrisebro"

 

Danielkorshar hvor skal du bo? :p

Lenke til kommentar
b-real jeg er enig.. Man kan godt si "god natt folk, kos dere videre" eller noe sånt men ikke "God natt  BanAnus, DemonFudge, DanielKorshar, Ronja, Marley, looOool, Leon Johannessen, Lisø, TomFu, Herr Brun, Canute, Lightningwolf, Hrisebro"

 

Danielkorshar hvor skal du bo? :p

6570941[/snapback]

 

Radisson Park Hotell ved Fornebu :D

 

du :) ?

Lenke til kommentar
Radisson SAS hotell plaza oslo :w00t: DET BLIR DIGG! selv om jeg bor i Oslo, skal jeg likevel bo i hotellet:p pga laget mitt

6570951[/snapback]

 

tøfft :!:

 

uansett, hva heter laget ditt??

 

kanskje eg plutseleg møter på deg fordi om eg ikkje har peiling på korleis du ser ut ;)

Lenke til kommentar
Jeg er også jævlig trøtt egentlig. Blir sånn her hver kveld. Jeg er jævlig trøtt, men allikevel sitter jeg oppe. :hmm:

6570959[/snapback]

Mulig jeg burde kutte ut internett!

 

 

 

 

Å nei! :p

 

 

Edit:

 

Lightningwolf : Det har du helt rett i! :thumbup:

Endret av Mirann
Lenke til kommentar
Hvorfor er det så tiltak å gå og legge seg? Jeg er egentlig skikkelig trøtt :p

6570953[/snapback]

Fordi man ikke orker å reise seg fra stolen ut på badet og videre tilbake på rommet og opp i senga :p

6570962[/snapback]

Vel, så har du de usosiale menneskene som blir så sørpafull av koffein og så trøtt at når klokken nærmer seg 05:00 dropper de badet og bare legger seg.

 

Etter noen år er tannlegene rike.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...