Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HYYL

 

Ok... Jeg slapp en isbit(2cm x 2cm x 15cm, en avlang pinne liksom) rett oppi en 1.5 liter flaske med Coca Cola Light, resultat = en jævla fontene med cola light over hele meg, skrivebordet, tastaturet, musematta, musa, docken til musa, skjermen, gulvet, stolen min.

 

Inni helvette hva tenkte jeg på? O_O

Lenke til kommentar
Men jeg hadde gjennomsiktlig, men folk visste da om den. Men hørte aldri noe pes om det.

6554516[/snapback]

Det er stress når man har sånn "vanlig". Skulle ta bilde til bankkortet i dag, og måtte selvfølgelig smile ( :cool: ), men var veldig nøye på at jeg ikke skulle vise reggisen. Det er jeg for så vidt på alle bilder. Og nå har de stygge, gamle damene hos tannlegen begynt å be meg om å bruke en slags "strikk" fra den øvre strengen til den under. Aldri_i_livet (uansett klarer jeg ikke feste den).

6554534[/snapback]

Jeg måtte forskyve kjeven ved hjelp av strikker. Det var smerte det...

6554540[/snapback]

 

Jeg hadde noe ennå værre. på hver side av munnen var det metallstenger som skulle puttes i hverandre. Gikk jo nesten ikke ann å bevegekjeven. dette var for å skyve kjeven. Minna jævelig om støtdempere egentlig

Lenke til kommentar
HYYL

 

Ok... Jeg slapp en isbit(2cm x 2cm x 15cm, en avlang pinne liksom) rett oppi en 1.5 liter flaske med Coca Cola Light, resultat = en jævla fontene med cola light over hele meg, skrivebordet, tastaturet, musematta, musa, docken til musa, skjermen, gulvet, stolen min.

 

Inni helvette hva tenkte jeg på? O_O

6554625[/snapback]

 

Det er sånn alle nye bartendere/servitører lærer seg å putte is i glasset først, og å helle forsiktig ... :whistle:

Lenke til kommentar
Men jeg hadde gjennomsiktlig, men folk visste da om den. Men hørte aldri noe pes om det.

6554516[/snapback]

Det er stress når man har sånn "vanlig". Skulle ta bilde til bankkortet i dag, og måtte selvfølgelig smile ( :cool: ), men var veldig nøye på at jeg ikke skulle vise reggisen. Det er jeg for så vidt på alle bilder. Og nå har de stygge, gamle damene hos tannlegen begynt å be meg om å bruke en slags "strikk" fra den øvre strengen til den under. Aldri_i_livet (uansett klarer jeg ikke feste den).

6554534[/snapback]

Jeg måtte forskyve kjeven ved hjelp av strikker. Det var smerte det...

6554540[/snapback]

 

Jeg hadde noe ennå værre. på hver side av munnen var det metallstenger som skulle puttes i hverandre. Gikk jo nesten ikke ann å bevegekjeven. dette var for å skyve kjeven. Minna jævelig om støtdempere egentlig

6554634[/snapback]

 

*trøstepå* :( Sånt er virkelig smertefullt.

 

Den smerten jeg kjente var det nærmeste jeg har kommet den gangen kragebeinet mitt sto ut av skulderen.

Lenke til kommentar
HYYL

 

Ok... Jeg slapp en isbit(2cm x 2cm x 15cm, en avlang pinne liksom) rett oppi en 1.5 liter flaske med Coca Cola Light, resultat = en jævla fontene med cola light over hele meg, skrivebordet, tastaturet, musematta, musa, docken til musa, skjermen, gulvet, stolen min.

 

Inni helvette hva tenkte jeg på? O_O

6554625[/snapback]

 

Det er sånn alle nye bartendere/servitører lærer seg å putte is i glasset først, og å helle forsiktig ... :whistle:

6554636[/snapback]

 

Spruten sto rett opp 20 cm minst... :( Flaska er halvtom nå, fy flate for et helvette å tørke opp.

 

Edit: Mulig det kunne mistolkes hvis tatt ut av sammenheng.

Endret av Carl M
Lenke til kommentar

Er jeg på jordet nå eller: Eller var det en velsignelse at det var lettbrus? Jeg tenker, 0 sukker = mindre kliss?

 

Edit: Uansett var det med nød og neppe jeg tok den hersens flaska - bare i mangel på noe bedre, nå kommer det til å være en aura av skvipet rundt meg for evig og alltid.

 

Edit2: Urk, jeg tar meg en dusj... Er formelig marinert i Cola light nå.

Endret av Carl M
Lenke til kommentar
Er jeg på jordet nå eller: Eller var det en velsignelse at det var lettbrus? Jeg tenker, 0 sukker = mindre kliss?

6554676[/snapback]

 

Akkurat like klissent, kanskje hakket verre...

 

Edit: Kunstig sukker, muligens mer klissent enn vanlig ...

Endret av Pjokk99
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...