Newt32 Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 (endret) http://img66.imageshack.us/my.php?image=fredtomonz4.jpg' target='_blank'> what to do now? :\ 6554818[/snapback] Farge de i photoshop. Endret 25. juli 2006 av b-real Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 nei, det skal være svart-hvit. Skal lage en comic ( tegneserie ) bare jeg får for meg en god start til handlinga, og om det så skulle blitt et lite hefte en gang, er det bare forsiden som er i farger. KEK Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 nei, det skal være svart-hvit.Skal lage en comic ( tegneserie ) bare jeg får for meg en god start til handlinga, og om det så skulle blitt et lite hefte en gang, er det bare forsiden som er i farger. KEK 6554837[/snapback] Ok. Fred er en gamer og Tomo jobber med å sette sammen PCer o.l. Og sammen skal de lage en super-GamePC Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 nei, det skal være svart-hvit.Skal lage en comic ( tegneserie ) bare jeg får for meg en god start til handlinga, og om det så skulle blitt et lite hefte en gang, er det bare forsiden som er i farger. KEK 6554837[/snapback] Ok. Fred er en gamer og Tomo jobber med å sette sammen PCer o.l. Og sammen skal de lage en super-GamePC 6554861[/snapback] Haha, det kunne nesten funke. Men Fred har en skiftenøkkel på t-skjorta. Han liker å mekke på ting, pluss å game. Tomo er en ubergamer fra japan :b ( derfor teh manga style ) og han er avhengig av tegneserier. Jeg veit nesa til Fred er litt for spiss osv ( syns jeg da ) men det endrer jeg på om det blir en comic. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2006 Ikke quote bilder folkens. Rediger det bort til en url. Vil dere se bildet så er det bare å trykke på snapback knappen eller kopiere adressen til bildet. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Haha, det kunne nesten funke. Men Fred har en skiftenøkkel på t-skjorta. Han liker å mekke på ting, pluss å game. Tomo er en ubergamer fra japan :b ( derfor teh manga style ) og han er avhengig av tegneserier. Jeg veit nesa til Fred er litt for spiss osv ( syns jeg da ) men det endrer jeg på om det blir en comic. Ah, tok feil av hvem som var hvem Trodde Tomo var han med skiftnøkkeln, og at Tomo introduserte Fred, så da vinket han og sa hallo... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Ah, tok feil av hvem som var hvem Trodde Tomo var han med skiftnøkkeln, og at Tomo introduserte Fred, så da vinket han og sa hallo... 6554899[/snapback] ja, det var egentlig det jeg tenkte i starten. på DA skreiv jeg hvem som var hvem ihvertfall ^^ Lenke til kommentar
Mato Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 jaja ikke lenge i gjenne nå nei tror jeg skal på fylla i dag Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Heisann folks. Hva skjer? har vært 6 og en halv time på jobb i dag, og det er slitsomt å stå over en arbeidsbenk og kutte og lime hele dagen. Jeg orker ikke engang spise. Tror jeg blir liggende i sengen med pc på fanget resten av dag/kveld/natten. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Har akkuratt hjelpa bruttern litt med bilden. Så la jeg meg på plenen litt, og sovna. Nå har jeg gressmerker i ansiktet. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Shikaru: De lager en så bra PC at de blir teleportert inni den, en slags virtuell verden. Til slutt finner de ut hvordan de kommer seg ut og inn av denne verden. De startet et eget firma og seller disse, blir rik og så ferdig. Kortversjon Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Shikaru: De lager en så bra PC at de blir teleportert inni den, en slags virtuell verden. Til slutt finner de ut hvordan de kommer seg ut og inn av denne verden. De startet et eget firma og seller disse, blir rik og så ferdig. Kortversjon 6554960[/snapback] its been done. sort of. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Du vet at jeg bare sender mail til kompisen min Bill, så banner han deg fra msn? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Ok, kjapt spm: Er det noen som har linken til der jeg kan søke om nytt nick? Og er det et sted der jeg kan finne den fort igjen senere ? Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Ok, kjapt spm: Er det noen som har linken til der jeg kan søke om nytt nick? Og er det et sted der jeg kan finne den fort igjen senere ? 6555024[/snapback] Her! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 (endret) Takk, Frichassè. ___ Nå har jeg søkt om å skifte brukernavn, er sinnsykt lei av Zeromac. Synes at det gir meg et fjortispreg, noe jeg helst ikke vil ha over meg. Håper så inderlig at moderatorne er greie og vil bytte navnet mitt. Er jo et par stk. som har byttet navn i det siste. Endret 25. juli 2006 av Zeromac Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 (endret) Dette ble bare tull! Beklager. Endret 25. juli 2006 av Zeromac Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 No Zeromac! Neeeeei! Hater når folk skifter nick! Nicket er personligheten din ffs! Dessuten er det fjortispreg over hele deg, nytter ikke å skifte nick Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 (endret) Hva faen? Fjortispreg over hele meg? Tøv. Gi meg noen eksempler? Nå ble jeg skuffet, Brun. Endret 25. juli 2006 av Zeromac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg