Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
synes ikke det er så tøft/morsomt/whatever å skyte på måker. hvis du ikke har noe bedre å bruke tida di på trenger du hjelp.

6562371[/snapback]

Tøft? Man blir etterhvert lei av å tørke av måkemøkk av bilen (far sin, jeg er for ung enda :( ), og når det topper seg i dag med at de driter på MEG.. da må jeg få ut litt raseri.

 

Kunne selfølgelig ha tatt en joggetur eller noe, men det gidder jeg ikke når det er 30 grader. :)

Lenke til kommentar
skaff dere en garasje da vel eller et cover... eller slutt å kaste mat på bilen :wee:

6562393[/snapback]

Har det, men der driver jeg å mekker på et ødelagt bordtennisbord, mens fattern prøver å gjøre istand båtmotor. Så da må vi ha bilene ute. :ermm:
det var øl

berusende ord

 

:love:

6562396[/snapback]

Det var sommer, det var sol :love:
Lenke til kommentar
*få i mine innlegg*

 

Nå skal det bli dressur på gjengen her inne :devil:

6562524[/snapback]

 

Fantastisk. Etter hva jeg har hørt kommer du bestandig med lange velbegrunnede innlegg. De nye blir nå:

 

"Bruker X har da fått ferie etter spammingen hans tok helt overhånd ca 23.24.33 den 18.08 d.å

 

Gode argumenter for -snip-

 

Gode argumenter mot -snip-

 

Konklusjon -snip-"

 

Det eneste som mangler er Dotten, da kunne det blitt en godkrim hver gang noen fikk ferie, med oppløsende episode når brukeren var tilbake fra ferie!

 

:D:tease:

 

Edit: Farlig å bruke navn ...

Endret av Pjokk99
Lenke til kommentar
One by one, the mods will fall. Det finnes ikke et menneske med tålmodighet til å moderere denne tråden.

6562551[/snapback]

Si ikke det. Dersom vi som er her ikke strekker til så må det tilkalles forsterkninger.

 

Til informasjon så rekrutterer vi blant de som oppfører seg eksemplarisk, så her er det bare å legge seg i treniga ;)

 

Og fra nå av følger jeg med med argusøyne.

Lenke til kommentar
One by one, the mods will fall. Det finnes ikke et menneske med tålmodighet til å moderere denne tråden.

6562551[/snapback]

Si ikke det. Dersom vi som er her ikke strekker til så må det tilkalles forsterkninger.

 

Til informasjon så rekrutterer vi blant de som oppfører seg eksemplarisk, så her er det bare å legge seg i treniga ;)

6562605[/snapback]

ingen som vil melde seg til vandal squad for å ødelegge denne thread ;>

Lenke til kommentar

I dag var jeg og bruttern en tur i byen.

Vi går forbi en matbutikk der det sitter 3 8'ende klassinger. Så spørr han ene ''gidder du å kjøpe røyk til oss ell?'', bruttern svarer nei, og vi går videre mens vi humrer litt for oss selv.

Når vi kommer tilbake og skal inn i butikken sitter de fortsatt der, og han ene spør ''nå kan du vel kjøpe røyk''. ''haha, faen nei'' svarer bruttern. Og vi ler litt mens vi går inn.

Når vi kommer ut igjen sitter de å prater om hvor de kan få folk til å kjøpe røyk til de..

 

haha, så taperske. :p

Lenke til kommentar
One by one, the mods will fall. Det finnes ikke et menneske med tålmodighet til å moderere denne tråden.

6562551[/snapback]

Si ikke det. Dersom vi som er her ikke strekker til så må det tilkalles forsterkninger.

 

Til informasjon så rekrutterer vi blant de som oppfører seg eksemplarisk, så her er det bare å legge seg i treniga ;)

 

Og fra nå av følger jeg med med argusøyne.

6562605[/snapback]

Jeg har alltid oppført meg eksemplarisk. Jeg avventer PM med tilbud.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...