Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1 stk fyllepost i min favør :tes:

6558387[/snapback]

 

Så da har du sendt madammen hjem, eller var dette bare ett forsøk på å drikke opp Leitz'en? Håper virkelig ikke det siste, tror det er skikkelig hodepinevin! Har forresten skrevet en drink til deg i Jarmo's tråd om mat og vin, den passer sikkert fint å teste nå ... :p

Lenke til kommentar
Forresten fredrikrb: Hvorfor 200SX.. Skyline eller 300SX er fetere mener jeg.. Eller RX7 :love:

6558472[/snapback]

 

300ZX du prater om?

 

Alle de bilene er dyrere enn en 200SX S13, og Skyline er en hypet bil.

6558482[/snapback]

 

 

Ah, course, ZX. Trøtt.

 

Skyline er en pheet bil :love:

 

Saleen S7 anyone? :innocent:

Lenke til kommentar
1 stk fyllepost i min favør :tes:

6558387[/snapback]

 

Så da har du sendt madammen hjem, eller var dette bare ett forsøk på å drikke opp Leitz'en? Håper virkelig ikke det siste, tror det er skikkelig hodepinevin! Har forresten skrevet en drink til deg i Jarmo's tråd om mat og vin, den passer sikkert fint å teste nå ... :p

6558484[/snapback]

 

 

Han og bikkje sover nå... ;)

Lenke til kommentar

Natta Newt32, Satrucci_, _Evolution_, christer-R, Marley, jarmo, Dahl, Pjokk99, fredrikrb, DurinVIII, LarsChh, Hylo, EvoZ, looOool, kaiern, Blax, ATi-Radeon, Seether, euroshopper og AnAnAs.

Uhm. Ja.

Sove godt når dere legger dere. [smily] Arj! Det er ikke noe passende smily til det! Jaja. Bruk en dere synes passer.

Lenke til kommentar
Det viser seg at en moderator kan redigere en post uten at det kan vises ... Jarmo: "Brukerne ser deg"

 

/noiamodus

 

:lol:

6558508[/snapback]

 

 

Hehe ! ikke farlig, klager de så får de ete mine verste retter... ;)

6558517[/snapback]

 

*raske med seg hardware mens jeg spyr i blomsterbedet til Jarmo*

 

:tease:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...