Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Robbiedeluxe: Har jeg rett om jeg har sett den avataren der på en flyplass?

6558209[/snapback]

Det stemmer. :)

6558213[/snapback]

hvorfor har flyplassen stjålet avataren din?

6558219[/snapback]

Avataren min er Star Alliance Gold logoen. Dette er det høyeste nivået du kan få i Star Alliance (flyselskapallianse) som såkalt frequent flyer, pt. ligger grensen på minimum 45.000 poeng i løpet av 12 mnd (noe som tilsvarer en Oslo Tokyo fire ganger, tur/retur). Les mer her. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Avataren min er Star Alliance Gold logoen. Dette er det høyeste nivået du kan få i Star Alliance (flyselskapallianse) som såkalt frequent flyer, pt. ligger grensen på minimum 45.000 poeng i løpet av 12 mnd (noe som tilsvarer en Oslo Tokyo fire ganger, tur/retur). Les mer her. :)

6558248[/snapback]

og den har du ærlig fortjent?

Lenke til kommentar
Har ikke sett en post med spam ennå, det vi er ute etter er MEGASPAM, ikke noe vanlig SO-prat.. ;)

6558224[/snapback]

Megaspam har alltid (med unntak av starten av SO1) blitt slått hardt ned på. Så hva medfører egentlig disse nye reglene?

6558241[/snapback]

 

Nettopp det som er problemet, MEGASPAM har en økende tendens, det er det vi ønsker å redusere, har du lest alle postene i SO5 siden kl.22.30 ?

Lenke til kommentar
Det var nyttig informasjon i alle fall! Er vi beZZtiser nå?  :dontgetit:

6558212[/snapback]

matnyttig? eller bare nyttig informasjon?

6558228[/snapback]

Sånn bryllupsløfter-nyttig.

 

Edit: Dn binde-strek for mye :!:

Endret av Ronja
Lenke til kommentar
@PepsiCo, går det bra med såret ditt ?

6558238[/snapback]

Var hos legen tidligere idag og ho sjekka åssen det stod til

 

Hu var utenlandsk som alle andre leger på landsbygda, så jeg skjønte ikke så mye av det. Men det jeg skjønte var at det var ikke noe alvorlig og at jeg bare måtte passe på å rense og dekke det til :) så jeg overlever ihvertfall :w00t:

6558245[/snapback]

 

OK ! :) Bare pass på at du ikke får noe betennelser elns.

Lenke til kommentar

Avataren min er Star Alliance Gold logoen. Dette er det høyeste nivået du kan få i Star Alliance (flyselskapallianse) som såkalt frequent flyer, pt. ligger grensen på minimum 45.000 poeng i løpet av 12 mnd (noe som tilsvarer en Oslo Tokyo fire ganger, tur/retur). Les mer her. :)

6558248[/snapback]

og den har du ærlig fortjent?

6558252[/snapback]

ebg_card_155x98_apr06.gif

 

Dette kortet har jeg opptjent på ærlig vis, ja. Se i flytråden for mer info rundt bonuspoeng o.l. :)

Lenke til kommentar

Megaspam har alltid (med unntak av starten av SO1) blitt slått hardt ned på. Så hva medfører egentlig disse nye reglene?

6558241[/snapback]

Nettopp det som er problemet, MEGASPAM har en økende tendens, det er det vi ønsker å redusere, har du lest alle postene i SO5 siden kl.22.30 ?

6558254[/snapback]

Jeg tror du misforstod meg. Megaspam (hvorfor store bokstaver, egentlig?) har blitt slått ned på tidligere, så hva medfører de nye reglene?

 

Har lest de fleste postene etter 22:30, ja. Hoppet over de korteste innleggene, for de er som regel bare spam. :p

Lenke til kommentar
@PepsiCo, går det bra med såret ditt ?

6558238[/snapback]

Var hos legen tidligere idag og ho sjekka åssen det stod til

 

Hu var utenlandsk som alle andre leger på landsbygda, så jeg skjønte ikke så mye av det. Men det jeg skjønte var at det var ikke noe alvorlig og at jeg bare måtte passe på å rense og dekke det til :) så jeg overlever ihvertfall :w00t:

6558245[/snapback]

 

OK ! :) Bare pass på at du ikke får noe betennelser elns.

6558262[/snapback]

Skal prøve det. setter pris på din omtanke ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...