Sneakerholic Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 synes ikke det er så tøft/morsomt/whatever å skyte på måker. hvis du ikke har noe bedre å bruke tida di på trenger du hjelp. Lenke til kommentar
Tiidus Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 synes ikke det er så tøft/morsomt/whatever å skyte på måker. hvis du ikke har noe bedre å bruke tida di på trenger du hjelp. 6562371[/snapback] Tøft? Man blir etterhvert lei av å tørke av måkemøkk av bilen (far sin, jeg er for ung enda ), og når det topper seg i dag med at de driter på MEG.. da må jeg få ut litt raseri. Kunne selfølgelig ha tatt en joggetur eller noe, men det gidder jeg ikke når det er 30 grader. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 skaff dere en garasje da vel eller et cover... eller slutt å kaste mat på bilen Lenke til kommentar
Leon Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Måker er jævlige ting. Men luftpistol? Litt drøyt, kanskje? Lenke til kommentar
Tiidus Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 skaff dere en garasje da vel eller et cover... eller slutt å kaste mat på bilen 6562393[/snapback] Har det, men der driver jeg å mekker på et ødelagt bordtennisbord, mens fattern prøver å gjøre istand båtmotor. Så da må vi ha bilene ute. det var ølberusende ord 6562396[/snapback] Det var sommer, det var sol Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 "Nei, jeg liker ikke amerikanere jeg. De kriger så fælt og provoserer meg, så jeg bare tok frem hagla og skøyt 2-3 av dem nedi byen. Haha, kunne jo bare jogga meg en tur, men orka ikke det i varmen." Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Underholde seg selv en hel kveld, aleine.. Hmm! Tips? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 hun rice dama til usa kunne jeg ha gitt en knyttneve. Hun provoserer meg. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 *få i mine innlegg* Nå skal det bli dressur på gjengen her inne Redigert: Ups, der forsvant 9 innlegg med tull (yeah right, no left osv) Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 (endret) *få i mine innlegg* Nå skal det bli dressur på gjengen her inne 6562524[/snapback] Fantastisk. Etter hva jeg har hørt kommer du bestandig med lange velbegrunnede innlegg. De nye blir nå: "Bruker X har da fått ferie etter spammingen hans tok helt overhånd ca 23.24.33 den 18.08 d.å Gode argumenter for -snip- Gode argumenter mot -snip- Konklusjon -snip-" Det eneste som mangler er Dotten, da kunne det blitt en godkrim hver gang noen fikk ferie, med oppløsende episode når brukeren var tilbake fra ferie! Edit: Farlig å bruke navn ... Endret 26. juli 2006 av Pjokk99 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 One by one, the mods will fall. Det finnes ikke et menneske med tålmodighet til å moderere denne tråden. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 *få i mine innlegg* Nå skal det bli dressur på gjengen her inne Redigert: Ups, der forsvant 9 innlegg med tull (yeah right, no left osv) 6562524[/snapback] Well so bad is it Lenke til kommentar
Seether Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 *få i mine innlegg* Nå skal det bli dressur på gjengen her inne Redigert: Ups, der forsvant 9 innlegg med tull (yeah right, no left osv) 6562524[/snapback] du også Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 <---- klikkbar! var å så på det i stad... den ene vogna sto loddrett... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 One by one, the mods will fall. Det finnes ikke et menneske med tålmodighet til å moderere denne tråden.6562551[/snapback] Si ikke det. Dersom vi som er her ikke strekker til så må det tilkalles forsterkninger. Til informasjon så rekrutterer vi blant de som oppfører seg eksemplarisk, så her er det bare å legge seg i treniga Og fra nå av følger jeg med med argusøyne. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 One by one, the mods will fall. Det finnes ikke et menneske med tålmodighet til å moderere denne tråden.6562551[/snapback] Si ikke det. Dersom vi som er her ikke strekker til så må det tilkalles forsterkninger. Til informasjon så rekrutterer vi blant de som oppfører seg eksemplarisk, så her er det bare å legge seg i treniga 6562605[/snapback] ingen som vil melde seg til vandal squad for å ødelegge denne thread ;> Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 ingen som vil melde seg til vandal squad for å ødelegge denne thread ;>6562615[/snapback] Det høres ut som du ikke har lyst til å bli invitert til grilling med HW i Trondheim (en eller annen gang før høsten). En eventuell vandalsquad ber om ferie fra forumet så det kan bli vanskelig å rekruttere nye folk der etter hvert. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 I dag var jeg og bruttern en tur i byen. Vi går forbi en matbutikk der det sitter 3 8'ende klassinger. Så spørr han ene ''gidder du å kjøpe røyk til oss ell?'', bruttern svarer nei, og vi går videre mens vi humrer litt for oss selv. Når vi kommer tilbake og skal inn i butikken sitter de fortsatt der, og han ene spør ''nå kan du vel kjøpe røyk''. ''haha, faen nei'' svarer bruttern. Og vi ler litt mens vi går inn. Når vi kommer ut igjen sitter de å prater om hvor de kan få folk til å kjøpe røyk til de.. haha, så taperske. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 One by one, the mods will fall. Det finnes ikke et menneske med tålmodighet til å moderere denne tråden.6562551[/snapback] Si ikke det. Dersom vi som er her ikke strekker til så må det tilkalles forsterkninger. Til informasjon så rekrutterer vi blant de som oppfører seg eksemplarisk, så her er det bare å legge seg i treniga Og fra nå av følger jeg med med argusøyne. 6562605[/snapback] Jeg har alltid oppført meg eksemplarisk. Jeg avventer PM med tilbud. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg