Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skjønnte ikke helt problemet ditt. Hva er problemet med at den er der? Hvorfor er den et problem hvis du kan fylle den opp?

6561703[/snapback]

Problemet er at regelen er der, og at det ikke er bestandig det er nødvendig å fylle den opp, selv om man kan. Det er det som er irriterende.

 

Kommer jeg til å gjøre så leng lever eller opeth driter STORT på draget, noe jeg tviler på :)

6561775[/snapback]

Så lenge de ikke "tar en Trivium", så tror jeg det er liten sjanse for det. :roll:

Endret av SupremeX
Lenke til kommentar
Ting tar tid ok? Smør deg med tålmodighet, er ferie :)

 

Greit. :)

Tenkte bare på hvis en mod. ikke hadde noen poster å stenge elns, kunne jo den personen bare ta seg en runde med brukernavnsbytting.

 

Men det er jo litt urettferdig at "populære" brukere får skiftet navn fortere, da. Har jo sett noen tilfeller at folk har sagt at de har sendt inn søknad, og noen par dager etter er nicket skiftet... Men det kan jo hende at det var noen admins som hadde tid til overs da, kanskje, derfor det gikk så fort.

Endret av Zeromac
Lenke til kommentar
Hallo.

 

I morgen fahre ich zu Jessheim :w00t:

6561956[/snapback]

 

Haha. Dit flytter jeg om ett år. Stusslig sted.

6561962[/snapback]

Liker meg der jeg :) Stusslig? Wtf, kom til Røros du, så skal du få stusslig.

 

6561968[/snapback]

 

Røros er også stusslig. :p Det skal nevnes at jegikke så noe særlig av selve Jessheim. Bare noen hus.

Lenke til kommentar
Mmm, i dag skal jeg lage sjokolademousse :wee:  Det er godt det. Særlig med littegranne rom eller konjakk oppi :)

6560943[/snapback]

Har du lov til å ha rom eller konjakk oppi?

6562028[/snapback]

 

Alkoholloven har ett unntak når det gjelder alkohol i mat etter det jeg husker ... :hmm:

Lenke til kommentar
Mmm, i dag skal jeg lage sjokolademousse :wee:  Det er godt det. Særlig med littegranne rom eller konjakk oppi :)

6560943[/snapback]

Har du lov til å ha rom eller konjakk oppi?

6562028[/snapback]

 

 

Hehe, er bare 1 ss da. Sånn for å få litt god smak på det :) er oppskrift i jarmos mattråd (eller hva den heter). Men uansett, litt konjakk her og der gjør da ingenting :whistle:

Lenke til kommentar
Røros er også stusslig. :pDet skal nevnes at jegikke så noe særlig av selve Jessheim. Bare noen hus.

6562032[/snapback]

Jeg vil si at det er et meget dårlig grunnlag for å sette Jessheim under kategorien "stusslig".

6562083[/snapback]

Mye koselige folk der, men en så veldig spennende plass er det ikke.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...