Herr Brun Skrevet 6. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2006 God natt folkens. Sov godt etc, og ikke bli oppe for lenge. Luv ya all! Schnakkes! Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 6. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2006 God natt folkens. Sov godt etc, og ikke bli oppe for lenge. Luv ya all! Schnakkes! 6054201[/snapback] Nattinatt Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 6. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2006 Hvis det ikke er en båt..hva er det da?? 6054200[/snapback] En bot, IRC-bot faktisk. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 6. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2006 Jajaja, crossroad ferdigsett(for n'te gang) og øynene kan lukkes. Lenge til jeg kan sove så lenge jeg vil igjen(slik jeg kan i morgen - søndag) Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 6. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2006 God natt folkens. Sov godt etc, og ikke bli oppe for lenge. Luv ya all! Schnakkes! 6054201[/snapback] Sov godt! Tror jeg legger meg nå jeg også... Lenke til kommentar
intelli-musa Skrevet 6. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2006 Hvis det ikke er en båt..hva er det da?? 6054200[/snapback] En bot, IRC-bot faktisk. 6054210[/snapback] Hele sangen er egentlig en stor nerdesang..Det synges om en irc-bot av alle ting. Lenke til kommentar
intelli-musa Skrevet 6. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2006 "boten anna" er jo årets russesang også. Er russ selv og begynner allerede og bli lei den. Men go natt til alle, gidder ikke sitte oppe lenge(I morgen skal det drikkes) Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 6. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2006 Jeg kjeder meg så at jeg ser ingen annen utvei enn senga. Gute nacht. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 6. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2006 (endret) Jeg legger meg jeg.. Natta alle sammen.. *Klemmepåallesomvil* EDIT: Jeg får vel klemme på alle sammen egentlig... ikke bare daniel... Endret 6. mai 2006 av Hrisebro Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 6. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2006 Natta, Makofoed, smårips_eier, Hrisebro, Vero_NiCa og danielsn! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2006 Jeg har spilt poker med vennene mine 10-12 ganger, og jeg nådde en ny topp med 3. plass. 600kr har jeg mistet så langt. Hvorfor fortsetter jeg å være med? Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 6. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2006 Fordi poker er gøy Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 6. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2006 (endret) Da har jeg sett ferdig Gudfaren del 1, sinnsykt bra film Al Pacino og Marlon Brando spiller helt konge! Har foresten bursdag i dag Endret 6. mai 2006 av MagnusW Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 6. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2006 (endret) Fant en litt festelig "plakat" når jeg var å lette etter noe på kottet i dag: DO-REGLER §1 Ta opp lokket før du setter deg. §2 Hvis du har tengt til å vaske håret i toalettskålen, så hold på brillene. §3 Ikke sløs med papiret, bruk begge sider om nødvendig. Hvis det er knapt med papir: Bruk fantasien, men tenk på hygienen. §4 Bruk ikke toalettkosten som tannbørste. §5 Lathanser pass på, etter to timer vil setet automatisk koble inn avkastelsesmekanismen. §6 Spar strøm - tren på å nå målet i mørket. §7 Vi anmodner deg til å synge eller plystre for å unngå skjenerende støy. Sanger fåes hos verten. §8 Ved skriving av slagord på veggen, bruk kun vannfaste penner og skriv så leselig som mulig. §9 Rødming tillates kun ved kvelings og kvalmefornemmelser. §10 Advarsel! Ved uttrykkning av mere enn en kilo masse, er det fare for tilstopping av røret. Trekk ned flere ganger og håp på det beste. §11 I tilfelle av oversvømmelse finnes redningsvester under setet. Svøm på til hjelpen kommer. §12 Unngå trengsel, maksimum 16 personer tillatt i dette rom. EDIT: henger den opp på doen i 2. etg. her jeg Endret 6. mai 2006 av danielsn Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 6. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2006 Nei.. Jeg skulle legge meg, ikke se på film.. Jaja.. Kan vel gjøre to ting på en gang.. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 6. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2006 Jeg legger meg jeg..Natta alle sammen.. *Klemmepåallesomvil* EDIT: Jeg får vel klemme på alle sammen egentlig... ikke bare daniel... 6054307[/snapback] ©Håvard Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 6. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2006 (endret) hmmm.. godt 2 - 3 uker fra tråden ble startet og allerede 297 sider med innlegg på 1 til 2 linjer slik som denne. Endret 6. mai 2006 av Breiker Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 6. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2006 Svarte så nerd jeg er. Alle er ute og fester, mens jeg sitter hjemme og skriver tyskstil Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 6. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2006 (endret) Vel, det er 771 forumnerder som sitter her på forumet og nerder. Mest sannsynlig er de ikke ute og fester. Endret 6. mai 2006 av Agressive Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 6. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2006 ser dere på dere slev som nerder? og hvordan deffinerer dere det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg