Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg ville svare i den store ting som har stått for lenge tråden :/

 

 

jeg var nemlig med og bære ut en fryseboks fra et hus som pappa leier ut , huset har stått tomt i ca 4-5 måneder nå , pga en leieboer som bare stakk .

 

ivertfall etterlot hun en halvfull fryseboks med mat , som ikke var plugget i , det er det verste jeg noen gang i mitt 23år lange liv har luktet .

 

og lokket var bare oppe i ca 10 sek , før alle forlot huset , for og kunne puste , deretter ble alle viduer opnt og fryseboksen forsvarlug forsglet med en bandstrammer og bært ut .

Lenke til kommentar
Neppe: Ja har fått endel feil idag ja, men problemet er alle de andre idiotfirmaene en skal ha kontakt med. Når ingen har orden på sakene sine.

 

Jaja skal snart hjem, så får vi ta sorgene imorgen heller :p

6547030[/snapback]

 

Det er ei på jobb, hu har vært her like lenge som meg, snart 1 år. Hun hadde aldri tatt bori en pc før hu begynnte her, til tider ganske høplåst skal jeg si deg.

Lenke til kommentar
Neppe: Ja har fått endel feil idag ja, men problemet er alle de andre idiotfirmaene en skal ha kontakt med. Når ingen har orden på sakene sine.

 

Jaja skal snart hjem, så får vi ta sorgene imorgen heller :p

6547030[/snapback]

 

Det er ei på jobb, hu har vært her like lenge som meg, snart 1 år. Hun hadde aldri tatt bori en pc før hu begynnte her, til tider ganske høplåst skal jeg si deg.

6547048[/snapback]

 

Gjør vel ikkeno om hun ikke kan noe sålenge hun enten er pen eller morsom.

 

Jeg fikser som regel bare hw feil, så jeg slipper heldigvis brukere :D

Lenke til kommentar

Omfg:( Pogo-tråden ble wacka av Jarmo.

Jeg som ble kalt oppmerksomhetskåt, usikker på meg selv og ikke ved mine fulle fem.

Jaja, dukker vel opp annen underholdning i nær fremtid.

 

Dette har btw vært en HÆLVETTES møkkadag.

Så mye sære sure kjerringer som står i kjøttdiskene rundt omkring.

Spyr snart jeg. Så mye aggresjon jeg må holde inni meg.

Smile pent og takke for meg etter en overhøvling ut av det blå.

Livet dems paserer revy inne i hodet mitt mens det spraker i nakkevirvler hver eneste gang.

 

PURKESKINN!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...