Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå skal ikke du kaste sten i glasshus her.

6551089[/snapback]

 

:shrug:

 

Jeg mener at han slenger rundt seg med trusler og kommentarer en moderator skal avstå fra å ytre, siden han er en offisiell representant for forumstyret. For mye av modereringen på dette forumet går på hva den aktuelle moderatoren liker og ikke liker, og ikke etter spesifikke retningslinjer for hva som er hva.

 

Av hendelser jeg har registrert er oysfaerg sin trussel om å kaste ut chills etter han spøkte om å tipse politiet etter bildene av penger. Det var vanskelig å se om det var en spøk eller ei, og oysfaerg burde i så fall ha gjort det mer klart om det var en spøk - om ikke det var en spøk, skulle han ikke postet.

 

Forresten, jeg fyller 18 snart. Skal jeg kontakte dere for moderatorstilling, eller kontakter dere meg?

Lenke til kommentar
Nå skal ikke du kaste sten i glasshus her.

6551089[/snapback]

 

:shrug:

 

Jeg mener at han slenger rundt seg med trusler og kommentarer en moderator skal avstå fra å ytre, siden han er en offisiell representant for forumstyret. For mye av modereringen på dette forumet går på hva den aktuelle moderatoren liker og ikke liker, og ikke etter spesifikke retningslinjer for hva som er hva.

 

Av hendelser jeg har registrert er oysfaerg sin trussel om å kaste ut chills etter han spøkte om å tipse politiet etter bildene av penger. Det var vanskelig å se om det var en spøk eller ei, og oysfaerg burde i så fall ha gjort det mer klart om det var en spøk - om ikke det var en spøk, skulle han ikke postet.

 

Forresten, jeg fyller 18 snart. Skal jeg kontakte dere for moderatorstilling, eller kontakter dere meg?

6551133[/snapback]

 

*legge inn owned bilde*

Lenke til kommentar
Fredrik for president. Han (og Linn Christin) får godnattakyss, resten får klem. :)

6551150[/snapback]

 

Oh, thank you very much!

 

Hva en moderator gjør og ikke gjør syns jeg virkelig du heller kan si det til personen i en PM.

 

Du? Moderator? Vel...tror perhaps vi vet svaret på det søten ;)

6551180[/snapback]

 

Tja. Jeg måtte jo utdype for deg, så du slapp å gå rundt og lure.

 

Uten å diskutere saken mye, så vil jeg si at fredrikrb står sterkere som president her....

6551192[/snapback]

 

Jaja. Jeg får heller bare forby forumet når jeg blir president (med økonomisk og moralsk støtte fra Robbie).

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...