SnowDOG_ Skrevet 7. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2006 Aylar? Nei nå kommer hodepinen så eg tar meg en..og legger meg. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 7. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2006 Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrg! Jeg hater denne j*vla PC'n og alle de j*vla problemene den fører med seg! Hvorfor virker det som om det bare er meg som rammes av en rekke problemer hver dag på grunn av en PC som er skrudd i huet?! Hadde PC'n min fått en bli-et-menneske-som-går-klassen-til-preben-som-passer-til-din-personlighet -mikstur eller noe slikt vet jeg hvem som PC'n hadde blitt og han er ikke akkurat bestevennen min. Akkurat nå er problemet at musen ikke fungerer, et problem jeg selvfølgelig har hatt tidligere, har vel hatt stort sett det meste som går ann av problemer til nå. Visste dere forresten at jeg har måttet skrive dette innlegget på nytt tre ganger pga. at musetatastene ikke fungerer som de skal? Jeg skal og vil ha ny PC nå med det samme, samma om den har Intel Pentium II liksom, bare den fungerer slik den skal. @JoakimR: Gi meg penger!! Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 7. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2006 ...Sa en lettere oppgitt Preben. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 7. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2006 Min maskin fungerer heller ikke, om det er noen trøst. Jalla-hovedkortet (som skulle være så bra), har gått i stykker, og Komplett er grusomt trege Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 7. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2006 Hylomg og jeg har ikke sovet i natt. Vi trenger damer. Vi trenger øl. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 7. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2006 Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrg! Jeg hater denne j*vla PC'n og alle de j*vla problemene den fører med seg! Hvorfor virker det som om det bare er meg som rammes av en rekke problemer hver dag på grunn av en PC som er skrudd i huet?! Hadde PC'n min fått en bli-et-menneske-som-går-klassen-til-preben-som-passer-til-din-personlighet -mikstur eller noe slikt vet jeg hvem som PC'n hadde blitt og han er ikke akkurat bestevennen min. Akkurat nå er problemet at musen ikke fungerer, et problem jeg selvfølgelig har hatt tidligere, har vel hatt stort sett det meste som går ann av problemer til nå. Visste dere forresten at jeg har måttet skrive dette innlegget på nytt tre ganger pga. at musetatastene ikke fungerer som de skal? Jeg skal og vil ha ny PC nå med det samme, samma om den har Intel Pentium II liksom, bare den fungerer slik den skal. @JoakimR: Gi meg penger!! 6055163[/snapback] Prøvd å dra musa ut og inn igjen av porten? Funker for meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 7. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2006 eller sette musa på ladding om den er trådløs. om det ikke fungerer så er det ofte en grunn til det. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 7. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2006 Hylomg og jeg har ikke sovet i natt. Vi trenger damer. Vi trenger øl. 6055203[/snapback] Har ikke sovet i natt jeg heller. Er faktisk ikke så trøtt som jeg trodde jeg skulle komme til å bli. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 7. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2006 Hylomg og jeg har ikke sovet i natt. Vi trenger damer. Vi trenger øl. 6055203[/snapback] Har ikke sovet i natt jeg heller. Er faktisk ikke så trøtt som jeg trodde jeg skulle komme til å bli. 6055226[/snapback] Ok, tølp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 7. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2006 Hylomg og jeg har ikke sovet i natt. Vi trenger damer. Vi trenger øl. 6055203[/snapback] dere har hverandre om nøden blir for stor Lenke til kommentar
TSP Skrevet 7. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2006 *snip* 6055163[/snapback] Prøvd å dra musa ut og inn igjen av porten? Funker for meg 6055217[/snapback] Tror du jeg er dum? Det er det første jeg prøvde, prøvde en annen mus, prøvde dra ut, prøvde å kople til usb -inngang etc. eller sette musa på ladding om den er trådløs. om det ikke fungerer så er det ofte en grunn til det. 6055221[/snapback] Den er trådløs, men jeg er fortsatt ikke dum, selvfølgelig sjekker jeg batteriene. Ta det med ro, snart vil musen begynne å fungere som normalt, men da vil tastaturet mest sannsynølig begynne å streike i stedet så da slipper dere flere innlegg fra meg... Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 7. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2006 Hylomg og jeg har ikke sovet i natt. Vi trenger damer. Vi trenger øl. 6055203[/snapback] dere har hverandre om nøden blir for stor 6055230[/snapback] Ok, tølp. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 7. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2006 *snip* 6055163[/snapback] Prøvd å dra musa ut og inn igjen av porten? Funker for meg 6055217[/snapback] Tror du jeg er dum? Det er det første jeg prøvde, prøvde en annen mus, prøvde dra ut, prøvde å kople til usb -inngang etc. Vet ikke Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 7. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2006 ah, starter dagen med 2 brødskiver og en stor osteomelett med et glass tropisk nektar og Family guy. vinduet på vid gap, sommern strømmer inn stikker ut snart å leser en bok eller spiller fotball. Lenke til kommentar
Makofoed Skrevet 7. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2006 (endret) God dag allle sammen, Våknet tidlig imorges(kl 7 ca). Enkelte ganger(som idag) kunne jeg tenkt meg å hatt muligheten til å sove lenge, men får det ikke til. Jaja, nå er det bare å kose seg med plata: Marvin, Welch & Farrar - Second Opinion. Er kos den. Har den på LP. Uten å ha vært ute idag så virker det litt kaldere ute idag. Finner snart ut, skal en tur på jobb og jobbe litt idag. Er så mye å gjøre. Får se om jeg sykler eller går, er så slitsomt å sykle opp steinberget... Ha en fortreffelig dag alle sammen! -Magnus Endret 7. mai 2006 av Makofoed Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2006 God morgen. Litt kjett at jeg har skole i morgen. Vil helst ha fri i til 17 mai ellernoe Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 7. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2006 Ah, la meg 5, stod opp for litt siden, nå sitter jeg her. :O) Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 7. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2006 Noen her som har vært borti "Beep-test" ? Starter nemlig skoledagen med det i mårra Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 7. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2006 Heh, deilig med fri en uke :-----------------------D Lenke til kommentar
Solid Skrevet 7. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2006 Heh, deilig med fri en uke :-----------------------D 6055494[/snapback] Slask :-----------------------------( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg