Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis det er saa tragisk kan du jo alltids proeve aa faa opp kvaliteten litt. Det Dine poster i SO5 har vel vaert noen av de med lavest kvalitet.

5994460[/snapback]

Come again?

 

99% av postene hittil i denne tråden har vært spam, og SteffyBoy er ikke den med flest poster.

5994490[/snapback]

Jeg har heller ikke sagt at han er den med flest poster. Tingen er at siden saa godt som alt han har skrevet (alt jeg har lest han har skrevet i alle fall) har vaert av typen "huff, dere suger, alt var bedre foer". Det er ikke kvalitetsposter :)

 

Skjoenner ikke hva dere klager over. Hvis dere ikke liker det som blir skrevet her, gaa andre steder.

5994413[/snapback]

Kanskje enkelte ønsker å ha denne tråden, men med noe mer seriøst innhold. Da vil det være mer attraktivt for noen å oppholde seg her.

5994496[/snapback]

Definer serioest innhold er du snill :)

5994507[/snapback]

 

seriø's a1 (gj fr fra lat., av serius 'alvorlig') som fortjener å bli tatt alvorlig, som er alvorlig ment de fleste aktørene i bransjen er s-e / en s- diskusjon, henvendelse / s- musikk, t forskj fra popmusikk, underholdningsmusikk.

Lenke til kommentar
Hvis det er saa tragisk kan du jo alltids proeve aa faa opp kvaliteten litt. Det Dine poster i SO5 har vel vaert noen av de med lavest kvalitet.

5994460[/snapback]

Come again?

 

99% av postene hittil i denne tråden har vært spam, og SteffyBoy er ikke den med flest poster.

5994490[/snapback]

Jeg har heller ikke sagt at han er den med flest poster. Tingen er at siden saa godt som alt han har skrevet (alt jeg har lest han har skrevet i alle fall) har vaert av typen "huff, dere suger, alt var bedre foer". Det er ikke kvalitetsposter :)

 

Skjoenner ikke hva dere klager over. Hvis dere ikke liker det som blir skrevet her, gaa andre steder.

5994413[/snapback]

Kanskje enkelte ønsker å ha denne tråden, men med noe mer seriøst innhold. Da vil det være mer attraktivt for noen å oppholde seg her.

5994496[/snapback]

Definer serioest innhold er du snill :)

5994507[/snapback]

 

seriø's a1 (gj fr fra lat., av serius 'alvorlig') som fortjener å bli tatt alvorlig, som er alvorlig ment de fleste aktørene i bransjen er s-e / en s- diskusjon, henvendelse / s- musikk, t forskj fra popmusikk, underholdningsmusikk.

5994548[/snapback]

Jeg er serioes i det jeg skriver. Hvorfor fortjener jeg ikke aa bli tatt alvorlig?

Hva er en alvorlig diskusjon i Siste Ordet?

 

 

*poff*

Lenke til kommentar
Jeg har heller ikke sagt at han er den med flest poster. Tingen er at siden saa godt som alt han har skrevet (alt jeg har lest han har skrevet i alle fall) har vaert av typen "huff, dere suger, alt var bedre foer". Det er ikke kvalitetsposter :)

Herregud, les litt i tråden. Det er nok dritt i den til 100 permanente utestengelser, og det har ikke vært en eneste skikklig diskusjon. Likevel har du over 60 poster allerede, og i likhet med de fleste andres poster er de uten noe relevant innhold.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...