_Evolution_ Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 *snip 6556732[/snapback] Du har rett i det. Fint at det skjer noe. Kunne nesten ikke si noe seriøst her, siden det ble borte i spammen. skal ikke skylde alt på andre, har jo gjort det selv, men har lært leksa mi nå. (tror jeg) SLUTT Å SPAME! 6556733[/snapback] Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Var det dette jeg droppet Grey's Anatomy for. 6556766[/snapback] Skaff deg dagens episoder. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Her tror vi at du har pungkreft eller skal bli bestefar, ferdig med huslånet eller har kjøpt deg ny bil. Men nei. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Kjære venner Vi har registrert en økende tendens av meningsløse og irrelevante poster(spam) her i forumet, spesielt i OT-delen. Slik kan vi ikke fortsette lenger. Dette medfører utrolig mye ekstraarbeid for oss som moderatorer og Admin. Derfor har vi bestemt oss for at modereringslinjene skal strammes noe inn, dog skal ingen ”henges” i første omgang. Vi forventer at dere vil være så greie og forstår situasjon hvorfor vi må gjøre dette. I utangspunktet kommer vi til å dele ut et ”gult kort” for direkte spamming og ufin oppførsel. Det neste vil bli rød kort som betyder, enten %warn og/eller en kortere utestengelse. For øvrig gjelder også retningslinjene som vanlig. Vi starter i SO5, i første omgang og ser hvordan dette vil gå. Mvh Moderatorteam 6556732[/snapback] k. Ha en fin kveld. SO5 vil bli brukt mindre/kanskje ikke i det hele tatt av meg mer nå. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Ikke noe dansing i truse foran webcam? =( 6556756[/snapback] Noen som sikter til meg ops, er fortsatt inne på søsterns bruker , jeg er tøffe-tetra 6556765[/snapback] Du er jo frakoblet på msn, så du må logge deg på Til dere mods. Jeg er redd for at jeg skal bli tatt for spam en gang i tiden.. Hadde vært greit å få høre hvor grensen går. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Ikke noe dansing i truse foran webcam? =( 6556756[/snapback] Noen som sikter til meg 6556765[/snapback] Ikke meg imot! Adresse!? 6556772[/snapback] Dette er da brodern som sitter på søterns konto. liten bummert av meg. Og hva i huleste er det du mener om å få en adresse. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Men, når blir DemonFudge moderator? Neste uke, eller før det? Vi vil ha orden på forumet! Jaja, da var det på tide å ta seg turen VEKK fra dataen. Æsjda, takk for i dag. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Men blir brukernavnsendringer utsatt nå, da? Siden dere strammer inn tiltakene for spam osv. Har nemlig sendt inn søknad om brukernavnsendring skjønner dere.. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Var det dette jeg droppet Grey's Anatomy for. 6556766[/snapback] Skal jeg forklare hva som hendte? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2006 oki jeg leste den posten hvor du forklarte dette , men er ikke helt tilfreds med forklaringen , så det er poster som ikke bryter retningslinjene , men en moderator har valgt og sjule den fra resten av brukerne ? hvorfår da ikke bare slette di aktuelle postene da ?? . 6556646[/snapback] Eh...nei? I stede for å søette postene så skjuler man de. Vanskelig? Og jeg sier det, jeg kommer til å slå dønn hardt ned på ting som jeg ser. Jeg er møkk lei av oppførselen som er her i OT-baren til tider og resten av off-topic. Skal begynne å lese SO igjen så dere slipper ikke unna med spamming. Bare se på nå som jarmo skulle komme med kunngjøringen sin, hva er det første dere begynner å gjøre? Jo dere spammer. SPAM SPAM OG ATTER SPAM! Se nå til pokker å slutt da Det er verken trivelig for brukere her inne eller vi som må sitte å rydde opp etter dere. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Dette er da brodern som sitter på søterns konto. liten bummert av meg. Og hva i huleste er det du mener om å få en adresse. oioi, bra du ikke legger ut hotpants-bilder da. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Ikke noe dansing i truse foran webcam? =( 6556756[/snapback] Noen som sikter til meg ops, er fortsatt inne på søsterns bruker , jeg er tøffe-tetra 6556765[/snapback] hehe jaja , tøffe-tetra du har jo danset i trusa på cam før , så det trenger vi ikke noen gjentagelse på Lenke til kommentar
Tiidus Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Dette er da brodern som sitter på søterns konto. liten bummert av meg. Og hva i huleste er det du mener om å få en adresse. 6556791[/snapback] Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 (endret) @ SO5-brukere: Jeg håper dere innser at det nå er innført strengere moderering, noe som forhåpentligvis skal luke ut både innlegg og brukere som ikke har noe her å gjøre. 6556782[/snapback] Her har vi akkurat fått vite at spydige komentarer ikke skal finnes på forumet. Og du kaller søstra mi for ei luremus. Jeg gidder pokker meg ikke høre på dere når ikke dere klarer å følge deres egne regler... Nå blei jeg faen meg pissed... Endret 25. juli 2006 av b-real Lenke til kommentar
Mato Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 (endret) oki jeg leste den posten hvor du forklarte dette , men er ikke helt tilfreds med forklaringen , så det er poster som ikke bryter retningslinjene , men en moderator har valgt og sjule den fra resten av brukerne ? hvorfår da ikke bare slette di aktuelle postene da ?? . 6556646[/snapback] Eh...nei? I stede for å søette postene så skjuler man de. Vanskelig? Og jeg sier det, jeg kommer til å slå dønn hardt ned på ting som jeg ser. Jeg er møkk lei av oppførselen som er her i OT-baren til tider og resten av off-topic. Skal begynne å lese SO igjen så dere slipper ikke unna med spamming. Bare se på nå som jarmo skulle komme med kunngjøringen sin, hva er det første dere begynner å gjøre? Jo dere spammer. SPAM SPAM OG ATTER SPAM! Se nå til pokker å slutt da Det er verken trivelig for brukere her inne eller vi som må sitte å rydde opp etter dere. 6556807[/snapback] hømm , jeg ser for det meste bare prat , dog tomt prat . er det ikke det denne tråden er får , og prate om dill og dall . Tøffe-Tetra , kan ikke du relogge , er stress når du poster med en annen bruker , og btw i mot forumet regler . Endret 25. juli 2006 av FtZ- Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 kunne vi fått en definisjon på spam? 6556754[/snapback] Jeg gjentar! Hva av dette er spam og hva er godkjent?: 1. "Halla, skjer her a?" 2. "Nå var det lite liv her" 3. "HAHA, sjekk det her a! <link>" 4. "Hvorfor svarer du ikke på msn <nick>" Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Var det dette jeg droppet Grey's Anatomy for. 6556766[/snapback] Skal jeg forklare hva som hendte? 6556802[/snapback] Trengs ikke, jeg var jo her da kunngjøringen kom! Men takk for det. ___ Moderatorer/Admins: Blir brukernavnsendringer utsatt nå, pga. dere må stramme inn tiltakene? Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 fra onsdag klokka 12 ca til fredag kveld skal jeg på hyttetur, hvor jeg har bestemt meg for å overbevise meg selv om at jeg er en villmarkens sønn skal bare leve på bær jeg plukker og fisk jeg skal fiske i 3 dager. tror det går bra siden jeg enda ikke har spist i dag, er så varmt jeg ikke gidder noen ting. ikke spise engang. jeg har med en pose ostepop og Smash i tilfelle jeg ikke får noe fisk eller bær , men det er bare hvis jeg går meg bort i skogen. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 (endret) Ansett flere moderatorer da, om det blir for mye arbeid for dere. Er ikke alle nye moderatorer som må ha tilgang til alt av tjenester. Kun slette innlegg osv. Endret 25. juli 2006 av DemonFudge Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Ansett flere moderatorer da, om det blir for mye arbeid for dere. Er ikke alle moderatorer som må ha tilgang til alt av tjenester. Kun slette innlegg osv. 6556840[/snapback] Word. Det hadde VIRKELIG gjort seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg