Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var det dette jeg droppet Grey's Anatomy for. :(

6556766[/snapback]

Skal jeg forklare hva som hendte?

6556802[/snapback]

 

Trengs ikke, jeg var jo her da kunngjøringen kom! :p

Men takk for det.

 

 

6556831[/snapback]

 

tror han mente i Grey's Anatomy :p ikke hva som skjedde på forumet

Lenke til kommentar
Og jeg sier det, jeg kommer til å slå dønn hardt ned på ting som jeg ser. Jeg er møkk lei av oppførselen som er her i OT-baren til tider og resten av off-topic. Skal begynne å lese SO igjen så dere slipper ikke unna med spamming.

 

Bare se på nå som jarmo skulle komme med kunngjøringen sin, hva er det første dere begynner å gjøre? Jo dere spammer. SPAM SPAM OG ATTER SPAM!

Se nå til pokker å slutt da :(

Det er verken trivelig for brukere her inne eller vi som må sitte å rydde opp etter dere.

6556807[/snapback]

 

For det første, det er flott at dere slår ned på unødvendige tråder. Derimot så er det noen ting jeg lurer på. Hva medregnes som spam? Er for eksempel "Hei, jeg kjeder meg" her i SO5 spam? Og hva er egentlig problemet med dette? Det teller ikke på postcounts uansett. SO5 er en tråd man prater lett i (riktig nok nesten aldri i bruk fra min side). Jeg skjønner at dere slår ned på unødvendige tråder og spam i andre, litt seriøse tråder, men ikke i SO5.

 

Det var min mening :)

Lenke til kommentar
Hvis det skal flere moderatorer til, det er vel ikke så mange over 18 som vil holde styr på forumet kanskje, vet ikke jeg. Er jo mange ivrige under 18 også som kunne prøvd seg som moderatorer.

 

Tror kaaanskje det er fler under 18 som vil være moderator enn folk over 18.

6556862[/snapback]

 

vell en mod bør vell være over 18

 

Ansett flere moderatorer da, om det blir for mye arbeid for dere. Er ikke alle nye moderatorer som må ha tilgang til alt av tjenester. Kun slette innlegg osv.

6556840[/snapback]

Ansett han der! :w00t:

6556863[/snapback]

:ermm:
Lenke til kommentar
Hvis det skal flere moderatorer til, det er vel ikke så mange over 18 som vil holde styr på forumet kanskje, vet ikke jeg. Er jo mange ivrige under 18 også som kunne prøvd seg som moderatorer.

 

Tror kaaanskje det er fler under 18 som vil være moderator enn folk over 18.

6556862[/snapback]

Dem moderatorene som er nå er det jo ingen problemer med. trenger ikke noen under 18 synes jeg

Lenke til kommentar
Var det dette jeg droppet Grey's Anatomy for. :(

6556766[/snapback]

Skal jeg forklare hva som hendte?

6556802[/snapback]

 

Trengs ikke, jeg var jo her da kunngjøringen kom! :p

Men takk for det.

 

 

6556831[/snapback]

 

tror han mente i Grey's Anatomy :p ikke hva som skjedde på forumet

6556859[/snapback]

 

Å ja!

Ja, det kunne du gjerne gjort! Hadde vært koselig :)

 

Btw, jeg vil bli moderator, men det er vel 1 av 67000 at jeg får sjansen, bare pga. alderen min.

Lenke til kommentar
Og jeg sier det, jeg kommer til å slå dønn hardt ned på ting som jeg ser. Jeg er møkk lei av oppførselen som er her i OT-baren til tider og resten av off-topic. Skal begynne å lese SO igjen så dere slipper ikke unna med spamming.

 

Bare se på nå som jarmo skulle komme med kunngjøringen sin, hva er det første dere begynner å gjøre? Jo dere spammer. SPAM SPAM OG ATTER SPAM!

Se nå til pokker å slutt da :(

Det er verken trivelig for brukere her inne eller vi som må sitte å rydde opp etter dere.

6556807[/snapback]

Og jeg sier det, jeg kommer til å slutte å poste i SO5, og de områdene der dette vil utredes. Jeg er forøvrig ganske lei av måten noen av moderatorene oppfører seg på (noe som egentlig ikke skal nevnes her, skal sende klagemail senere), men det er ikke opp til meg å forandre. Dere bestemmer på den finurlige måte dere vil, jeg holder meg unna. Jeg orker ikke mer moderering enn det er. Er det ikke litt koselig med litt skitprat? Og hva består Siste Ordet 5 av? Bare skitprat. Enten du liker det eller ikke. Skal dere begrense det til prat om været og prat om hvordan kvelden din var? :) Usmakelig i min mening.

 

Jeg spammer, mange spammer, skal dere få slutt på all spamming, må så og si alle i OT-baren vekk.

 

God jul!

Lenke til kommentar

Og folkens, LÆR DERE Å BRUKE QUOTE!

 

Har dere serriøst enda ikke lært det enda så ta en titt her og gjør det som står her.

Dere fyller opp forumet med unødvendig ting man må scrolle seg nedover og så man allerede har lest!

 

Gjelder deg også oysfaerg *skule stygt på*

 

 

;)

Lenke til kommentar
Å ja!

Ja, det kunne du gjerne gjort! Hadde vært koselig :)

 

Ok. Kort forklart: Grey er lei av voksen livet bla bla bla. Moren hennes er blitt verre bla bla bla. De hadde en fest. Og Grace "punkterte" hjerte, men fikk ikke sparken for en kolega støttet henne.

 

Wolla!

Lenke til kommentar
Og folkens, LÆR DERE Å BRUKE QUOTE!

 

Har dere serriøst enda ikke lært det enda så ta en titt her og gjør det som står her.

Dere fyller opp forumet med unødvendig ting man må scrolle seg nedover og så man allerede har lest!

 

Gjelder deg også oysfaerg *skule stygt på*

 

 

;)

6556886[/snapback]

 

Stor skrift fyller jo ikke opp heller.

Lenke til kommentar
Og jeg sier det, jeg kommer til å slutte å poste i SO5, og de områdene der dette vil utredes. Jeg er forøvrig ganske lei av måten noen av moderatorene oppfører seg på (noe som egentlig ikke skal nevnes her, skal sende klagemail senere), men det er ikke opp til meg å forandre. Dere bestemmer på den finurlige måte dere vil, jeg holder meg unna. Jeg orker ikke mer moderering enn det er. Er det ikke litt koselig med litt skitprat? Og hva består Siste Ordet 5 av? Bare skitprat. Enten du liker det eller ikke. Skal dere begrense det til prat om været og prat om hvordan kvelden din var? :) Usmakelig i min mening.

 

Jeg spammer, mange spammer, skal dere få slutt på all spamming, må så og si alle i OT-baren vekk.

 

God jul!

6556884[/snapback]

Vel, det er ditt valg. Men jeg var jeg deg så hadde jeg heller ventet å se hva konsekvensene ble før du bestemte deg for å forlate. Jeg har ikke sagt at jeg skal moderere det du skriver, det jeg sier, noe som jeg _vet_ at du også vet, er å få slutt på spamminge rett og slett. Det hele kan vel oppsumeres i denne posten egentlig hva hovedønske med denne innskjerpingen av reglene betyr.

Og, jeg trodde virkelig at du husket såpass fra gammel tid at det har vært en slik oppstramming på dette forumet så og si hver eneste sommer..

Men valget er ditt, og vil du klage så skal du bare gjøre det, er glad i å få tilbakemeldinger selv om dere ikke tror meg når jeg sier det :shrug:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...