medlem-90636 Skrevet 25. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2006 Aldri hatt regulering jeg, og det er jeg glad for Men de i klassen som hadde det ble aldri mobba/erta for det heller såvidt jeg kan huske Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. juli 2006 Vår kjære venn Acoly3 har desverre fått en liten ferie. Snakker med han på MSN nå, og skal hilse. 6554260[/snapback] Dessverre? 6554394[/snapback] #1: Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger. Jeg vil ha meg frabedt at det kommer slike kommentarer. Skjerp dere. Vurderer å ta en dag der jeg strammer opp på ALT jeg kommer over. For slik det er nå så bedriver dere regelrett spamming og det er noe flere begynner å irritere seg over, ikke bare moderatorer. Skjerp dere alle sammen. Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 25. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2006 jeg vet ikke om det er pga sommerferien (siden dette er første sommern her for meg), men det er uutholdelig mye spam. Og jeg har deltatt i det en eller 2 ganger selv. Men jeg har lært leksa mi nå. Spamming kan man ta på msn. __________________________________________________ Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 25. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2006 Det der var vel ment som en vennelig fleip går jeg ut ifra og ikke er noe å reagere slikt på b-real. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 25. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2006 Aldri hatt regulering jeg, og det er jeg glad for Men de i klassen som hadde det ble aldri mobba/erta for det heller såvidt jeg kan huske 6554472[/snapback] Jeg har hatt, og var ikke glad for det.. Men er glad for det nå, selv om det ikke var såå ille på meg egentlig. Men jeg hadde gjennomsiktlig, men folk visste da om den. Men hørte aldri noe pes om det. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2006 (endret) Det er ikke det det handler om, Buse. Div. spam o.l er det han reagerer på. Og btw, Patrick.M > themanfrom > eNt > bruker2 har laget seg enda en ny bruker etter at han fikk seg en ferie og ban. Endret 25. juli 2006 av Zeromac Lenke til kommentar
Mato Skrevet 25. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2006 Noen som har tips til en som skal kjøre go-cart? =) Skal opp til Sigdal nå snart å kjøre. Noen som veit hvor kjapt go-cartene dems går? 6554050[/snapback] er vell bare og trø på gassen Følte meg nesten litt barsk og moderatorsk når jeg fikk siste ordet i denne tråden før den ble stengt. Ser litt ut som om jeg har stengt den https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=125457 6554062[/snapback] hehe , var en fin siste kommenter og da jeg er stolt nå , har mekket bilne min , ene vinduet bak hadde falt ut av sporet og kunne ikke rulles opp , så jeg måtte da av dekslet på insiden av døren ( en komplisert oppgaver ) og sette viduet på plass , der sparte jeg noen lapper i verksted regning ja Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 25. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2006 Men jeg hadde gjennomsiktlig, men folk visste da om den. Men hørte aldri noe pes om det. 6554516[/snapback] Det er stress når man har sånn "vanlig". Skulle ta bilde til bankkortet i dag, og måtte selvfølgelig smile ( ), men var veldig nøye på at jeg ikke skulle vise reggisen. Det er jeg for så vidt på alle bilder. Og nå har de stygge, gamle damene hos tannlegen begynt å be meg om å bruke en slags "strikk" fra den øvre strengen til den under. Aldri_i_livet (uansett klarer jeg ikke feste den). Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 25. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2006 Men jeg hadde gjennomsiktlig, men folk visste da om den. Men hørte aldri noe pes om det. 6554516[/snapback] Det er stress når man har sånn "vanlig". Skulle ta bilde til bankkortet i dag, og måtte selvfølgelig smile ( ), men var veldig nøye på at jeg ikke skulle vise reggisen. Det er jeg for så vidt på alle bilder. Og nå har de stygge, gamle damene hos tannlegen begynt å be meg om å bruke en slags "strikk" fra den øvre strengen til den under. Aldri_i_livet (uansett klarer jeg ikke feste den). 6554534[/snapback] Jeg måtte forskyve kjeven ved hjelp av strikker. Det var smerte det... Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 25. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2006 Følte meg nesten litt barsk og moderatorsk når jeg fikk siste ordet i denne tråden før den ble stengt. Ser litt ut som om jeg har stengt den https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=125457 6554062[/snapback] Enig. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. juli 2006 Det der var vel ment som en vennelig fleip går jeg ut ifra og ikke er noe å reagere slikt på b-real.6554513[/snapback] Det spiller ingen rolle, det gir et signal på at man kan si hva man vil til personer her på forumet og det gir inntrykket av nedlatende holdninger mot andre bruker og det skal vi ikke ha her på forumet! Så enkelt er det og det er intet å diskutere. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 25. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2006 (endret) Det der var vel ment som en vennelig fleip går jeg ut ifra og ikke er noe å reagere slikt på b-real.6554513[/snapback] Det spiller ingen rolle, det gir et signal på at man kan si hva man vil til personer her på forumet og det gir inntrykket av nedlatende holdninger mot andre bruker og det skal vi ikke ha her på forumet! Så enkelt er det og det er intet å diskutere. 6554550[/snapback] Jeg synes det er bra at dere strammer opp. Selv om jeg fikk svi selv for det. Btw, var du på jobb i natt? Endret 25. juli 2006 av Marley Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 25. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2006 (endret) Følte meg nesten litt barsk og moderatorsk når jeg fikk siste ordet i denne tråden før den ble stengt. Ser litt ut som om jeg har stengt den https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=125457 6554062[/snapback] Enig. 6554546[/snapback] Men den bumpingen av en ny bruker er vel ikke unaturlig, når man er ny kan det fort ta l litt tid før man får med seg reglene. Jeg er for eksempel helt noob, bare sjekk noen sider bakover ... Endret 25. juli 2006 av Pjokk99 Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 25. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2006 Snart er det vel ikke plass til en kjekk kødd som meg lenger. Hva skal jeg gjøre da liksom? Henge på et hunde-forum? Gå uti åkern og samle kli? Vaske biler for en tier? *bekymret* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2006 Til og med moderatorer har nedlatende holdninger til brukere. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 25. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2006 Akkurat... Eh.. Jeg må bare gå å vaske dassen med katta jeg... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. juli 2006 Btw, var du på jobb i natt?6554554[/snapback] Har ikke vært på jobb nå på flere dager. Første gang i dag på nesten ei uke. Sykdom og turnusfri. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 25. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2006 Btw, var du på jobb i natt?6554554[/snapback] Har ikke vært på jobb nå på flere dager. Første gang i dag på nesten ei uke. Sykdom og turnusfri. 6554578[/snapback] Okai. Lurte bare litt på om det var deg jeg snakka med i natt. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 25. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2006 Båttur. Tilbake seinere *Hæstepoff* Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 25. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2006 Til og med moderatorer har nedlatende holdninger til brukere. 6554569[/snapback] Ja! Men hva vet vel jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg