Simen1 Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Takk for alle gratulasjonene Det ble ei lita jente, kom til verden kl 16.36. Jepp, det er vel en av de største gledene å kunne holde dem når de er snille og blide, med mulighet for å sende de av gårde når de blir grinete eller begynner å lukte.. Tja, jeg blir ikke far med det første i hvertfall. Kanskje 2010? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 jeg kommer til å bli arrestert en gang, det veit jeg.. Jeg gjør så sinnsykt mye dumt i fylla. og til og med forran politi, rart de ikke har slått meg enda. Lenke til kommentar
Con Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Ting jeg har gjort / ikke gjort Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): (X) - Ting du har gjort(_) - Ting du ikke har gjort (X) Vært full (X) Vært dopa (X) Kyssa noen av det motsatte kjønn (X) Kyssa noen av det samme kjønn (X) Kræsja bilen til en venn (_) Vært i Japan (X) Tatt taxi (X) Blitt dumpa (X) Vært i slosskamp (X) Rømt hjemmefra (X) Vært forelsket i noen av det motsatte kjønn (_) Vært forelsket i noen av det samme kjønn (X) Hatt følelser for noen som ikke hadde følelser for deg (X) Blitt arrestert (X) Klina med en fremmed person (X) Stjålet noe fra jobben (_) Feira nyttårsaften på Times Square (_) Vært på en blind date (_) Vært forelsket i en lærer (_) Feiret Mardi Gras i New Orleans (X) Vært i Europa (X) Skulket skolen (_) Vært gift (_) Blitt skilt (_) Fått unge (X) Sett noen dø (_) Vært i Afrika (X) Slått en venn på en spøkefull måte (_) Vært i Canada (_) Vært i USA (X) Vært ombord i et fly (_) Sett The Rocky Horror Picture Show (X) Kastet opp på et utested (X) Satt fyr på deg selv med vilje (X) Stått på snowboard (X) Møtt noen fra internett IRL (X) Hatt følelser for noen fra internett (_) Vært i et voldelig forhold (_) Vært gravid (_) Abortert/tatt abort (_) Gått på unversitet/høyskole (X) Tatt smertestillende (X) Elsker eller savner noen i øyeblikket (_) Tatovert noens navn på kroppen din (X) Vært i militæret (X) Gjort noe, bare fordi noen sa du skulle gjøre det (X) Latt sinnet ditt gå utover noen som ikke fortjente det (_) Knust noens hjerte (X) Fortalt en løgn (X) Vært mørkeredd (X) Sagt noe bare for å få viljen din (X) Gjort noe for å såre noen med vilje (X) Nådd ett eller flere av målene dine (X) Sagt at du tar feil, men følt at du ikke gjør det (X) Likt noen en venn av deg har vært sammen med (X) Hatt en het drøm om noen du virkelig, virkelig hater (X) Brekt noe (X) Kjørt på en Harley (X) Vært en flørt med vilje Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): *snip* Jaja. 6564436[/snapback] Så du har tatt abort asså np: Tanya Tucker & Delbert McClinton - Tell me about it køntry Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Så du har tatt abort asså 6564462[/snapback] Vil ikke snakke om det. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Gjort/ikke gjort. Gjort nok hvert fall. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): (X) - Ting du har gjort (_) - Ting du ikke har gjort (X) Vært full (X) Vært dopa (X) Kyssa noen av det motsatte kjønn (X) Kyssa noen av det samme kjønn (_) Kræsja bilen til en venn (_) Vært i Japan (X) Tatt taxi (X) Blitt dumpa (X) Vært i slosskamp (X) Rømt hjemmefra (X) Vært forelsket i noen av det motsatte kjønn (_) Vært forelsket i noen av det samme kjønn (X) Hatt følelser for noen som ikke hadde følelser for deg (_) Blitt arrestert (X) Klina med en fremmed person (X) Stjålet noe fra jobben (_) Feira nyttårsaften på Times Square (_) Vært på en blind date (X) Vært forelsket i en lærer (_) Feiret Mardi Gras i New Orleans (X) Vært i Europa (X) Skulket skolen (_) Vært gift (_) Blitt skilt (_) Fått unge (X) Sett noen dø (X) Vært i Afrika (X) Slått en venn på en spøkefull måte (_) Vært i Canada (_) Vært i USA (X) Vært ombord i et fly (_) Sett The Rocky Horror Picture Show (X) Kastet opp på et utested (X) Satt fyr på deg selv med vilje (X) Stått på snowboard (X) Møtt noen fra internett IRL (_) Hatt følelser for noen fra internett (X) Vært i et voldelig forhold (_) Vært gravid (X) Abortert/tatt abort (_) Gått på unversitet/høyskole (X) Tatt smertestillende (X) Elsker eller savner noen i øyeblikket (_) Tatovert noens navn på kroppen din () Vært i militæret () Gjort noe, bare fordi noen sa du skulle gjøre det (X) Latt sinnet ditt gå utover noen som ikke fortjente det (X) Knust noens hjerte (X) Fortalt en løgn (X) Vært mørkeredd (X) Sagt noe bare for å få viljen din (X) Gjort noe for å såre noen med vilje (X) Nådd ett eller flere av målene dine (X) Sagt at du tar feil, men følt at du ikke gjør det (X) Likt noen en venn av deg har vært sammen med (X) Hatt en het drøm om noen du virkelig, virkelig hater (_) Brekt noe (_) Kjørt på en Harley (X) Vært en flørt med vilje 6564439[/snapback] Når tok du abort? Lenke til kommentar
applemania Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Når tok du abort? 6564471[/snapback] Begynner å bli fire år siden snart. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 (endret) Here we go: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): (X) - Ting du har gjort(_) - Ting du ikke har gjort (X) Vært full (X) Vært dopa (X) Kyssa noen av det motsatte kjønn (X) Kyssa noen av det samme kjønn (_) Kræsja bilen til en venn (_) Vært i Japan (X) Tatt taxi (X) Blitt dumpa (X) Vært i slosskamp (X) Rømt hjemmefra (X) Vært forelsket i noen av det motsatte kjønn (_) Vært forelsket i noen av det samme kjønn (X) Hatt følelser for noen som ikke hadde følelser for deg (_) Blitt arrestert (X) Klina med en fremmed person (X) Stjålet noe fra jobben (_) Feira nyttårsaften på Times Square (_) Vært på en blind date (_) Vært forelsket i en lærer (_) Feiret Mardi Gras i New Orleans (X) Vært i Europa (X) Skulket skolen (_) Vært gift (_) Blitt skilt (_) Fått unge (X) Sett noen dø (_) Vært i Afrika (X) Slått en venn på en spøkefull måte (_) Vært i Canada (_) Vært i USA (X) Vært ombord i et fly (_) Sett The Rocky Horror Picture Show (X) Kastet opp på et utested (_) Satt fyr på deg selv med vilje (X) Stått på snowboard (X) Møtt noen fra internett IRL (_) Hatt følelser for noen fra internett (_) Vært i et voldelig forhold (_) Vært gravid (_) Abortert/tatt abort (_) Gått på unversitet/høyskole (X) Tatt smertestillende (X) Elsker eller savner noen i øyeblikket (_) Tatovert noens navn på kroppen din (_) Vært i militæret (X) Gjort noe, bare fordi noen sa du skulle gjøre det (X) Latt sinnet ditt gå utover noen som ikke fortjente det (_) Knust noens hjerte (X) Fortalt en løgn (X) Vært mørkeredd (X) Sagt noe bare for å få viljen din (X) Gjort noe for å såre noen med vilje (X) Nådd ett eller flere av målene dine (X) Sagt at du tar feil, men følt at du ikke gjør det (X) Likt noen en venn av deg har vært sammen med (_) Hatt en het drøm om noen du virkelig, virkelig hater (X) Brekt noe (_) Kjørt på en Harley (X) Vært en flørt med vilje Faen. Kryssa masse feil her jo. Endret 26. juli 2006 av Satrucci_ Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Hoff! jeg er solbrent og sinna. løgnere kan gå og suge seg Lenke til kommentar
applemania Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Hoff! jeg er solbrent og sinna. løgnere kan gå og suge seg 6564499[/snapback] Hva har skjedd? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Hoff! jeg er solbrent og sinna. løgnere kan gå og suge seg 6564499[/snapback] om man får det til skikkelig, yes sir! Lenke til kommentar
Ronja Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Uu..! Kryss! Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): (X) - Ting du har gjort(_) - Ting du ikke har gjort (X) Vært full (_) Vært dopa (X) Kyssa noen av det motsatte kjønn (X) Kyssa noen av det samme kjønn (_) Kræsja bilen til en venn (_) Vært i Japan (X) Tatt taxi (_) Blitt dumpa (_) Vært i slosskamp (_) Rømt hjemmefra (X) Vært forelsket i noen av det motsatte kjønn (_) Vært forelsket i noen av det samme kjønn (X) Hatt følelser for noen som ikke hadde følelser for deg (_) Blitt arrestert (_) Klina med en fremmed person (_) Stjålet noe fra jobben (_) Feira nyttårsaften på Times Square (_) Vært på en blind date (_) Vært forelsket i en lærer (_) Feiret Mardi Gras i New Orleans (X) Vært i Europa (X) Skulket skolen (_) Vært gift (_) Blitt skilt (_) Fått unge (_) Sett noen dø (_) Vært i Afrika (X) Slått en venn på en spøkefull måte (_) Vært i Canada (_) Vært i USA (X) Vært ombord i et fly (_) Sett The Rocky Horror Picture Show (_) Kastet opp på et utested (_) Satt fyr på deg selv med vilje (X) Stått på snowboard (X) Møtt noen fra internett IRL (X) Hatt følelser for noen fra internett (_) Vært i et voldelig forhold (_) Vært gravid (_) Abortert/tatt abort (_) Gått på unversitet/høyskole (X) Tatt smertestillende (X) Elsker eller savner noen i øyeblikket (_) Tatovert noens navn på kroppen din (_) Vært i militæret (X) Gjort noe, bare fordi noen sa du skulle gjøre det (X) Latt sinnet ditt gå utover noen som ikke fortjente det (X) Knust noens hjerte (X) Fortalt en løgn (X) Vært mørkeredd (vært?) (X) Sagt noe bare for å få viljen din (X) Gjort noe for å såre noen med vilje (X) Nådd ett eller flere av målene dine (X) Sagt at du tar feil, men følt at du ikke gjør det (_) Likt noen en venn av deg har vært sammen med (_) Hatt en het drøm om noen du virkelig, virkelig hater (_) Brekt noe (_) Kjørt på en Harley (X) Vært en flørt med vilje Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 (endret) Hoff! jeg er solbrent og sinna. løgnere kan gå og suge seg 6564499[/snapback] Hva har skjedd? 6564506[/snapback] har vert fest hos en kamerat og alle stikker. jeg er (huskerikkedetordet) og bitter. min egen feil. uansett så gir jeg faen nå. nå skal jeg spise maten til jævelen Endret 26. juli 2006 av PepsiCo Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Hoff! jeg er solbrent og sinna. løgnere kan gå og suge seg 6564499[/snapback] Hva har skjedd? 6564506[/snapback] har vert fest hos en kamerat og alle stikker. kjeg er fll og bitter. min egen feil. iansett så gir jeg faen nå. nå skal jeg spise maten til jævelen 6564521[/snapback] Skal du spise bæsj? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 (endret) Hoff! jeg er solbrent og sinna. løgnere kan gå og suge seg 6564499[/snapback] Hva har skjedd? 6564506[/snapback] har vert fest hos en kamerat og alle stikker. kjeg er fll og bitter. min egen feil. iansett så gir jeg faen nå. nå skal jeg spise maten til jævelen 6564521[/snapback] Skal du spise bæsj? 6564531[/snapback] jeg er forbanna nok som jeg er. hadde det vært IRL jeg skjelt deg ut Endret 26. juli 2006 av PepsiCo Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Hoff! jeg er solbrent og sinna. løgnere kan gå og suge seg 6564499[/snapback] Hva har skjedd? 6564506[/snapback] har vert fest hos en kamerat og alle stikker. kjeg er fll og bitter. min egen feil. iansett så gir jeg faen nå. nå skal jeg spise maten til jævelen 6564521[/snapback] Skal du spise bæsj? 6564531[/snapback] jeg er forbanna nok som jeg er. hadde det vært IRL jeg skjelt deg ut 6564542[/snapback] Kom igjen elsker når sånt skjer, finner alltid en løsning til å gjøre motparten flau og suicidal Lenke til kommentar
hylo Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 (X) - Ting du har gjort (_) - Ting du ikke har gjort (X) Vært full (X) Vært dopa (X) Kyssa noen av det motsatte kjønn (X) Kyssa noen av det samme kjønn (_) Kræsja bilen til en venn (_) Vært i Japan (X) Tatt taxi (X) Blitt dumpa (X) Vært i slosskamp (_) Rømt hjemmefra (X) Vært forelsket i noen av det motsatte kjønn (_) Vært forelsket i noen av det samme kjønn (X) Hatt følelser for noen som ikke hadde følelser for deg (_) Blitt arrestert (X) Klina med en fremmed person (X) Stjålet noe fra jobben (_) Feira nyttårsaften på Times Square (X) Vært på en blind date (X) Vært forelsket i en lærer (_) Feiret Mardi Gras i New Orleans (X) Vært i Europa (X) Skulket skolen (_) Vært gift (_) Blitt skilt (_) Fått unge (X) Sett noen dø (_) Vært i Afrika (X) Slått en venn på en spøkefull måte (_) Vært i Canada (_) Vært i USA (X) Vært ombord i et fly (X) Sett The Rocky Horror Picture Show (X) Kastet opp på et utested (X) Satt fyr på deg selv med vilje (X) Stått på snowboard (X) Møtt noen fra internett IRL (_) Hatt følelser for noen fra internett (_) Vært i et voldelig forhold (_) Vært gravid (_) Abortert/tatt abort (_) Gått på unversitet/høyskole (X) Tatt smertestillende (X) Elsker eller savner noen i øyeblikket (_) Tatovert noens navn på kroppen din (_) Vært i militæret (X) Gjort noe, bare fordi noen sa du skulle gjøre det (X) Latt sinnet ditt gå utover noen som ikke fortjente det (X) Knust noens hjerte (X) Fortalt en løgn (X) Vært mørkeredd (X) Sagt noe bare for å få viljen din (X) Gjort noe for å såre noen med vilje (X) Nådd ett eller flere av målene dine (X) Sagt at du tar feil, men følt at du ikke gjør det (X) Likt noen en venn av deg har vært sammen med (X) Hatt en het drøm om noen du virkelig, virkelig hater (X) Brekt noe (_X Kjørt på en Harley (X) Vært en flørt med vilje Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Kosepils og tortillachips. Tilbake til militæret på mandag Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Men pepsiCo, uansett hva som skjer så er jeg glad i deg mann <3 Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Skummelt mange som har sett folk dø her. o_O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg