Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jaja, for all del. Jeg tar sjansen og forblir til jeg finner ut om systemet deres er passende eller ikke dårlig.

 

 

Nå har dere en kvalitetsspammer å passe på også!

6557172[/snapback]

Good good :)

Og som det ble sagt ja, forumet er ikke det samme uten enkeltpersoner, uansett om de gjør noen sprell noen ganger og man må komme med kjefting og det som værre er :ermm:

6557237[/snapback]

*kremt* ban av B-real *kremt*

 

 

 

:tease:

Lenke til kommentar

Vi husker jo alle hva som skjedde når SO ble stengt. Drittet ble spredt utover forumet. Bedre å holde det inne, og tolerere at det er dritt.

 

 

Jeg poster mye bullshit, det er jeg klar over. Men jeg synes ikke jeg skal få svi for det når det postes i en tråd som:

 

1. Er opprettet for å samle spamet på ett sted

2. Er i en kategori hvor postcounts er deaktiver

3. Er i den samme kategoriene hvor det er en høyere grad av useriøsitet i forhold til resten av foraet.

Lenke til kommentar
En ting til, det renner inn rapporteringer ang. SO5 pga. spam og tull..

Merkelig nok flere av samme personer som rapporterer spammer selv i forumet, hvor er logikken ?

6557246[/snapback]

En ting til, det renner inn rapporteringer på poster fra moderatorer angående SO5 på grunn av at dere ikke klarer å følge deres egne regler. Korrupte politifolk som venter på rødt i hvert lyskryss er en god beskrivelse på nesten hele OT-moderator-gjengen.

 

Merkelig nok er flere av de postene som blir rapportert skrevet av dere moderatorer, hvor er logikken?

Endret av Dahl
Lenke til kommentar

For meg er hele SO5 en store spamme tråd.

 

Det er nesten som irc, bare mindre praktisk. Det er gøy å henge her, å mange snille folk er her.

 

Å til de som rapporterer om ting andre steder, så er det vel fordi at de mener at spam hører meg hjemme til SO5.

Lenke til kommentar
En ting til, det renner inn rapporteringer ang. SO5 pga. spam og tull..

Merkelig nok flere av samme personer som rapporterer spammer selv i forumet, hvor er logikken ?

6557246[/snapback]

En ting til, det renner inn rapporteringer på poster fra moderatorer angående SO5 på grunn av at dere ikke klarer å følge deres egne regler. Korrupte politifolk som venter på rødt i hvert lyskryss er en god beskrivelse på nesten hele OT-moderator-gjengen.

 

Merkelig nok er flere av de postene som blir rapportert skrevet av dere moderatorer, hvor er logikken?

6557282[/snapback]

 

Urimelig påstand, har ikke sett slike ting så lenge jeg har vært mod. :hmm:

Lenke til kommentar
En ting til, det renner inn rapporteringer ang. SO5 pga. spam og tull..

Merkelig nok flere av samme personer som rapporterer spammer selv i forumet, hvor er logikken ?

6557246[/snapback]

Nei livet er ganske merkelig til tider ;)
*kremt* ban av B-real *kremt*

 

 

 

:tease:

6557254[/snapback]

Hehe. Vel du får høre med ueland en gang han er på fylla :whistle:
Vi husker jo alle hva som skjedde når SO ble stengt. Drittet ble spredt utover forumet. Bedre å holde det inne, og tolerere at det er dritt.

 

 

Jeg poster mye bullshit, det er jeg klar over. Men jeg synes ikke jeg skal få svi for det når det postes i en tråd som:

 

1. Er opprettet for å samle spamet på ett sted

2. Er i en kategori hvor postcounts er deaktiver

3. Er i den samme kategoriene hvor det er en høyere grad av useriøsitet i forhold til resten av foraet.

6557258[/snapback]

Altså, kan vi prøve å sette strek for denne diskusjonen?

Har dere forslag til ting som kan gjøres for å forbedres eller meninger så er det en thread i "tilbakemelding om forumet" som heter "Bort med useriøse poster" som dere kan bruke for akkurat det vi diskuterer nå :)

Lenke til kommentar
Urimelig påstand, har ikke sett slike ting så lenge jeg har vært mod.  :hmm:

6557318[/snapback]

Da ber jeg deg sjekke nærmere etter. Jeg rapporterer omtrent daglig poster fra moderatorer, som alt fra "ikke bilde i RPP", "tullete spaminnlegg", "personangrep" osv. Jeg er også langt fra den eneste, jeg vet om to andre som gjør dette konsekvent og en rekke andre som gjør det nå og da.

Lenke til kommentar
Vi husker jo alle hva som skjedde når SO ble stengt. Drittet ble spredt utover forumet. Bedre å holde det inne, og tolerere at det er dritt.

 

 

Jeg poster mye bullshit, det er jeg klar over. Men jeg synes ikke jeg skal få svi for det når det postes i en tråd som:

 

1. Er opprettet for å samle spamet på ett sted

2. Er i en kategori hvor postcounts er deaktiver

3. Er i den samme kategoriene hvor det er en høyere grad av useriøsitet i forhold til resten av foraet.

6557258[/snapback]

Altså, kan vi prøve å sette strek for denne diskusjonen?

Har dere forslag til ting som kan gjøres for å forbedres eller meninger så er det en thread i "tilbakemelding om forumet" som heter "Bort med useriøse poster" som dere kan bruke for akkurat det vi diskuterer nå :)

6557333[/snapback]

 

Jeg entret akkurat diskusjonen jo. :(

 

Jaja, vi får fortsette det andre stedet.

 

Og uansett hva som skjer, forumlivet hopper videre som det alltid har gjort. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...