Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syv timer søvn er best av alt. God morgen folkens, og velkommen til en ny dag i.. SO5..

 

Hørte det var stor ståhei her igår om nye regler ogslikt? Gule og røde kort?

 

*edit*

hihihi, nå er MacBooken min i Oslo :love:

Endret av Knut Erik
Lenke til kommentar
Neppe: Si det som står i avataren min! I dare you! :dribble:

6559109[/snapback]

 

Negative, aldri mer :p

 

Tipper flere kommer til å si det bare fordi det står i avataren din. Du er en luremus som lurer andre mus til å lure seg selv til en liten muse warning av en lur moderator

Lenke til kommentar
MacBooken min er på fanget. Rimelig varmt.

6559103[/snapback]

Du er teit.

6559112[/snapback]

 

Du er teitest

 

Tipper flere kommer til å si det bare fordi det står i avataren din. Du er en luremus som lurer andre mus til å lure seg selv til en liten muse warning av en lur moderator

6559111[/snapback]

Damn right! Jeg er en undercover brother™

6559113[/snapback]

 

Undercover brother ? Det høres en smule tvilsomt ut men :p

 

 

Faan, når jeg skal lagre noe i det filsystemet vårt, må jeg først trykke lagre, så ja, så ok, så ok, så må jeg skrive inn passord og trykke ok. Det er slitsomt når du skriver en 20 brev per dag.

Lenke til kommentar

Neppe: En kan aldri få for god sikkerhet, iguess.

 

Jeg sende mail til it-drift for å få brukernavn/pass til telefonkatalogen - men det var ei unnagjort i en fei. Måtte sende et skriv til lederen min og han måtte skrive under på mye og.. tror jeg og må gjøre det. Supert. :wee:

 

Vel, ingen skal si at vi har dårlige sikkerhetsrutiner!

Lenke til kommentar

Ja, men faan. Det er så teit å gå omveier.

 

Jeg mener, de legger inn nye data system for å gjøre det enklere, men det er sei teit å tungvindt at jeg ikke fatter det.

 

Alle andre på jobb skjønner ikke en dritt av systemet, noe jeg tragisk nokk gjør. Som igjen leder til at jeg føler meg som IT-Support, da de ringer meg å spør om det samma spørmålet, GANG PÅ GANG PÅ GANG PÅ GANG. Det er slitsom.

 

Men hold humøret oppe Neppe, Yah Can Do It!

Lenke til kommentar
SteffyBoy: Fornøyd med MacBooken rent ellers? :wee: Gleder meg som et lite barn.

 

Neppe: Si det som står i avataren min! I dare you! :dribble:

6559109[/snapback]

Det er en del frustrasjoner med å bytte fra Windows til Mac, spesielt snarveier og knappen som ser ut som en firkant med en sirkel på hver kant. Mange av løsningene har vist seg å være svært intuitive, men det er fortsatt noen ting jeg ikke helt har skjønt enda.

 

Jeg er absolutt fornøyd, men blir mer fornøyd når jeg forstår hvordan alt fungerer.

 

MacBooken min er på fanget. Rimelig varmt.

6559103[/snapback]

Du er teit.

6559112[/snapback]

Du er faktisk ikke teit.

 

 

 

Fordi du har ikke en MacBook.

Lenke til kommentar
Men hold humøret oppe Neppe, Yah Can Do It!

6559125[/snapback]

Klart du kan! :love:

Pluss at du får mye street-kredz når de skal skrive fremtidige referanser om deg.. siden.. uhm.. "han trenger ikke å se på tastaturet når han skriver, han må være en RACER på PC."

 

:wee:

 

SteffyBoy:

Yarrh.. høres ut som en gøyal utfordring. Blir akkurat som da jeg installerte WinXP for første gang.. ohoooo, all is neeew..

 

Bare at her blir det mer å sette seg inn i. ^^,

Endret av Knut Erik
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...