Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Burde man(som moddis) ikke få lov til å kritisere sine egne kollegaer ?

(hvis en kan kalle de andre moderatorene det)

6557568[/snapback]

Jeg ser ikke på OT-baren-moderatorene som kollegaer, av den gode grunn at de er langt under min verdighet.

 

Moderatorer: Jeg fortsetter til jeg har fått et skikkelig svar. Dere kan bare prøve å gi meg advarsel, dere vet godt hva som da kommer til å skje...

 

(Ja, det er en trussel.)

Lenke til kommentar
Dahl for president!

6557596[/snapback]

 

La oss se utfallet først!

 

edit:

 

Dahl, du kan lage en post der du begrunner din sak, og forlater forumet til saken er fikset.... :)

6557620[/snapback]

 

Tror jeg ikke virker(godt nok), mye bedre hvis han holder posisjonen(og\eller lar være å modere i en tid fremover) og snakker med forumstyret om dette.

 

Veldig seriøst hvis en moddis skal begynne å spamme....

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar
Dahl: hva kommer til å skje? ...

Og ps! Det kan være en fordel for deg å lære deg å skrive nickene riktig, ellers blir du lett misforstått... Og ja, en siste ting - sett deg inn i ting før du krangler om det.

6557606[/snapback]

Barnslig og lite gjennomtenkt av deg å kommentere at jeg ikke skrev brukernavnet ditt riktig.

 

Ingen på dette forumet er fredet... Ikke jeg, ikke b-real og heller ikke Dahl. Og André kommer med tomme trusler er helt høl i huet.

 

De av dere som er uenig i jarmos kunngjøring på forumet idag får enten innfinne seg med at det er regler her eller forlate forumet.

6557637[/snapback]

Dere SO-moderatorer er tydeligvis fredet, iallefall tror dere det selv. Jeg vet utmerket godt at jeg ikke er fredet, men du vet også utmerket godt at jeg sitter på en usmakelig stor mengde dritt på de fleste av moderatorene her, dritt som er nok til å få en vanlig bruker IP-bannet minst tre ganger. Altså ikke tomme trusler.

 

Jeg er ikke uenig i jarmos kunngjøring, jeg reagerer bare kraftig på at dere kommer med noe slikt når flere av dere SO-moderatorer faktisk er av den verste sorten.

 

Edit: Nå skal jeg spise, så dere får unnskylde mitt fravær av frekke, men fortjente, kommentarer noen minutter.

Endret av Dahl
Lenke til kommentar

Kjære moderatorer, slutt å lure dere unna Dahl's argument med så dårlige svar som "lær deg å skrive nickene riktig". Dere spammer like mye. Det er spesielt to av dere som spammer mye, og jeg kan nevne navn: oysfaerg og b-real.

 

Hadde det vært opp til meg(noe som det dessverre ikke er), så hadde dere blitt tatt i fra moderator-rettighetene. Fordi dere selv bryter de reglene som dere skal oppholde.

 

Edit: manglet et ord der.

Endret av TomFu
Lenke til kommentar

En post til som ikke har noenting med SO5 å gjøre så stenger vi tråden og Admin/forumstyret får behandle saken om denne vil bli åpnet mer. Vil sikkert ta noe tid i disse ferietidene, tipper jeg...

 

Diskusjoner om korrupte moderatorer er ikketema her, den saken har sin egen plass her i huset.

 

@ Dahl, siste varsel, du kan sende klagene dine direkte til Admin/forumstyret.

Jeg kommer til å levere inn rapporten min i morgen.

 

Mvh

jarmo

Lenke til kommentar
Dahl, du kan lage en post der du begrunner din sak, og forlater forumet til saken er fikset.... :)

6557620[/snapback]

Remember, it's not over the street but down the road.

6557682[/snapback]

 

Riktig riktig ;)

6557699[/snapback]

 

Tipper dette trekker mange seere.

 

Skal bli interessant å se sakens slutt(?) imorgen til frokost.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...