Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
@Edge: Din Elizabeth Swan-person. Hva er greia med henne? Du må være Jack-fan. Shæim ån juuuu @_@

 

Apropo brødhuer: Var inne på en hjemmeside som var et-eller-annet.vodka.tk. Det første som hoppet opp var ".. og jeg er kjempe mye imot drikking!" Jeg synes synd på verden.

6558388[/snapback]

 

 

Hun er pen :wee:

 

Og Jack(Johnny Depp?) er råååå :green:

Lenke til kommentar
Skjønte jo det daa'aa. Men dere skjønner, her i trondheim kjører politiet KTM 450 SX, da er det dessverre ikke noe annet å gjøre, enn å stoppe. :)

6558413[/snapback]

 

Kult politi. Men du kan fortsatt kjøre fra de da, så lenge du tar noen sjanser politibetjenten ikke er villig til å ta. :p

Lenke til kommentar
HEHE, dem får ikke stoppa meg

6558393[/snapback]

 

Håper du ikke tror seriøst at du klarer å kjøre fra en politipatrulje på moped. ;)

6558414[/snapback]

Ja, det kommer først en politibil og da kjører jeg forbi ovabygget og gjennom bommen. Der kommer ikke dem imellom. Hvis jeg ikke er der kjører jeg gjennom Yrkeskolen og ned kulturstien og bort til slusa. Eller andre veien

Lenke til kommentar
Haha. Det skjer hele tiden, og spesielt vanskelig er det som regel ikke.

6558427[/snapback]

 

Greit, jeg tar ikke den diskusjonen her. Minner meg veldig om mopedportalen, "omg faen azz, kjørte fra politisnutefaen i minst 1000 km/t på MH Furia'n min med MK2-anlegg lol".

 

 

Hvordan skal verden bli... :ermm:

Lenke til kommentar
Haha. Det skjer hele tiden, og spesielt vanskelig er det som regel ikke.

6558427[/snapback]

Er det ikke sånn at hvis man tar av hjelmen så får ikke politiet lov til å følge deg i mer enn 50km/t? Husker i min ungdom da vi stakk fra snuten på dirtbikes, kjørte bare ut på jordet, der funka ikke slicksa til snuten :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...