Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
YAY. Bare en time og 40 min igjen.

6566819[/snapback]

På jobb eller?

6566825[/snapback]

Jepp. Men så venter en times busstur for å komme meg hjem. Skulle aldri sagt ja til jobben her, men penger er penger.

6566864[/snapback]

okay! :) Men du, det er ikke særlig lurt å telle ned tiden til du er ferdig, da bruker det å ta evigheter før man er ferdig! :D Fra søndagen til mandagen denne uka jobba jeg 17 timer i strekk, det var tungt, men det gikk ganske fort egentlig!

Lenke til kommentar
de er pisse trege og klarer og knuse coveret på den ene dvden jeg kjøper lovlig på mange år, ikke rart folk piratkopierer.

6566920[/snapback]

 

Platekompaniet ordner nok opp i dette, om det er Walk The Line-boksen din som har blitt skadet.

 

«Dersom du mottar en feilvare - enten det gjelder feil på disken, omslaget eller andre ting, eventuelt at du har mottatt noe annet enn det du har bestilt - send oss en epost eller ring oss på 23292800, så sørger vi for at du får et feilfritt eksemplar så raskt som mulig.»

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
de er pisse trege og klarer og knuse coveret på den ene dvden jeg kjøper lovlig på mange år, ikke rart folk piratkopierer.

6566920[/snapback]

 

Platekompaniet ordner nok opp i dette, om det er Walk The Line-boksen din som har blitt skadet.

 

«Dersom du mottar en feilvare - enten det gjelder feil på disken, omslaget eller andre ting, eventuelt at du har mottatt noe annet enn det du har bestilt - send oss en epost eller ring oss på 23292800, så sørger vi for at du får et feilfritt eksemplar så raskt som mulig.»

6566929[/snapback]

qlt. skal prøve det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...