Forumforumforum Skrevet 25. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2006 Stor skrift fyller jo ikke opp heller. Var du seriøs, eller var det bare ironi ? Kanskje sur siden søstra di henger her.. Men samme det, b-real skriver jo dette for at folk skal forså det. Synes selv det er kjett å bla i en quote da man kunne ha tatt seg 3 sec, for å slette det unødvendige i quoten. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 25. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2006 Her var det liv, spam er som f.eks. O rly, bare haugevis med smileys osv. vanlig prat er ikke spam, vi skal nok veillede dere Ok ! Livet går videre i SO5 og blir det altfor mye styr med saken så stenger vi SO5 for en liten stund. mvh jarmo den upopulære Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 25. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2006 Her var det liv, spam er som f.eks. O rly, bare smileys osv. vanlig prat er ikke spam, vi skal nok veillede dere Ok ! Livet går videre i SO5 og blir altfor mye styr med saken så stenger vi SO5 for en liten stund. mvh jarmo den upopulære 6556934[/snapback] Hva av dette er spam og hva er godkjent?: 1. "Halla, skjer her a?" 2. "Nå var det lite liv her" 3. "HAHA, sjekk det her a! <link>" 4. "Hvorfor svarer du ikke på msn <nick>" Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 25. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2006 Jarmo den upopulære Jeg fikk advarsel av Oysfaerg idag for å si ORLY. Så alle andre er klar over det, ja det er seriøst Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 25. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2006 Her var det liv, spam er som f.eks. O rly, bare smileys osv. vanlig prat er ikke spam, vi skal nok veillede dere Ok ! Livet går videre i SO5 og blir altfor mye styr med saken så stenger vi SO5 for en liten stund. mvh jarmo den upopulære 6556934[/snapback] ta det med ro, du er ikke upopulær av den grunn( ikke her i hvertfall) ang. det med veiledning.. Det virket jo på dere som det ikke ble noen "veiledning.." At dere gikk mer "rett på sak". Ikke at det har så mye å si.. Men har vært her i et par år nå, og har 0% warn (stolt!). Da er det kjett å få warn pga man ikke veit hvor grensen går i SO av alle steder. Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 25. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2006 Stor skrift fyller jo ikke opp heller. Var du seriøs, eller var det bare ironi ? Kanskje sur siden søstra di henger her.. Men samme det, b-real skriver jo dette for at folk skal forså det. Synes selv det er kjett å bla i en quote da man kunne ha tatt seg 3 sec, for å slette det unødvendige i quoten. 6556933[/snapback] Er enig med B|real i at qouting tar for stor plass, og jeg sletter det som er unødvendig av quoten. Det var bar en enkel komentar som jeg likte Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. juli 2006 Her var det liv, spam er som f.eks. O rly, bare smileys osv. vanlig prat er ikke spam, vi skal nok veillede dere Ok ! Livet går videre i SO5 og blir altfor mye styr med saken så stenger vi SO5 for en liten stund. mvh jarmo den upopulære 6556934[/snapback] Velkommen til å moderere i Off-Topic, du får en fanboys etter hvert Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2006 Jarmo: Pfft, man blir da ikke upopulær av å komme med en kunngjøring som noen folk ikke ble så happy for. Men kan noen fortelle hvorfor en moderator må være over 18? Er det pga. erfaringer? -- -- Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 25. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2006 Jarmo den upopulære Jeg fikk advarsel av Oysfaerg idag for å si ORLY. Så alle andre er klar over det, ja det er seriøst 6556948[/snapback] Trodde det var ytringsfrihet i Norge jeg. Men men. Blir litt surr i hodet mitt dette. For masse regler osv osv. Men det må vel til for at et forum skal være noe lunde solid. Lenke til kommentar
fox Skrevet 25. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2006 Ja men.. SO5 er en spamming tråd, men det finnes grense. Men nå har det blitt forbudt å spamme, hva er poenget å henge i SO5 da? Hvor er grense? Det er det jeg lurer på. Lenke til kommentar
minialeks Skrevet 25. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2006 Fy flate, 34 brukere som leser.. Gøy med ferie.. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2006 Fez: Tenk hvor verre det hadde vært her hvis det ikke hadde vært moderatorer her. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 25. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2006 Fez: Tenk hvor verre det hadde vært her hvis det ikke hadde vært moderatorer her. 6556973[/snapback] Fy faan for en hærlig ferie Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 25. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2006 Jarmo den upopulære Jeg fikk advarsel av Oysfaerg idag for å si ORLY. Så alle andre er klar over det, ja det er seriøst 6556948[/snapback] Send klage til forumstyret og kan garantere deg at du blir kvitt advarselen. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 25. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2006 (endret) Enig i mye av det dere sier, men jeg er like seriøs. Dere sa dere får mye arbeid av all spammingen. Ansett flere moderatorer. Edit: Byttet ut ikke med like. Endret 25. juli 2006 av DemonFudge Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 25. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2006 Jeg fikk advarsel av Oysfaerg idag for å si ORLY. Så alle andre er klar over det, ja det er seriøst 6556948[/snapback] Den fortjente du, du sa det jo 10 ganger etter at du ble advart Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 25. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2006 Hvem av dere vil se flere sider oppå og ned med kaklende ugler ? Svar meg ærlig da... Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 25. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2006 Jarmo den upopulære Jeg fikk advarsel av Oysfaerg idag for å si ORLY. Så alle andre er klar over det, ja det er seriøst 6556948[/snapback] Send klage til forumstyret og kan garantere deg at du blir kvitt advarselen. 6556983[/snapback] Chills: Vi får nå se på det... Nå må du slutte å være så innmari kjepphøy Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 25. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2006 Jarmo den upopulære Jeg fikk advarsel av Oysfaerg idag for å si ORLY. Så alle andre er klar over det, ja det er seriøst 6556948[/snapback] Send klage til forumstyret og kan garantere deg at du blir kvitt advarselen. 6556983[/snapback] Neida, om Oysfaerg mener det er grunn nokk til advarsel så er det det Jeg fikk advarsel av Oysfaerg idag for å si ORLY. Så alle andre er klar over det, ja det er seriøst 6556948[/snapback] Den fortjente du, du sa det jo 10 ganger etter at du ble advart 6556986[/snapback] Sa det 10 ganger etter jeg ble advart ? Jeg sa det EN gang, og en gang kunn. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 25. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2006 Jeg fikk advarsel av Oysfaerg idag for å si ORLY. Så alle andre er klar over det, ja det er seriøst 6556948[/snapback] Den fortjente du, du sa det jo 10 ganger etter at du ble advart 6556986[/snapback] Nettopp, en som har forstått poenget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg