Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm.. Greit, den er roger ;) Skal laste den ned, SÅ SE DEN. K?

5994369[/snapback]

K. (Den er forresten veldig kort, og det eneste av det jeg sa om den som faktisk stemmer, er at det er små kjekslignende folk som blør ut av rompa i den.)

5994401[/snapback]

Hehe, høres jo arti ut :p MÅ laste den ned nå, nyskjerrig..

Lenke til kommentar
Folk har vaert uten SO i et par dager, seff gaar vi amok naar vi endelig har faatt lekeplassen tilbake. :fun:

 

Skjoenner ikke hva dere klager over. Hvis dere ikke liker det som blir skrevet her, gaa andre steder.

5994413[/snapback]

Når kvaliteten på forumet går ned, er det ikke de som irriterer seg over det som skal forlate forumet; det er de som gjør at kvaliteten går ned. En tilfeldig bruker kan ikke spamme IBTL IBTL i tilfeldige tråder, og forlange at brukere som har noe imot det forsvinner.

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar

Nå går jeg og ser supernatural, så legger jeg meg.

 

Natta.

 

*Klemme på: Skarstad, Agressive, Marius E, DJ Ovin, Satrucci_, s0tarts, Zeromac, nerdVANNA, Herr Brun, Hylo, SteffyBoy, Dahl, Zlatzman, Spazz, bjarne88, Cucumber, fredrikrb, Demogorgon, Torswin, Lufen, Shikaru, Ø.B., Rippo, KGB-, rjd-2 *

Endret av Patrick.M
Lenke til kommentar
Folk har vaert uten SO i et par dager, seff gaar vi amok naar vi endelig har faatt lekeplassen tilbake. :fun:

 

Skjoenner ikke hva dere klager over. Hvis dere ikke liker det som blir skrevet her, gaa andre steder.

5994413[/snapback]

Når kvaliteten på forumet går ned, er det de som irriterer seg over det som skal forlate forumet; det er de som gjør at kvaliteten går ned. En tilfeldig bruker kan ikke spamme IBTL IBTL i tilfeldige tråder, og forlange at brukere som har noe imot det forsvinner.

5994434[/snapback]

Nei, men naa gjoer ikke vi det heller :) Og for all del, bli igjen, men saa lenge jeg og andre ikke bryter rettningslinjene saa diskuterer vi det vi vil her i SO5.

 

Hvis det er saa tragisk kan du jo alltids proeve aa faa opp kvaliteten litt. Det Dine poster i SO5 har vel vaert noen av de med lavest kvalitet.

Lenke til kommentar
Hehe, høres jo arti ut :p MÅ få tak i den nå, nyskjerrig..

5994420[/snapback]

Du burde forresten roe ned pratet om å laste ned filmer; det har ikke for vane å falle i god jord blant moddisene.

5994440[/snapback]

Oki, jeg skal kjøpe/leie den og se den på tv'n min ;) Eller med Dvd-brennern.

Lenke til kommentar
Hvis det er saa tragisk kan du jo alltids proeve aa faa opp kvaliteten litt. Det Dine poster i SO5 har vel vaert noen av de med lavest kvalitet.

5994460[/snapback]

Come again?

 

99% av postene hittil i denne tråden har vært spam, og SteffyBoy er ikke den med flest poster.

5994490[/snapback]

Jeg har heller ikke sagt at han er den med flest poster. Tingen er at siden saa godt som alt han har skrevet (alt jeg har lest han har skrevet i alle fall) har vaert av typen "huff, dere suger, alt var bedre foer". Det er ikke kvalitetsposter :)

 

Skjoenner ikke hva dere klager over. Hvis dere ikke liker det som blir skrevet her, gaa andre steder.

5994413[/snapback]

Kanskje enkelte ønsker å ha denne tråden, men med noe mer seriøst innhold. Da vil det være mer attraktivt for noen å oppholde seg her.

5994496[/snapback]

Definer serioest innhold er du snill :)

 

 

Edit2: Jeg drar og ser paa film. Kos dere saa lenge, surpeiser.

:tease:

Endret av Herr Brun
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...