Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Omfg:( Pogo-tråden ble wacka av Jarmo.

Jeg som ble kalt oppmerksomhetskåt, usikker på meg selv og ikke ved mine fulle fem.

Jaja, dukker vel opp annen underholdning i nær fremtid.

6547115[/snapback]

Dersom 7 dager, 11 timer og 55 minutter er nær fremtid, så skulle jeg tro det dukker opp underholdning i nær fremtid.

Endret av Zlatzman
Lenke til kommentar
Omfg:( Pogo-tråden ble wacka av Jarmo.

Jeg som ble kalt oppmerksomhetskåt, usikker på meg selv og ikke ved mine fulle fem.

Jaja, dukker vel opp annen underholdning i nær fremtid.

6547115[/snapback]

Dersom 7 dager, 11 timer og 55 minutter er nær fremtid, så skulle jeg tro det dukker opp underholdning i nær fremtid.

6547169[/snapback]

Hva skjer da?

 

Det er endelig blitt sommervær :love:

Lenke til kommentar
wow er en forkortelse for world of warcarft , som er en av di største masive multiplayer online rolle play spillene for tiden ( eller det største :p )

6547191[/snapback]

Det har jeg hørt om, er det noe gøy? Tror ikke jeg har tid til å sette meg inn i sånt, virker som de fleste som spiller sånne spill blir umåtelig hekta på det...

Lenke til kommentar
Jeg spurte ikke om jeg visste hva det var :p Jeg spurte hva det var...

6547162[/snapback]

 

wow er en forkortelse for world of warcarft , som er en av di største masive multiplayer online rolle play spillene for tiden ( eller det største :p )

6547191[/snapback]

 

En av de største ? Det er større en alle andre til sammen.

Lenke til kommentar
wow er en forkortelse for world of warcarft , som er en av di største masive multiplayer online rolle play spillene for tiden ( eller det største :p )

6547191[/snapback]

Det har jeg hørt om, er det noe gøy? Tror ikke jeg har tid til å sette meg inn i sånt, virker som de fleste som spiller sånne spill blir umåtelig hekta på det...

6547223[/snapback]

Wow dreper det sosiale liv.
Lenke til kommentar
wow er en forkortelse for world of warcarft , som er en av di største masive multiplayer online rolle play spillene for tiden ( eller det største :p )

6547191[/snapback]

Det har jeg hørt om, er det noe gøy? Tror ikke jeg har tid til å sette meg inn i sånt, virker som de fleste som spiller sånne spill blir umåtelig hekta på det...

6547223[/snapback]

Er lett å bli hekta på slike spill ja. Spiller selv en del EVE-Online, og synes det er veldig gøy. Har pause nå i sommerferien, men kommer nok til å spille litt til høsten.

 

Det morsomste med slike spill synes jeg er måten en verden utvikler seg på. Allianser som vokser seg store, og deretter blir slått ned av en koalisjon av mindre allianser. Viktige ressursområder som det kjempes om. Store forretningsimperium som prøver å drive effektiv produksjon i krigsherjede områder. Spionering på motstandere. Og rett og slett de taktiske kampene og lagarbeidet.

Lenke til kommentar
Hvorfor ødelegge det.

6547314[/snapback]

mer enn EA mener du?

:whistle:

 

 

edit: neppe: Det er fordi været skifter så ofte her. en gang hadde vi regn, vind, sol og opphold på 3 timer. (ikke samtidig).

 

apropos været, vi har sol her nå. Har vært ute, og kommer først nå på pc'n.

Det er jo ingen som er hjemme nå, så jeg gikk inn :innocent:

Endret av _Evolution_
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...