Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Avataren min er Star Alliance Gold logoen. Dette er det høyeste nivået du kan få i Star Alliance (flyselskapallianse) som såkalt frequent flyer, pt. ligger grensen på minimum 45.000 poeng i løpet av 12 mnd (noe som tilsvarer en Oslo Tokyo fire ganger, tur/retur). Les mer her. :)

6558248[/snapback]

og den har du ærlig fortjent?

6558252[/snapback]

ebg_card_155x98_apr06.gif

Dette kortet har jeg opptjent på ærlig vis, ja. Se i flytråden for mer info rundt bonuspoeng o.l. :)

6558274[/snapback]

å kult, grattis. fordet om det sikkert var lenge siden

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis noen vil legge til meg på msn så GJØR DET. Me so f*cking bored :no:

6558300[/snapback]

hvis du ser ut som du gjør i avataren gjør jeg det.

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

:roll:

6558306[/snapback]

Not quite..

Lenke til kommentar

Megaspam har alltid (med unntak av starten av SO1) blitt slått hardt ned på. Så hva medfører egentlig disse nye reglene?

6558241[/snapback]

Nettopp det som er problemet, megaspam har en økende tendens, det er det vi ønsker å redusere, har du lest alle postene i SO5 siden kl.22.30 ?

6558254[/snapback]

Jeg tror du misforstod meg. Megaspam (hvorfor store bokstaver, egentlig?) har blitt slått ned på tidligere, så hva medfører de nye reglene?

Har lest de fleste postene etter 22:30, ja. Hoppet over de korteste innleggene, for de er som regel bare spam. :p

6558277[/snapback]

Har du sett f.eks. ugle-angrepet vi hadde her ?

Nei, det tror jeg ikke siden masse poster er slettet, det var megaspam.

Vi sletter veldig mye slike megaspam-poster hver dag nå. Seff. ikke alle som rekker å se de så det meste går hus forbi for fleste av dere.

Men vi ser de ;)

Lenke til kommentar
Har du sett f.eks. ugle-angrepet vi hadde her ?

6558317[/snapback]

Nei, informer meg! :D

Angående tidligere: Ikke ta det personlig. Det er egentlig ikke deg jeg er oppgitt over, men når du tar de i forsvar må du nesten forvente pepper.

Endret av Dahl
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...