Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Jeg vil anbefale alle som bor i trondheim å ta en titt på hw.no møte treaden. :)

6567761[/snapback]

 

Er nord-trøndere velkommen :p ?

6567781[/snapback]

alle er velkommen, så lenge dere kommer dere til møte vi ikke har fast satt dato enda. Trenger en arangjør :)

6567789[/snapback]

 

Arrangør ? Arrangjør ? Husker ikke hvordan det skrives selv nå :cry:

 

Kan du gi link til tråden er du snil ? :innocent:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var jo knallbra vær i Trondheim for bare en time siden. 23'C og sol. Nå har det kommet en diger mørkegrå sky inn over byen og den romler kraftig. Tar vel ikke lang tid før det begynner å regne. Også jeg som skal gå i butikken etterpå :(

 

Redigert: Det ligger forresten en død fugl på plenen rett utenfor vinduet mitt. Æsj. Håper kattene i nabolaget drar den med seg inn i buskene.

Lenke til kommentar

Nei, orker ikke løpe og kanskje bli truffet av lynet. Heller ikke å oppdage på vei ut av butikken at jeg ikke har på regnklær og at det styrtregner. Orker heller ikke se dum ut på vei til butikken med regnklær på tørr asfalt.

 

Jepp, jeg er litt negativ nå, men hva har man ikke fryser til ;)

Lenke til kommentar
Nei, orker ikke løpe og kanskje bli truffet av lynet. Heller ikke å oppdage på vei ut av butikken at jeg ikke har på regnklær og at det styrtregner. Orker heller ikke se dum ut på vei til butikken med regnklær på tørr asfalt.

 

Jepp, jeg er litt negativ nå, men hva har man ikke fryser til ;)

6567918[/snapback]

Man har ikke fryser til å varme mat. Så nå vet du det :roll: Og hva er det som er så galt med å gå med regntøy på tørr assfalt. Hvis det er så farlig tar du en bag/veske med regntøyet oppi da. Så kan du bruke bagen til å ha matvarene oppi når du har tatt regntøyet på deg ;)

Lenke til kommentar
Det var jo knallbra vær i Trondheim for bare en time siden. 23'C og sol. Nå har det kommet en diger mørkegrå sky inn over byen og den romler kraftig. Tar vel ikke lang tid før det begynner å regne. Også jeg som skal gå i butikken etterpå :(

 

Redigert: Det ligger forresten en død fugl på plenen rett utenfor vinduet mitt. Æsj. Håper kattene i nabolaget drar den med seg inn i buskene.

6567864[/snapback]

 

Det innlegget ga deg minus i manneboka. :p

Lenke til kommentar
Åjah, så det er sommerjobb ? Eller sånn etter skole jobb ?

6565409[/snapback]

Begge deler. Begynte i sommer, men skal jobbe etter skolen og i helgene (ca. 10-15 timer i uken) når skolen begynner. =)

 

Da er jeg hjemme og har spist middag og hatt besøk av familie. Nå skal jeg snart ut til verdens mest fantastiske jente <3 Gleder meg!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...