Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Avataren min er Star Alliance Gold logoen. Dette er det høyeste nivået du kan få i Star Alliance (flyselskapallianse) som såkalt frequent flyer, pt. ligger grensen på minimum 45.000 poeng i løpet av 12 mnd (noe som tilsvarer en Oslo Tokyo fire ganger, tur/retur). Les mer her. :)

6558248[/snapback]

og den har du ærlig fortjent?

6558252[/snapback]

ebg_card_155x98_apr06.gif

 

Dette kortet har jeg opptjent på ærlig vis, ja. Se i flytråden for mer info rundt bonuspoeng o.l. :)

6558274[/snapback]

å kult, grattis. fordet om det sikkert var lenge siden

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Megaspam har alltid (med unntak av starten av SO1) blitt slått hardt ned på. Så hva medfører egentlig disse nye reglene?

6558241[/snapback]

Nettopp det som er problemet, megaspam har en økende tendens, det er det vi ønsker å redusere, har du lest alle postene i SO5 siden kl.22.30 ?

6558254[/snapback]

Jeg tror du misforstod meg. Megaspam (hvorfor store bokstaver, egentlig?) har blitt slått ned på tidligere, så hva medfører de nye reglene?

 

Har lest de fleste postene etter 22:30, ja. Hoppet over de korteste innleggene, for de er som regel bare spam. :p

6558277[/snapback]

 

Har du sett f.eks. ugle-angrepet vi hadde her ?

Nei, det tror jeg ikke siden masse poster er slettet, det var megaspam.

Vi sletter veldig mye slike megaspam-poster hver dag nå. Seff. ikke alle som rekker å se de så det meste går hus forbi for fleste av dere.

 

Men vi ser de ;)

Lenke til kommentar
Har du sett f.eks. ugle-angrepet vi hadde her ?

6558317[/snapback]

Nei, informer meg! :D

 

Angående tidligere: Ikke ta det personlig. Det er egentlig ikke deg jeg er oppgitt over, men når du tar de i forsvar må du nesten forvente pepper.

Endret av Dahl
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...