Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God natt;

password, Lisø, Fez, LarsChh, eirik1989, kennethdammyr, Bertelsen, SirAnderz, The Ghost, Hylo, eplemann, IRCdude, DemonFudge, efikkan, SirMaximus, skolegutten, superseven, skjeivfordeling, ^fmj, zaico, Rairai, Bunder, bitte, kjhanken, kjetil_b, miCro, Jankee, erixz, Never Can Tell, Deathstalker, SuBWoofeR, Canute, BadBeer, eXa, Midi, MiKRi, jorgis, Drunk In Public, rakanishu, lfc, Bullseye88, Tubbytazz, ArmenMinAU, Chris_Henrik, Mitt_Nick, Autofil, vorbis, EDB, CreTz, 8-Ball, morten_s, jarandm, matrino, Satrucci_, Thorvis, sindrefj, qu3st, AndersL, eiv880, Mirann, a_man, Lightningwolf, ZanZel, Andreasfe, hartvig, eught, CurSe, WoWgamer72, Google.com , skag1, Jibril2k, BurTMastA, Mathia, donald D, christer-R, Alt-Ctrl, D3nnis, KillerX, uranus, Blackslash, tosama, elitoo, HaGbErT, Sneakerholic, Xyprotec, Zethyr, beneiro, Cutthroat Bill, samari, Killa833, bazukh, LeGranDuc, MoDzoNa, sofagakk, _Evolution_, Fox9, x-ray-cat, A|3x, loe, smoothie, Imposter, Litejk, kjekay, h3nrik, Engen_2k, RoutineX, guezz, rkg1000, tronni87, Alper, Sundiver, Laffo, PepsiCo, maradona, E.T, PyroCX, Herr Brun, FredrikM90, dup, ErikFN, danandre, Svendheim, trøls, Knudix, Eldarwan, Gandie, magenuss, haugsand, sentimental, b0nna, Met_Fredrik, Avean, P-in-P, wil, invictus, cyberPanda, eddielie30, dynaBel, Diotoxe, autofil-boy, Henrik Salthe, P3kka616, Sephiroth, Limited_Edition, vinterriket, zilch, incanus, DanielKorshar, deleder, .Brusfisk, Flaringo, Raygun797, Tha sims, palandersberge, Iris_L, Rhaegar, sumptrollet, Nakro, k-orm, Landkrabben, Apocalypse, Yngvejos, nord, Patience, Gunnar2004, acemaster, jostein_, jokkakim, AndyF, banansplitt, MaxXRebo, rogy, Charmed, Wildbill, Per-Stian, fredrikrb, jorgenmd, medi8or, uro, Rippo, Neddo, tofagerl, roac, And1Baller, Vasily, roy_nor, Hewitt, krolf, abze, WarpX, ing98ole, 2ern, XaTrIx, MysticoN, tjommylommy, Lungemannen, eCkoNipZ, Moonix, Tnet, melsom, *Christian*, Akarno, madammim, Lars Anders, djrabbit88, brune, djheaven, The_Darkness, LenniZ, sim, araziel, PT, t0ffemannen, Kim64, Alfen92, sinten, Propaganda, Went, nad_power, plague555, Limbeck, zandro, Luzifer, 02tom, ShadowWalker, Atmozpheric, Cerb, Alcoholiday, Gyn3r, Neptun_, sureup, bottleneck, drood, C@sh, Grabby, Papirpose, Hemulen89, jon67, Feonar, lperik, vegardostrem, WikingTOR, BrickTop, Firesky, Athelas, audi200, space, Judass90, piggar, Lemen, Jovi60, Rockhound, Edmund Blackadder, Superslask, JarleW, stompen14, gather, Orjanp, cmi, Meendel, Dee-Key, c3rfik, Cramping Death, Hobbes, leifeinar, Adey, peppah, Dell_9200, Boye, stolmann, Leroy, Lord Swag, CrazyKimmi=), Eirikeb, Kigulu, pessimisten, Juliess, MRN, JonasRe, GooDSpeeD, wen, sa|o, Sheriff_buford, Djevlen, theoddone, mini me, koronag, gullf1sk, EvenruD og Onkel!

Nattas spessielle god natt går i kveld til........... Ikke la spenningen drepe dere.. Vis den sjulte teksten...!

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Ronja
Lenke til kommentar

Forslag til ny regel i Siste ordet: forbud mot å poste de listene med "god natt password, Lisø, Fez, LarsChh, eirik1989, kennethdammyr, Bertelsen, SirAnderz, The Ghost, Hylo......"

Det har intet for seg imo, flere som er enig?

Lenke til kommentar
Hmmmm... mammas Visa kort ligger her med meg...

Forslag til hva jeg skal gjøre?  :innocent:

6570889[/snapback]

Kjøpe opp hw.no

edit: plager meg litt, though jeg gjør det selv xD

men det går fint det. kan heller si god natt til ett par spessielle :whistle:

Endret av _Evolution_
Lenke til kommentar
Forslag til ny regel i Siste ordet: forbud mot å poste de listene med "god natt password, Lisø, Fez, LarsChh, eirik1989, kennethdammyr, Bertelsen, SirAnderz, The Ghost, Hylo......"

6570906[/snapback]

Ja til nei til nattaspam.

Lenke til kommentar

6570906[/snapback]

Agreed.
Lenke til kommentar
Hmmmm... mammas Visa kort ligger her med meg...

Forslag til hva jeg skal gjøre?  :innocent:

6570889[/snapback]

Bruke alle pengene på online poker :!:

B-real ( savner B|Real :( ) : Så lengen dei har det i Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

slik som dettta
så skal det vere låv :D Endret av DanielKorshar
Lenke til kommentar

6570906[/snapback]

Enig... Går fint ann å si god natt til noen enkelte. Men å kopiere hele listen å poste den er bare unødvendig. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...