Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jarmo <3

 

Det var godt at du locka den posten  :roll:

6557827[/snapback]

 

Jeg vedder imot!

 

*sette en hundrings på dahl*

6557844[/snapback]

 

ka snakker du om :ermm:

6557855[/snapback]

bah..trodda du snakka om noe annet.

 

Glem det.

(eller case closed som vi sier på forumet ;))

Lenke til kommentar
Jarmo <3

 

Det var godt at du locka den posten  :roll:

6557827[/snapback]

 

Jeg vedder imot!

 

*sette en hundrings på dahl*

6557844[/snapback]

Im in!

Hva med warn i potten? De(m) som taper får alt sammen? :!:

 

*sette 10% warn på dahl*

6557864[/snapback]

 

haha, besta :!:

 

*setter 10% på dahl*

Lenke til kommentar
@ Dahl, siste varsel, du kan sende klagene dine direkte til Admin/forumstyret.

Jeg kommer til å levere inn rapporten min i morgen.

6557689[/snapback]

Forsøkt, men til ingen nytte. Jeg holder på alt søppelet jeg har på enkelte av dere til senere. Forøvrig er det eneste jeg har på deg er denne diskusjonen her, i stedet for å sende PM (som retnigslinjene, nettiketten og moderatorenes interne regler krever at du gjør), så fortsetter du å diskutere. Selv om det i seg selv er ille, så er ikke du den jeg egentlig er ute etter. De andre vet godt selv hvem jeg mener.

 

Hvilken rapport er det du snakker om? Prøver du deg på å levere en hate-Dahl-fordi-han-ikke-kysser-tærne-våre-rapport, så synes jeg virkelig synd på deg.

 

Igjen, når dere kommer med informasjon om at spamming nå vil slås hardere ned på, så er det min rett og plikt å gjøre dere oppmerksomme på at dere ikke har så rent mel i posen. Deretter prøver dere å avfeie alt jeg sier, ikke med ordentlige argumenter, men med "Les reglene! END OF DISCUSSION!". Les reglene selv, "kjære" moderatorer. Jeg klager ikke på spesifikke avgjørelser, jeg klager på det faktum at dere ikke følger reglene dere krever at vi skal følge. Derfor krever ikke retningslinjene at jeg skal klage til forumstyret.

 

Det er forøvrig morsomt, men trist, å se at dere forsøker å slå ned på hvert eneste forsøk på å ha en seriøs diskusjon her. Jeg minner om "opprett tråd om emne" @ b-real og nå som dere prøver å slå ned på denne diskusjonen. Det samme gjelder det at det er en god mengde spam-innlegg her som ikke har blitt slått ned på...

Endret av Dahl
Lenke til kommentar
Urimelig påstand, har ikke sett slike ting så lenge jeg har vært mod.  :hmm:

6557318[/snapback]

 

Moderatorstatus gjør blind.

 

Jeg har ikke inntrykket av at Siste Ordet har begynt å fylles mer opp av spam enn før, annet enn et par innlegg i går kveld. Hele dette virker litt som en storm i et vannglass. Dahl har noen poenger her, moderatorer er veldig flinke til å kvele diskusjoner når det kommer til tilbakemeldinger på modereringer, ved å kreve at slikt sendes på PM. Veldig fin måte å unngå en diskusjon der brukerene dette forumet er avhengig av kan få si sin mening.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...