Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaja. I dag har vært en strålende dag, til tross for at fjeset mitt var bedøvd opp til øynene i 4 timer. Sto opp relativt tidlig, møtte en helt fantastisk jente og var sammen med henne i et par timer, før jeg dro og vasket hos bestemor og tjente litt penger. Nå skal jeg nerde resten av kvelden. Digg med sommerferie. Været er akkurat passe. Sol og 20 grader. <33

Lenke til kommentar
Simen1 passer på SO5 :)

Bra at forumpolicen fjerner dritten fra tråden :)

6562953[/snapback]

Takk for det :) Poenget er jo å gjøre folk fornøde med forumet inkludert SO5, så det er godt å høre at det blir satt pris på.

 

PS. bare 2 innlegg er fjernet de siste 2 sidene. Det er jo fremgang på kvaliteten i tråden på under en time. Kudos til dere som skriver her :thumbup:

Lenke til kommentar
Jaja. I dag har vært en strålende dag, til tross for at fjeset mitt var bedøvd opp til øynene i 4 timer. Sto opp relativt tidlig, møtte en helt fantastisk jente og var sammen med henne i et par timer, før jeg dro og vasket hos bestemor og tjente litt penger. Nå skal jeg nerde resten av kvelden. Digg med sommerferie. Været er akkurat passe. Sol og 20 grader. <33

6562984[/snapback]

 

Hvorfor bedøvd?

 

Til opplysningen har jeg bare sittet på pcen, spist og vært litt ute i sola (28 grader i skyggen på Bryne)..

Har blitt halveis hekta på en GTA:SA Multiplayer server kun for inviterte :innocent:

 

 

Jeg hadde plettfritt rulleblad til oysfaerg, oysfaerg, b-real, b-real, tom waits for alice, enden, el-asso, psilocybe og it's me hadde dårlige dager.

6562721[/snapback]

 

Hylo mangler meg fra samlingen sin :whistle:

6563039[/snapback]

 

Hehe, jeg og mangler deg :p

 

am3k, Ueland, psilocybe, Afseth, el-asso, Blib, enda en psilocybe (psilocybe må ha hatt en dårlig dag)

Heldigvis teller ikke alle på advarsel statusen min lengre :roll:

Endret av goggen90
Lenke til kommentar
Jeg hadde plettfritt rulleblad til oysfaerg, oysfaerg, b-real, b-real, tom waits for alice, enden, el-asso, psilocybe og it's me hadde dårlige dager.

6562721[/snapback]

 

Hylo mangler meg fra samlingen sin :whistle:

6563039[/snapback]

Nå vær så snill'a! :no:

 

Og nå som du nevner det, jeg har vært bannet permanent en gang, og kommet meg fra en 1 ukes ban. :wee:

 

Proxy ftw (Nei, jeg er ikke bannet nå, men når jeg var det).

Endret av Hylo
Lenke til kommentar

Jeg ble bedøvd fordi jeg boret i to tenner, en på hver side av munnen. Tror de hadde i for mye bedøvelse, for jeg var bedøvd i hele jævla ansiktet, og det varte i mange mange mange timer.

 

Jeg var med en venninne som jeg vet er interessert i meg i dag. Så oppstod en mildt sagt pinlig situasjon. Da vi ventet på bussen endte hun opp 3 cm fra ansiktet mitt, og ventet på at jeg skulle kysse henne (Slik virket det i alle fall på meg. Vi har ikke kysset før, for den saks skyld). Problemet var at jeg stod der bedøvd opp til øynene, så det ble litt vanskelig. Jeg fikk til å prate relativt normalt, men hadde ingen følelse i hele ansiktet. Det var litt pinlig.

 

Btw:

http://www.tshirthell.com/shirts/products/a676/a676.gif

Lenke til kommentar
Neida, var koselig natteprat, syns jeg  ;)

6563078[/snapback]

 

synes jeg og.

 

For å være ærlig viste jeg ikke om deg, før det sto i tilbakemeldinger at du var blitt moderator. :blush:

 

Og så ble det lettere når du fikk avataren (smiley på boks :p)

 

 

edit: Hylo: har du 90% warn? :ohmy:

Endret av _Evolution_
Lenke til kommentar
edit: jarmo, du har vel ikke noen form for trauma etter natten vel?  :whistle:

6563007[/snapback]

 

 

Neida, var koselig natteprat, syns jeg ;)

6563078[/snapback]

Koselig og koselig. Var en del brukere som ikke var særlig koselige spør du meg. Jeg har forøvrig nesten plettfritt rulleblad. En viss Nazi-mod gav meg 2 ukers utestengelse og warn for å ha link til kevan.org sitt zombie-spill (få flest klikk-opplegg).

Lenke til kommentar
Til informasjon så rekrutterer vi blant de som oppfører seg eksemplarisk, så her er det bare å legge seg i treniga ;)

 

Og fra nå av følger jeg med med argusøyne.

6562605[/snapback]

 

Jeg presenterer for dere, løsningen på alle deres problemer:

 

(gammelt bilde, men dere skjønner tegningen)

post-31016-1153945636_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...