Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*pedosmil*

6558728[/snapback]

 

:love:

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

:no::no::no::nei::nei::mad:

6558737[/snapback]

 

Seether: For å være litt småseriøs. Man kan ikke som far sitte barnevakt for egne barn. Man tar del i livets små og store gleder med barna.

6558720[/snapback]

Enig

 

*Glattcellesmil*

6558728[/snapback]

 

:whistle:

6558733[/snapback]

#10: Blant andre ting regnes f. eks tre eller flere like tråder/innlegg som uønsket innhold (heretter referert til som "spam"), og kan føre til advarsler eller midlertidig/permanent utestengelse. Brukere som deltar i slike tråder kan straffes på lik linje med trådstarter. Ulovlig bumping er heller ikke tillatt og kan bli straffet på samme måte som spam

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

 

Fy på dere

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Helvete, pics?  :whistle:

6558684[/snapback]

I T-skjortetråden....

6558708[/snapback]

Høy, du lurte meg du :(

I want pix!

6558724[/snapback]

Nei, skal være der, to tråder husker i ikke hvilken av de..

6558741[/snapback]

 

jarmo, hvor gammel er du egentlig? og hvor er denne t-skjortetråden?

Lenke til kommentar
#10: Blant andre ting regnes f. eks tre eller flere like tråder/innlegg som uønsket innhold (heretter referert til som "spam"), og kan føre til advarsler eller midlertidig/permanent utestengelse. Brukere som deltar i slike tråder kan straffes på lik linje med trådstarter. Ulovlig bumping er heller ikke tillatt og kan bli straffet på samme måte som spam

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

 

Fy på dere

6558745[/snapback]

 

Bundy da ! Hva tid du har blitt forum-ærlig ? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Fy deg jarmo! Du redigerte ett av mine innlegg. Middag, når og hvor? Kan jeg ha med stjernetrekker?

6558752[/snapback]

 

Vi treffes på Ullersmo, bak inn baufilen som vanlig..

6558757[/snapback]

Jaja, kommer oysfaerg også, det er vel dere jeg har sett innta lunsjen?

 

*Glede seg skakk ihjel til lunsj*

Lenke til kommentar
#10: Blant andre ting regnes f. eks tre eller flere like tråder/innlegg som uønsket innhold (heretter referert til som "spam"), og kan føre til advarsler eller midlertidig/permanent utestengelse. Brukere som deltar i slike tråder kan straffes på lik linje med trådstarter. Ulovlig bumping er heller ikke tillatt og kan bli straffet på samme måte som spam

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

 

Fy på dere

6558745[/snapback]

 

Bundy da ! Hva tid du har blitt forum-ærlig ? :dontgetit:

6558754[/snapback]

Jeg har da alltid vært en ærlig fora-misbruker? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...