Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

arg, faen så tett mamma kan være...

nå har jeg vært borte ca 3 uker, kom hjem i sta.

hu klager hele tia over at jeg ikke sitter i stua og ser på tv med dem osv på kvelden, men nå, etter at jeg har vært borte i 3 uker, SKULLE hu se på "Grey's anatomy" som både jeg og stefaren min synes er dritdårlig. det ender selvfølgelig med at stefaren min går opp på soverommet og ser på CSI, mamma sitter i stua og ser på "Grey's anatomy" og jeg sitter foran pc'en på rommet :hrm:

vært hos pappa en uke nå, da sitter vi alle sammen og ser på film osv til langt på natt, og her er det helt annerledes... bor hos mamma.

blir bare så lei av den konstante masinga og kjeftinga fra mamma, og synes det er deilig å dra til pappa og familien der noen ganger, men så sier faktisk mamma at jeg liker dem bedre enn jeg liker familien her hjemme og blir lei seg/sur, men det er jo faktisk sant... en annen ting er at jeg har 3 søsken hjemme som er mellom mamma og stefaren min, og 3 søsken mellom pappa og stemora mi. tingen er at søsknene mine her hjemme er mye mer høylytte, skal krangle hele tia og maser HELE tia. det er helt forskjellig hos pappa, der virker det som søsknene mine er mer "modne", selv om de er nøyaktig samme alder som de hos mamma. det har vel ført til at jeg kan bli veldig irritabel fordi jeg er såpass mye med søsknene mine her hos mamma, og jeg kan glefse en del til søskna mine.

en annen ting er at vi har en kanin her hjemme som "tilhører" søskna mine. jeg vasker alltid buret og mater den osv, og når jeg har vært borte i 3 uker er det ingen som har vaska buret i mellomtia! sa til mamma at jeg skal ta det i morra, så sa jeg at det var på grensen til dyreplageri, og da ble hu ganske sur og sa at de hadde vært opptatt med å bygge garasje...

det er som et jævla apehus her hjemme, og jeg gleder meg til jeg skal i militæret, og flytte hjemmefra.

-----------------------------------------------------------

det var litt deilig å skrive ned.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...