Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha, fy faan for no nerder. Får mye street kredz.

 

Var ei som kom innpå kontoret isted, spurte meg om en ting. Jeg sa jeg ikke var helt sikker, hu blei helt satt ut. "Er det virkelig noe du ikke kan"

 

:p Street kredz har jeg nokk av vettu!

6559145[/snapback]

 

Hva var det hu spurte om da?

Lenke til kommentar

Åssen man sender internt notat til flere aktører, som f.eks skriver brev og skal sende det til flere skoler, og bibliotek osv.

 

Men jeg tenkte meg fram til det, å vi fikk ordna det :)

 

Hun som spurte har aldri vært borti en data før hun kom hit, så er forståelig. Noen ganger har hun kjøpt en flaske vin til meg fordi jeg hjelper henne så mye :p

 

Det kan også nevnes at IT-Supporten her på huset er så latterlig å fatalt dårlig, jeg fatter det ikke.

 

De skulle koble en pc utti gangen til internett, men hadde ikke en kabel lang nokk. De klarte ikke engang å lage en selv, så jeg måtte gjøre det for dem, det er ikke jobben min engang. Idioter :no:

 

Å til dere som tror jeg ikke gjør noe mye på jobb for de jeg sitter her å bretter meg ut, jeg kan kombinere det jeg gjør med dette. Å enda jobbe dobbelt så fort som alle andre her.

 

Når jeg skriver her sitter jeg som regel i telefon, å jeg har sånn headset greier. Radig som bare det. Hender jeg sumler litt når jeg snakker da men :p

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

Nei Pazman, hu det ser ut som en heks.

 

Hun kunna ha spist salongbordet mitt, det er jeg 100% sikker på.

 

Som hun i abba teens, kjeften hennes er så stor, hun hadde klart å fått begge hendene mine i kjeften.

 

EDIT: Salongbordet mitt er av tykk stein.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

Fy faan, se på den kjeften da. Den er enorm.

 

Å se på de lange kvalme fingrene, fy faan. Miss Universe er bare latterlig, jeg synes fåtall av de som er med er pen. De ser ut som oversminka barbie dokker, som har fått nermest alt fiksa på seg.

 

Ikke faan om hu er født med de tenna så bein, å så hvite.

 

Jeg blir litt skremt, ser ut som hun vil spise meg

Lenke til kommentar

Jeg tror hu tenker noe som "God give me strength, so I can kill you"

 

Kfz det så jeg også, neklene er liksom kutta av helt rette linjer.

 

Nei de er sikkert fake.

 

Hu der er ikke penere enn en normale folk uten sminke. Hu er sikkert en god del teitere da!

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
Erna Solberg? Bare for å kverulere.

6559217[/snapback]

 

Hadde sikkert fått hu å sånn, etter mange timers opperasjon og litt fettsuging i kinna. Og alle andre steder.

 

På avdelingen vår har vi en personlig arkivar, så vi skal slippe å bry oss noe om det der, hun sender også ut posten vår. Noe som er ekstremt kjekt.

 

Problemet er at hun sitter å leser aviser HELE dagen, hu sutrer på at hun har mye å gjøre, men hun gjør ikke en dritt.

 

Hun er også grunne til at "Ting som irriterer grenseløst" tråden ble starta. Jævla skattesnylter!

 

Ja, dere betaler meg for å sitte her

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...