Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
nei, det skal være svart-hvit.

Skal lage en comic ( tegneserie ) bare jeg får for meg en god start til handlinga, og om det så skulle blitt et lite hefte en gang, er det bare forsiden som er i farger. KEK

6554837[/snapback]

Ok. Fred er en gamer og Tomo jobber med å sette sammen PCer o.l. Og sammen skal de lage en super-GamePC :grin:

Lenke til kommentar
nei, det skal være svart-hvit.

Skal lage en comic ( tegneserie ) bare jeg får for meg en god start til handlinga, og om det så skulle blitt et lite hefte en gang, er det bare forsiden som er i farger. KEK

6554837[/snapback]

Ok. Fred er en gamer og Tomo jobber med å sette sammen PCer o.l. Og sammen skal de lage en super-GamePC :grin:

6554861[/snapback]

 

Haha, det kunne nesten funke.

 

Men Fred har en skiftenøkkel på t-skjorta. Han liker å mekke på ting, pluss å game.

Tomo er en ubergamer fra japan :b ( derfor teh manga style ) og han er avhengig av tegneserier.

 

Jeg veit nesa til Fred er litt for spiss osv ( syns jeg da ) men det endrer jeg på om det blir en comic.

Lenke til kommentar
Haha, det kunne nesten funke.

 

Men Fred har en skiftenøkkel på t-skjorta. Han liker å mekke på ting, pluss å game.

Tomo er en ubergamer fra japan :b ( derfor teh manga style ) og han er avhengig av tegneserier.

 

Jeg veit nesa til Fred er litt for spiss osv ( syns jeg da ) men det endrer jeg på om det blir en comic.

Ah, tok feil av hvem som var hvem :blush:

Trodde Tomo var han med skiftnøkkeln, og at Tomo introduserte Fred, så da vinket han og sa hallo... :D

Lenke til kommentar
Shikaru: De lager en så bra PC at de blir teleportert inni den, en slags virtuell verden. Til slutt finner de ut hvordan de kommer seg ut og inn av denne verden. De startet et eget firma og seller disse, blir rik og så ferdig. Kortversjon :D

6554960[/snapback]

 

its been done. sort of.

Lenke til kommentar

Takk, Frichassè. ;)

 

___

 

 

Nå har jeg søkt om å skifte brukernavn, er sinnsykt lei av Zeromac.

 

Synes at det gir meg et fjortispreg, noe jeg helst ikke vil ha over meg.

Håper så inderlig at moderatorne er greie og vil bytte navnet mitt. Er jo et par stk. som har byttet navn i det siste. :)

Endret av Zeromac
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...