Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
de nevnte et selskap ved navn relacom

 

de bytter navn hele tiden :p hahaha

 

het Telavie før, før der igjen het de bravida.. har vel hatt et par navn til også.

6569147[/snapback]

Vet om at Bravida skifta til Telavie, men har du kilder til at de har byttet til Relacom ?

 

 

Jeg hørte nemlig at relacom fikk oppdraget, fordi de var i mitt "område".

Men så hadde de såklart klusse det til slik at de holdt på å komme til feil adresse og installere telefon.

Lenke til kommentar
de nevnte et selskap ved navn relacom

 

de bytter navn hele tiden :p hahaha

 

het Telavie før, før der igjen het de bravida.. har vel hatt et par navn til også.

6569147[/snapback]

Vet om at Bravida skifta til Telavie, men har du kilder til at de har byttet til Relacom ?

 

 

Jeg hørte nemlig at relacom fikk oppdraget, fordi de var i mitt "område".

Men så hadde de såklart klusse det til slik at de holdt på å komme til feil adresse og installere telefon.

6569209[/snapback]

 

 

prøv http://www.telavie.no/ :)

 

pluss at de har avtale med jobben, så de fikser alt der.. og jeg kjenner 2 lærlinger der samt en god del montører :p

Lenke til kommentar
de nevnte et selskap ved navn relacom

 

de bytter navn hele tiden :p hahaha

 

het Telavie før, før der igjen het de bravida.. har vel hatt et par navn til også.

6569147[/snapback]

Vet om at Bravida skifta til Telavie, men har du kilder til at de har byttet til Relacom ?

 

 

Jeg hørte nemlig at relacom fikk oppdraget, fordi de var i mitt "område".

Men så hadde de såklart klusse det til slik at de holdt på å komme til feil adresse og installere telefon.

6569209[/snapback]

 

hvis du skriver inn www.telavie.no så kommer du til relacom sin side...

Lenke til kommentar
noen tips til hvordan jeg kan overtale mamma til å la meg kjøpe macbook til 10000 når jeg allerede har brukt 16000 på stasjonær?

 

:p

6569318[/snapback]

 

si den egentlig koster 5000(altså, at du får den til halv pris).

 

 

Eller du kan si det er dine penger, og du velger å bruke dine penger på dine ting.

Lenke til kommentar
noen tips til hvordan jeg kan overtale mamma til å la meg kjøpe macbook til 10000 når jeg allerede har brukt 16000 på stasjonær?

6569318[/snapback]

 

Hvis foreldrene dine er slik som mine, er det vitenskapelig umulig, jeg har snakket om MacBook siden den kom ut nå, og er ikke en centimeter nærmere. Men si at "Den er jo bærbar, og er perfekt til skolebruk", så gir du det søte smilet ditt som forteller at du er veldig lysten på å jobbe med lekser det neste semesteret, spesielt hvis du får en MacBook. Fortell om hvor herlig den er, og si "Hvis Stefan får, så må jeg også ha". Den fungerer alltid.

 

til helvete med biene jeg vil sole meg aa bade!

6569322[/snapback]

 

Til helvete med bading, jeg vil ha regn! Regn! Oh, glorious rain! Rain!

 

Hvis du ikke tåler litt RAIN! Oh, glorious rain!, så må du flytte. Det er jo litt koselig å sitte her i kjelleren og høre på at det plasker ned utenfor. :love:

 

Til helvete, jeg dobbelpostet. Glemte helt at jeg allerede hadde postet. Beklager moderatorer.

Endret av Fisker
Lenke til kommentar
Fortell om hvor herlig den er, og si "Hvis Stefan får, så må jeg også ha". Den fungerer alltid.

6569337[/snapback]

Den fungerer aldri.

Det er jo litt koselig å sitte her i kjelleren og høre på at det plasker ned utenfor. :love:
Etter uker med bare sol, så er det faktisk det ja. :love: Endret av Tidus_hmm
Lenke til kommentar
noen tips til hvordan jeg kan overtale mamma til å la meg kjøpe macbook til 10000 når jeg allerede har brukt 16000 på stasjonær?

 

:p

6569318[/snapback]

 

 

Si til henne at hun kan få låne den.

Si at du trenger den til skole.

Si at du trenger den da du skal rundt om kring.

 

Nå stikker jeg på butikken!

6569330[/snapback]

 

1. Det tror jeg hun tar som en selvfølge... :p

2. Kan prøve det...

3. vedder på at hun sier "du sitter nok ved pcen når du er hjemme!"

 

noen tips til hvordan jeg kan overtale mamma til å la meg kjøpe macbook til 10000 når jeg allerede har brukt 16000 på stasjonær?

 

:p

6569318[/snapback]

 

si den egentlig koster 5000(altså, at du får den til halv pris).

 

 

Eller du kan si det er dine penger, og du velger å bruke dine penger på dine ting.

6569332[/snapback]

 

tviler på at det funker... :(

 

noen tips til hvordan jeg kan overtale mamma til å la meg kjøpe macbook til 10000 når jeg allerede har brukt 16000 på stasjonær?

6569318[/snapback]

 

Hvis foreldrene dine er slik som mine, er det vitenskapelig umulig, jeg har snakket om MacBook siden den kom ut nå, og er ikke en centimeter nærmere. Men si at "Den er jo bærbar, og er perfekt til skolebruk", så gir du det søte smilet ditt som forteller at du er veldig lysten på å jobbe med lekser det neste semesteret, spesielt hvis du får en MacBook. Fortell om hvor herlig den er, og si "Hvis Stefan får, så må jeg også ha". Den fungerer alltid.

6569337[/snapback]

 

vil tro det er noe sånn som vil skje... :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...