Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Bombe at den ikke virka :wee:

6558340[/snapback]

Det er faktisk den riktige MSN-adressen, hvis jeg ikke husker feil. Tror det ialefall var den Thea brukte tidligere.

6558348[/snapback]

 

 

Kom ikke opp stort her værtfall..

 

Der kom det opp.. Bone-PC/msn-nettverk

Endret av Edge
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du sett f.eks. ugle-angrepet vi hadde her ?

6558317[/snapback]

Nei, informer meg! :D

6558331[/snapback]

 

Blir litt vanskelig siden de fleste postene er slettet og uglene har fått sparken, noen annen her kan beskrive saken bedre.

 

Pepper bruker jeg til maten, ikke her... :)

Lenke til kommentar

@Edge: Din Elizabeth Swan-person. Hva er greia med henne? Du må være Jack-fan. Shæim ån juuuu @_@

 

Apropo brødhuer: Var inne på en hjemmeside som var et-eller-annet.vodka.tk. Det første som hoppet opp var ".. og jeg er kjempe mye imot drikking!" Jeg synes synd på verden.

Lenke til kommentar

ang. fuglesaken:

 

bla.a Jegog eNt hadde en avatar der det stod O RLY. og vi postet masse innlegg der vi quotet noen og skrev O RLY. Jeg skrev bare en gang though (så jeg er her fortsatt). Men de andre tok helt av.

 

Så kom det plutselig bruker2 og 3 til stede, og spammet. (tydeligvis eNt i annen forkledning).

 

Helt fra starten av hadde oysfaerg vært i mot O RLY, så vi trosset moderator bevist.

 

I tillegg hadde brukeren swedish killer ett stort bilde i signaturen der den ugla var, men O RLY skrift på den. :wee:

 

Mange skiftet avatar til ugla, og spammet som bare det.

 

Men nå har uglene ferie, og vi kan fortsette med småspammingen.

 

 

edit: får vel ikke warn for å forklare dahl hva som har skjedd vel? eller skal vi bare la saken ligge, og slette dette innlegget?

Endret av _Evolution_
Lenke til kommentar
Nå skal moppa pressas opp i 120km/t ;D

6558358[/snapback]

 

Lykke til. Og pass deg for varmskjæring.

6558371[/snapback]

Takker, hvis den skjærer seg skyter jeg meg :)

 

Nå skal moppa pressas opp i 120km/t ;D

6558358[/snapback]

 

Tenker du føler deg klok når onkel- og tante-blå står der og skriver ut kjempebota på 4200 :---)

6558378[/snapback]

HEHE, dem får ikke stoppa meg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...