Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
gjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesp! morn folkens..dagens topic?

6565448[/snapback]

 

Jobb, lønn, utdanning. Morradi ?

 

Jobben min krever forresten en del utdanning, siden du må sette opp en del budsjett å drive litt med økonomi. Du må også klare å skrive på korrekt måte, det er ikke altid lett å formulere seg.

 

Selv har jeg mange mange kurs som gir store bonuser.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
gjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesp! morn folkens..dagens topic?

6565448[/snapback]

 

Jobb, lønn, utdanning. Morradi ?

 

Jobben min krever forresten en del utdanning, siden du må sette opp en del budsjett å drive litt med økonomi. Du må også klare å skrive på korrekt måte, det er ikke altid lett å formulere seg.

 

Selv har jeg mange mange kurs som gir store bonuser.

6565451[/snapback]

Det er bra! :) Jeg skal jobbe i kantinen i et år maks, så skal jeg gå litt mere skole så jeg får studiekompetanse! Kastet bort to år på yrkesrettet linje hehe!

 

NP: Godsmack - i stand alone

Lenke til kommentar
Jobben min krever forresten en del utdanning, siden du må sette opp en del budsjett å drive litt med økonomi. Du må også klare å skrive på korrekt måte, det er ikke altid lett å formulere seg.

Det der lærer man da i GK?

 

Selv har jeg mange mange kurs som gir store bonuser.

6565451[/snapback]

Jasså, hvilke kurs?

Lenke til kommentar

Jeg syntes ikke jeg lærte så alt for mye på skole, hadde sikkert klart meg uten.

 

Øhh kurs, har jeg ikke nevnt det en gang før ? :p

 

Pappa har sendt meg på en del kurs

 

Sånn som, holde måter, holde taler, føre regnskap på riktig måte, være aktiv, være frampå, sånn kalkyler greier (slitsom ting), datakortet (Helt patetisk med det hjelper). Meldte meg også inn i røde kors å donerer en slant en gang i blandt, hjelper faktsk det også.

 

Også har jeg budd aleine i 3 år, så jeg er veldig selvstendig, noe som kommer godt med.

 

Var 9 stykk på jobb intervju på denne jobben.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
Jeg regner ikke videregående som utdannelse, ihvertfall. Kanskje hvis man tar mekanisk eller noe sånt, men medier/salg og service/allmenn er bare grunnlaget for en lengre utdannelse.

6565550[/snapback]

 

Alt i verden er grunnlag til mer utdannelse, du blir aldri ferdig å utdanne deg selv. Om du har en god arbeidsplass blir du godt utdannet under tiden du er der. Vi bruker et lite motto "Du skal aldri slutte å utvikle dine talenter". Barneskolen er utdanning, ungdomskolen er utdanning. Jeg skal gå så langt som å si at barnehagen er utdanning, der det er lærdom å hente finnes det utdanning å få.

 

Uansett hvor du er i verden. Jeg tror erfaringene jeg tar med meg fra denne arbeidsplassen blir mer verdt en skole. Av den grunn at du ikke lærer deg arbeidslivet på skole.

 

 

Jeg har en kompis av meg som ikke har en dag på skole over ungdomsskole nivå, han jobber for netcom å tjener en 70 000 å måneden. Erfaring!

Lenke til kommentar

Nå snakker jeg ikke livserfaring eller kunnskapsnivå, men grader man kan vise frem fra etablerte institutter. Å få doktorgrad i økonomi vil for mange føre til øyeblikkelig lønnshopp.

 

Alle kjenner forresten en eller annen som klarer seg til tross for mangel på utdanning. For hver Bill Gates, så har vi noen tusen Dante Hicks.

Lenke til kommentar

All lærdom er livserfaring. Om du mener sånn så er ikke universitet utdannelse.

 

Alt er utdanning, å lære seg å snakke er utdanning, lære seg å lese er utdanning. Det er mange på 30 åra som ikke kan å lese, fordi de mangler den utdannelsen.

 

Forresten var det en som ikke kunne lese i midten av 20 årene som skulle ta sprengningssertifikat

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...