Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Skal vi sette oss i ring og prate ut om problemene? Tror kanskje det kan være lurt ...

 

*Gjøre klar en sirkel med stoler*  :tease:

6549011[/snapback]

 

 

Skal jeg skyte deg og kanskje?!!11

 

 

 

:!:

6549022[/snapback]

 

Som de sier på terapitimen: Dette er en vond og negativ følelse, dette må vi prate om!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:D

6549030[/snapback]

Har pjokk gått i terapi?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Som de sier på terapitimen: Dette er en vond og negativ følelse, dette må vi prate om!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:D

6549030[/snapback]

 

Ja det tør jeg påstå. Faen så sint jeg blir, går ikke en månede en gang uten at Telenors huleboer-internett tar seg et styv og dør. Også står modemet og blinker til verdens ende, to no avail! For hva har skjedd? Jo, en av Telenors superdupre "sentraler", som egentlig er sjimpanser med dynamoer og TP-kabel, strategisk plassert inne i et lite skur, har midlertidig gått i stykker. Skjer vel hver gang de forbaskede apekattene skal ut og trakte kaffe... :thumbdown:

 

EDIT: Leif to the shizzak

Endret av Fisk1
Lenke til kommentar
Du tuller nå?

6548982[/snapback]

 

Spesifikke trusler og slikt anmeldes visstnok.

6549041[/snapback]

Da funker indirekte da.

 

*Tenk om noen kom inn i lokalet en dag med en bøtte vaselin og voldtok deg, for så å skyte alle dine kollegaer foran øynene dine og tilslutt deg?*

 

*Noe sånt vil vel du ikke at skal skje?*

Lenke til kommentar

*Tenke tenke*

 

99 har vært i terapi.

 

Pjokk husker ikke.

 

Pjokk99 aner ikke hva vi prater om!

 

:wallbash:

 

Edit: :lol:

 

 

Fisk1: Har du vurdert å bytte isp? Eller kanskje noe bindingstid igjen. Har forsåvidt god erfaring med å la være å betale regningen samtidig som man sender mail til kundeservice. Dette var dog med Bluecom (skittfirma :thumbdown: )...

Endret av Pjokk99
Lenke til kommentar
Pjokk99: Lider av forstyrrelser i hjernesentrene.

 

99: Lider av det samme.

 

Pjokk: Lider av det samme som Pjokk99.

6549068[/snapback]

 

Pjokk99: Er 1337

 

Pjokk: Mammagutt og tvilsom

 

99: Samboer med en pc, og aner ikke hva resten av personligheten driver med, kan jo ikke holde oversikt over alt på en gang!

 

 

Hvem av oss ville du forresten ha på besøk?? :whistle:

 

Edit: Noen som blir nervøse hvis jeg sier jeg er en schizofren løgner? :evil:

Endret av Pjokk99
Lenke til kommentar

Lyg ivei Pjokk99.

 

Jeg selv fikk bærbar pc fordi jeg løyg på meg at jeg hadde staveproblemer også videre.

 

Plutselig ble jeg kurert, men de har enda ikke indratt pcen.

 

 

 

Det var en spøk.... jeg kødder ikke med midlene til mennesker som virkelig har behov for dem.

Lenke til kommentar
Folkens, slutt det tøvet med mange linjer med blank tekst. Det er ikke slik man skal bruke forumet. Neste person får ikke tilsnakk...

6549183[/snapback]

 

Redigert :dremel:

6549200[/snapback]

Hva var forskjellen? :dontgetit:

6549255[/snapback]

 

Forrige side hadde jeg endel poster ... Ihvertfall to eller tre, vil jo ikke kødde med en sinna moderator! :ermm:

Endret av Pjokk99
Lenke til kommentar
Folkens, slutt det tøvet med mange linjer med blank tekst. Det er ikke slik man skal bruke forumet. Neste person får ikke tilsnakk...

6549183[/snapback]

 

Fixed :dremel:

6549200[/snapback]

Hva var forskjellen? :dontgetit:

6549255[/snapback]

 

Forrige side hadde jeg endel poster ... Ihvertfall to eller tre, vil jo ikke kødde med en sinna moderator! :ermm:

6549267[/snapback]

Men hva mener du med "Fixed"? Du har ikke forandret noe av det han sa.

Lenke til kommentar

Vel det jeg mente var at jeg hadde redigert alle mine poster hvor det var flere linjer, også derfor jeg quota b-real, men tilgi meg, jeg er ikke helt inne i sjargongen på forumet ennå, godt noen kan rette meg ...

 

Edit: :blush::whistle:

Endret av Pjokk99
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...