henrik_s Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 hvem sa det ikke haglet tennisballer? 6570804[/snapback] Det var vel meg blant annet, og jeg ser fortsatt ingen tennisballer. 6570840[/snapback] Tell it to Mr. Tennis Ball. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 (endret) Det der er tatt på nært hold. 50mm... Det ble så uskarpt fordi jeg rett og slett ikke fikk tid til å fokusere (mf-objektiv...), den nærmet seg så fort. Edit: Bommet, skulle legge til før jeg svarte kanskje,. Endret 27. juli 2006 av Herr Brun Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 hvem sa det ikke haglet tennisballer? 6570804[/snapback] Det var vel meg blant annet, og jeg ser fortsatt ingen tennisballer. 6570840[/snapback] ser du ikke hva VG skriver? VG har jo alltid rett. sier de at bill gates har blitt drept av virus så er det vel sandt? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Nå tråkka du meg på føtta, b-real. ;P 6570780[/snapback] Man, serriøst, det var ikke et hån mot jazz, tvert imot, er glad i god jazzmusikk jeg, 6570818[/snapback] Jeg vet det, b-real. Lenke til kommentar
IRCdude Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 hvem sa det ikke haglet tennisballer? 6570804[/snapback] Det var vel meg blant annet, og jeg ser fortsatt ingen tennisballer. 6570840[/snapback] ser du ikke hva VG skriver? VG har jo alltid rett. sier de at bill gates har blitt drept av virus så er det vel sandt? 6570864[/snapback] så sant som at sant skrives med dt. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Nå tråkka du meg på føtta, b-real. ;P 6570780[/snapback] Man, serriøst, det var ikke et hån mot jazz, tvert imot, er glad i god jazzmusikk jeg, 6570818[/snapback] Jeg vet det, b-real. 6570866[/snapback] Nå liker jeg deg litt mer igjen, b-real. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 God natt; password, Lisø, Fez, LarsChh, eirik1989, kennethdammyr, Bertelsen, SirAnderz, The Ghost, Hylo, eplemann, IRCdude, DemonFudge, efikkan, SirMaximus, skolegutten, superseven, skjeivfordeling, ^fmj, zaico, Rairai, Bunder, bitte, kjhanken, kjetil_b, miCro, Jankee, erixz, Never Can Tell, Deathstalker, SuBWoofeR, Canute, BadBeer, eXa, Midi, MiKRi, jorgis, Drunk In Public, rakanishu, lfc, Bullseye88, Tubbytazz, ArmenMinAU, Chris_Henrik, Mitt_Nick, Autofil, vorbis, EDB, CreTz, 8-Ball, morten_s, jarandm, matrino, Satrucci_, Thorvis, sindrefj, qu3st, AndersL, eiv880, Mirann, a_man, Lightningwolf, ZanZel, Andreasfe, hartvig, eught, CurSe, WoWgamer72, Google.com , skag1, Jibril2k, BurTMastA, Mathia, donald D, christer-R, Alt-Ctrl, D3nnis, KillerX, uranus, Blackslash, tosama, elitoo, HaGbErT, Sneakerholic, Xyprotec, Zethyr, beneiro, Cutthroat Bill, samari, Killa833, bazukh, LeGranDuc, MoDzoNa, sofagakk, _Evolution_, Fox9, x-ray-cat, A|3x, loe, smoothie, Imposter, Litejk, kjekay, h3nrik, Engen_2k, RoutineX, guezz, rkg1000, tronni87, Alper, Sundiver, Laffo, PepsiCo, maradona, E.T, PyroCX, Herr Brun, FredrikM90, dup, ErikFN, danandre, Svendheim, trøls, Knudix, Eldarwan, Gandie, magenuss, haugsand, sentimental, b0nna, Met_Fredrik, Avean, P-in-P, wil, invictus, cyberPanda, eddielie30, dynaBel, Diotoxe, autofil-boy, Henrik Salthe, P3kka616, Sephiroth, Limited_Edition, vinterriket, zilch, incanus, DanielKorshar, deleder, .Brusfisk, Flaringo, Raygun797, Tha sims, palandersberge, Iris_L, Rhaegar, sumptrollet, Nakro, k-orm, Landkrabben, Apocalypse, Yngvejos, nord, Patience, Gunnar2004, acemaster, jostein_, jokkakim, AndyF, banansplitt, MaxXRebo, rogy, Charmed, Wildbill, Per-Stian, fredrikrb, jorgenmd, medi8or, uro, Rippo, Neddo, tofagerl, roac, And1Baller, Vasily, roy_nor, Hewitt, krolf, abze, WarpX, ing98ole, 2ern, XaTrIx, MysticoN, tjommylommy, Lungemannen, eCkoNipZ, Moonix, Tnet, melsom, *Christian*, Akarno, madammim, Lars Anders, djrabbit88, brune, djheaven, The_Darkness, LenniZ, sim, araziel, PT, t0ffemannen, Kim64, Alfen92, sinten, Propaganda, Went, nad_power, plague555, Limbeck, zandro, Luzifer, 02tom, ShadowWalker, Atmozpheric, Cerb, Alcoholiday, Gyn3r, Neptun_, sureup, bottleneck, drood, C@sh, Grabby, Papirpose, Hemulen89, jon67, Feonar, lperik, vegardostrem, WikingTOR, BrickTop, Firesky, Athelas, audi200, space, Judass90, piggar, Lemen, Jovi60, Rockhound, Edmund Blackadder, Superslask, JarleW, stompen14, gather, Orjanp, cmi, Meendel, Dee-Key, c3rfik, Cramping Death, Hobbes, leifeinar, Adey, peppah, Dell_9200, Boye, stolmann, Leroy, Lord Swag, CrazyKimmi=), Eirikeb, Kigulu, pessimisten, Juliess, MRN, JonasRe, GooDSpeeD, wen, sa|o, Sheriff_buford, Djevlen, theoddone, mini me, koronag, gullf1sk, EvenruD og Onkel! Nattas spessielle god natt går i kveld til........... Ikke la spenningen drepe dere.. Vis den sjulte teksten...! Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Ronja Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 så sant som at sant skrives med dt. 6570869[/snapback] ikke sant neida. bare at jeg skriver veldig mye. og når det popper opp 5 msn vinduer i sekundet så går det kjapt i svingene Lenke til kommentar
IRCdude Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 (endret) Hmmmm... mammas Visa kort ligger her med meg... Forslag til hva jeg skal gjøre? Endret 27. juli 2006 av IRCdude Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Hmmmm... mammas Visa kort ligger her med meg... Forslag til hva jeg skal gjøre? 6570889[/snapback] Øhm ... det hadde vært kewlt om du hadde bestilt noen CD-er for meg, dah. Lenke til kommentar
fox Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 livet suger Forresten en kompis av meg fortalte meg at han har opplevd isregn eller hva nu det heter, i størrelse som en tennisball i Tyskland.. Går det ann? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Hmmmm... mammas Visa kort ligger her med meg... Forslag til hva jeg skal gjøre? 6570889[/snapback] Gi det tilbake. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2006 Forslag til ny regel i Siste ordet: forbud mot å poste de listene med "god natt password, Lisø, Fez, LarsChh, eirik1989, kennethdammyr, Bertelsen, SirAnderz, The Ghost, Hylo......" Det har intet for seg imo, flere som er enig? Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 (endret) Hmmmm... mammas Visa kort ligger her med meg... Forslag til hva jeg skal gjøre? 6570889[/snapback] Kjøpe opp hw.no edit: plager meg litt, though jeg gjør det selv xD men det går fint det. kan heller si god natt til ett par spessielle Endret 28. juli 2006 av _Evolution_ Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Forslag til ny regel i Siste ordet: forbud mot å poste de listene med "god natt password, Lisø, Fez, LarsChh, eirik1989, kennethdammyr, Bertelsen, SirAnderz, The Ghost, Hylo......" Det har intet for seg imo, flere som er enig? 6570906[/snapback] Ja til nei til nattaspam. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Forslag til ny regel i Siste ordet: forbud mot å poste de listene med "god natt password, Lisø, Fez, LarsChh, eirik1989, kennethdammyr, Bertelsen, SirAnderz, The Ghost, Hylo......" Det har intet for seg imo, flere som er enig? 6570906[/snapback] Agreed. Lenke til kommentar
D4NY Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 (endret) Hmmmm... mammas Visa kort ligger her med meg... Forslag til hva jeg skal gjøre? 6570889[/snapback] Bruke alle pengene på online poker :!: B-real ( savner B|Real ) : Så lengen dei har det i Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): slik som dettta så skal det vere låv Endret 28. juli 2006 av DanielKorshar Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2006 Hmmmm... mammas Visa kort ligger her med meg... Forslag til hva jeg skal gjøre? 6570889[/snapback] Legg det tilbake og ikke missbruk ting som ikke er ditt. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Forslag til ny regel i Siste ordet: forbud mot å poste de listene med "god natt password, Lisø, Fez, LarsChh, eirik1989, kennethdammyr, Bertelsen, SirAnderz, The Ghost, Hylo......" Det har intet for seg imo, flere som er enig? 6570906[/snapback] Enig... Går fint ann å si god natt til noen enkelte. Men å kopiere hele listen å poste den er bare unødvendig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg