Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjære venner  :) 

 

Vi har registrert en økende tendens av meningsløse og irrelevante poster(spam) her i forumet, spesielt i OT-delen.  Slik kan vi ikke fortsette lenger.

Dette medfører utrolig mye ekstraarbeid  for oss som moderatorer og Admin.

 

Derfor har vi bestemt oss for at modereringslinjene skal strammes noe inn, dog skal ingen  ”henges” i første omgang.

 

Vi forventer at dere vil være så greie og forstår situasjon hvorfor vi må gjøre dette.

 

I utangspunktet kommer vi til å dele ut et ”gult kort” for direkte spamming og ufin oppførsel.

Det neste vil bli rød kort som betyder, enten %warn og/eller en kortere utestengelse.

 

For øvrig gjelder også retningslinjene som vanlig.

 

Vi starter i SO5, i første omgang og ser hvordan dette vil gå.

 

Mvh

Moderatorteam  :)

6556732[/snapback]

k. Ha en fin kveld. SO5 vil bli brukt mindre/kanskje ikke i det hele tatt av meg mer nå.
Lenke til kommentar
Ikke noe dansing i truse foran webcam?

 

=(

6556756[/snapback]

 

Noen som sikter til meg :whistle:

 

ops, er fortsatt inne på søsterns bruker :p, jeg er tøffe-tetra

6556765[/snapback]

 

 

Du er jo frakoblet på msn, så du må logge deg på :)

 

Til dere mods. Jeg er redd for at jeg skal bli tatt for spam en gang i tiden.. Hadde vært greit å få høre hvor grensen går.

Lenke til kommentar
Ikke noe dansing i truse foran webcam?

 

=(

6556756[/snapback]

 

Noen som sikter til meg :whistle:

6556765[/snapback]

Ikke meg imot! Adresse!? :dribble:

6556772[/snapback]

 

Dette er da brodern som sitter på søterns konto. liten bummert av meg. Og hva i huleste er det du mener om å få en adresse. :realmad:

Lenke til kommentar
oki jeg leste den posten hvor du forklarte dette , men er ikke helt tilfreds med forklaringen , så det er poster som ikke bryter retningslinjene , men en moderator har valgt og sjule den fra resten av brukerne ?

 

hvorfår da ikke bare slette di aktuelle postene da ?? .

6556646[/snapback]

Eh...nei? I stede for å søette postene så skjuler man de. Vanskelig? ;)

 

 

 

Og jeg sier det, jeg kommer til å slå dønn hardt ned på ting som jeg ser. Jeg er møkk lei av oppførselen som er her i OT-baren til tider og resten av off-topic. Skal begynne å lese SO igjen så dere slipper ikke unna med spamming.

 

Bare se på nå som jarmo skulle komme med kunngjøringen sin, hva er det første dere begynner å gjøre? Jo dere spammer. SPAM SPAM OG ATTER SPAM!

Se nå til pokker å slutt da :(

Det er verken trivelig for brukere her inne eller vi som må sitte å rydde opp etter dere.

Lenke til kommentar
Ikke noe dansing i truse foran webcam?

 

=(

6556756[/snapback]

 

Noen som sikter til meg :whistle:

 

ops, er fortsatt inne på søsterns bruker :p, jeg er tøffe-tetra

6556765[/snapback]

 

 

hehe jaja , tøffe-tetra du har jo danset i trusa på cam før , så det trenger vi ikke noen gjentagelse på :p

Lenke til kommentar
@ SO5-brukere: Jeg håper dere innser at det nå er innført strengere moderering, noe som forhåpentligvis skal luke ut både innlegg og brukere som ikke har noe her å gjøre.

6556782[/snapback]

 

Her har vi akkurat fått vite at spydige komentarer ikke skal finnes på forumet. Og du kaller søstra mi for ei luremus. Jeg gidder pokker meg ikke høre på dere når ikke dere klarer å følge deres egne regler... Nå blei jeg faen meg pissed... :realmad:

Endret av b-real
Lenke til kommentar
oki jeg leste den posten hvor du forklarte dette , men er ikke helt tilfreds med forklaringen , så det er poster som ikke bryter retningslinjene , men en moderator har valgt og sjule den fra resten av brukerne ?

 

hvorfår da ikke bare slette di aktuelle postene da ?? .

6556646[/snapback]

Eh...nei? I stede for å søette postene så skjuler man de. Vanskelig? ;)

 

 

 

Og jeg sier det, jeg kommer til å slå dønn hardt ned på ting som jeg ser. Jeg er møkk lei av oppførselen som er her i OT-baren til tider og resten av off-topic. Skal begynne å lese SO igjen så dere slipper ikke unna med spamming.

 

Bare se på nå som jarmo skulle komme med kunngjøringen sin, hva er det første dere begynner å gjøre? Jo dere spammer. SPAM SPAM OG ATTER SPAM!

Se nå til pokker å slutt da :(

Det er verken trivelig for brukere her inne eller vi som må sitte å rydde opp etter dere.

6556807[/snapback]

 

 

hømm , jeg ser for det meste bare prat , dog tomt prat .

 

er det ikke det denne tråden er får , og prate om dill og dall .

 

 

Tøffe-Tetra , kan ikke du relogge , er stress når du poster med en annen bruker , og btw i mot forumet regler .

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar

fra onsdag klokka 12 ca til fredag kveld skal jeg på hyttetur, hvor jeg har bestemt meg for å overbevise meg selv om at jeg er en villmarkens sønn :D skal bare leve på bær jeg plukker og fisk jeg skal fiske i 3 dager. tror det går bra siden jeg enda ikke har spist i dag, er så varmt jeg ikke gidder noen ting. ikke spise engang.

 

jeg har med en pose ostepop og Smash i tilfelle jeg ikke får noe fisk eller bær :p ,

men det er bare hvis jeg går meg bort i skogen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...