Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Urimelig påstand, har ikke sett slike ting så lenge jeg har vært mod.  :hmm:

6557318[/snapback]

Da ber jeg deg sjekke nærmere etter. Jeg rapporterer omtrent daglig poster fra moderatorer, som alt fra "ikke bilde i RPP", "tullete spaminnlegg", "personangrep" osv. Jeg er også langt fra den eneste, jeg vet om to andre som gjør dette konsekvent og en rekke andre som gjør det nå og da.

6557334[/snapback]

 

 

Du poster i feil tråd, det burde du vite også, disse sakene hører under tilbakemeldinger om forumet...

 

Case closed.

 

mvh jarmo

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du poster i feil tråd, det burde du vite også, disse sakene hører under tilbakemeldinger om forumet...

6557377[/snapback]

Feil. Dere kommer med en kunngjøring her, da skal diskusjonen rundt dette være i denne tråden. Det burde du vite også.

 

Forresten er det ustyrtelig morsomt å se at dere gang på gang ikke tør å svare på hvorfor dere ikke selv holder reglene her på forumet.

Endret av Dahl
Lenke til kommentar

Hvis vi er så enige i at SO er til for å samle all spammen..hvorfor tolerer vi alt dritten da ?

 

Hvorfor ikke bare kutte ut SO og kjøre strenghard moderering i noen uker for å få vekk de mest irriterende fjortisene forumet innehar ?

(eller i det minste få det inn i huet deres at spam ikke hører til her)

Lenke til kommentar
Forresten er det ustyrtelig morsomt å se at dere gang på gang ikke tør å svare på hvorfor dere ikke selv holder reglene her på forumet.

6557391[/snapback]

 

Da retter jeg et spørsmål til deg her dahl:

 

Kan en moddis bli fratatt sine "rettigheter" for å spamme ?

(hvis du ikke er den rette til å svare på dette, synes du de burde bli ?)

Lenke til kommentar
Da retter jeg et spørsmål til deg her dahl:

 

Kan en moddis bli fratatt sine "rettigheter" for å spamme ?

(hvis du ikke er den rette til å svare på dette, synes du de burde bli ?)

6557423[/snapback]

Ja, en moderator kan i teorien bli fratatt retten til å være moderator hvis han selv ikke følger reglene. Moderatorer skal være gode forbilder, ikke konger som sitter på den høye tronen sin og spytter på "oss marker" der nede.

Endret av Dahl
Lenke til kommentar
@ LasH: Tusen takk! ;)

@ kfz: Selger de hunder på finn.no? :hmm:

6556926[/snapback]

 

bruker være masse dyr i gis bort kategorien der ;)

 

Her var det liv, spam er som f.eks. O rly, bare smileys osv. vanlig prat er ikke spam, vi skal nok veillede dere  ;)

 

Ok ! Livet går videre i SO5 og blir altfor mye styr med saken så stenger vi SO5 for en liten stund.

 

mvh

jarmo den upopulære  :)

6556934[/snapback]

Velkommen til å moderere i Off-Topic, du får en fanboys etter hvert console.gif

6556953[/snapback]

 

neida upoppuler er du ikke , hatet eller avskyd er vell mere rett :p

 

(just kidding , ikke noe annet ;) )

 

En ting jeg lurer på. Ser det er en god del moderatorer som ikke er så veldig aktive. Skal de være moderatorer helt til Ueland mister en kopp kaffe på hovedserveren eller mister de moderatorstatusen etterhvert?

6557150[/snapback]

 

det kan jo være di modderere i andre kategorier som du ikke er inne i ;)

Lenke til kommentar

Minner herr Dahl om retningslinjene, punkt 13.

 

Respekter dine moderatorer. De her er for å holde orden i forumet, ikke for å skremme dere vekk. Stenges en tråd, har dette en grunn. Om du er uenig i stengingen av tråden, ta det opp med moderatoren som stengte den via e-post eller private meldinger. Fører ikke dette fram, kan forumstyret kontaktes på e-post. Kraftig hetsing og uthenging av moderatorer fører til utestengelse uten varsel. En klage skal være begrunnet, være saklig og skal fremlegges i beherskede vendinger. Blir du sinna, er det lurt å vente 10 minutter før du sender en klage.

 

Og: eventuelle klager kan du sende direkte til forumstyret pr. E-post

 

Case closed.

 

mvh

jarmo

Lenke til kommentar
Altså, kan vi prøve å sette strek for denne diskusjonen?
Når dere kommer med i en "stor" kunngjøring i SO, så kan dere faen meg ta diskusjonen her også.

6557371[/snapback]

Holdninger..holdninger folkens..
Feil. Dere kommer med en kunngjøring her, da skal diskusjonen rundt dette være i denne tråden. Det burde du vite også.

 

Forresten er det ustyrtelig morsomt å se at dere gang på gang ikke tør å svare på hvorfor dere ikke selv holder reglene her på forumet.

6557391[/snapback]

Man, du trenger da ikke gå i forsvar med en gang. Ja, informasjonen ble postet her og det ble diskutert her ja, men det bør ikke pågå i evigheter når dette er et tema som anngår ikke bare SO5 men hele Off-Topic og da er plassen for dette i kategorien "tilbakemeldinger om forumet" rett og slett. Jeg syns det er artig å se brukere som går i forsvar for hver ting jeg ;)

 

Jaha? Hvor ble dette postet?

Lenke til kommentar
Minner herr Dahl om retningslinjene, punkt 13.

6557503[/snapback]

Minner jarmo, og samtlige av de andre moderatorene i OT-baren på følgende:

atb_calendar.gif Retningslinjer (Du finner den i menyen til venstre hvis du senere skulle ha bruk for den.)

 

Jeg sitter her og humrer over at dere ikke tør å svare på hvorfor dere ikke følger deres egne regler.

 

Forøvrig burde dere selv lese punkt 13: "De her er for å holde orden i forumet, ikke for å skremme dere vekk."

Endret av Dahl
Lenke til kommentar

Vel, siden dere kom med en kunngjøring angående at vi brukere har spammet for mye (im one of those) i SO, så er det jo rimelig at vi brukere kan stille spørsmål ved dere også.

 

Kanskje dere ikke skulle ha kommet med kunngjøringen her i det hele tatt, men i en annen tråd?

 

Case closed?

Endret av Tidus_hmm
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...