Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har ikke blokkert deg på msn, jeg er bare aldri inne. Jeg hater msn.

6564999[/snapback]

Det er derfor du aldri godtok meg når jeg prøvde å legge deg til, ja. :hmm:

 

Har sett den filmen, jo, wh1te.

6565004[/snapback]

 

Er den noe bra?

 

Bare så du vet det så laster jeg ned msn nå.

6565005[/snapback]

Den er ikke så verst.

 

Logg på msn en dag. så kan vi slå av en prat. :)

 

Sove nå.

Lenke til kommentar
Bare så du vet det så laster jeg ned msn nå.

6565005[/snapback]

 

Du turte ikke annet?

 

Jeg trodde vel for en stund siden at du hadde blokkert meg og, siden du aldri var online lengre.

 

Nå har jeg vannet blomster. Ser sikkert litt rart ut med noen traskende rundt huset med en ti-litersbøtte og vannkanne, men det får bare stå til.

Lenke til kommentar

God natt alle sammen!

 

eXa, Google.com , Alexanderhagen, Seether, looOool, Firesky, evilduck91, sgc, Dahl, sdn, panbanan, jstrandl, wil, olavrv, ATi-Radeon, Cutthroat Bill, miCro, lnostdal, Neophus, *@lex*, mushi, willbend, NinjaPanda, Kolsmik, Anakin Skywalker, Nemi2003, psilocybe, kt600, conspiracy, Sneakerholic, Rasch, Dieseln, guruthos, Buddeh, Busee, CareFace87, Mr. Nibble, Rikkely, Zlascher, MItjmannen, ksigurdsli, wh1te, RaW_DeNiM, HBK, Kvammis, Ferr, King_P, Mr.SS, nr.4, fredrikrb, pydi, eddielie30, Zealuu, eirik1989, bfisk, Sondre^^, BareMarius, olav1974, Silmarill, Kremfjes, Redline_, Cyberfrog, tore-l, TomFu, Luchy, Pdisch, Dell_9200, cfotland, Limited_Edition, Marius E, tintin77, Ekaad, ^fmj, o(O)phus, Marley, chakl, 02tom, Hylo, rakanishu, Malvado, bjorshol, Bundy, Alfen92, Voice, Hemulen89, deepsleep, Carrox, Futen, -Martin-, Madzi, Snabben, CaZpeR, pleiadene, suzze, fUzZy^, sir_lancelot, Gnurk, Rairai, Tykjepelken, Carl M, oddis89, wolfen2, sake, Tanya, Mavado, PCXray, Corleone, Simon Aldra, kACE

 

Jada! Tilogmed google.com fortjener en natta...

 

Nattens ekstra store god natt! går til Seether.

Lenke til kommentar
Jeg fikk ikke til å patche. Eller det vil si, min msn-versjon var for ny til at patchen ville funke.

6565055[/snapback]

Kom på MSN, så deler jeg MSN-mappen min med deg. Den er allerede patchet, men det kan jo selvsagt hende at du vil ha andre innstillinger. Da er det bare å patche den på nytt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...