Neppe Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Må være artig å være gift, det eneste du kan oppnå er å bli skilt! Lenke til kommentar
Pazman Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Ekteskap er avviklet om 20 år uansett. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Jævla heldiggris, SteffyBoy. Har mast og spart til en sånn siden den kom ut - og nå - - nå har jeg femti kroner. 6545978[/snapback] Spurte pappa, jeg. Fikk iPod med på kjøpet. Har ikke helt bruk for den. Kanskje jeg gir den vekk til årets bruker elns. 6545983[/snapback] Det lukter bortskjemt helt til månen. 6546013[/snapback] Tull, bortskjemt er en mentalitet. Jeg forventer ingenting og blir ikke skuffet om jeg får akkurat det. Bortskjemt er å få alt man peker på og forvente at det skjer øyeblikkelig, jeg får laptop fordi jeg begynner på NTNU og trengte PC (iPoden kom forresten med på kjøpet fordi Apple var gavmilde). Pappa ville kjøpe HP til meg. Ew. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Jeg har aldri fått noe sånn "UBER VERDIFULLT" av foreldra mine, fordi jeg skal klare meg selv. That is, vis vi ser bort fra huset! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 My Macbook Pro brings all the girls to my room ^^ er ikke verst den heller imho jaja, da er det enda en helvetes uke på jobb. *dusje* Lenke til kommentar
K.. Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Let's report him 4.. doing dem kreepy fings! Gnææh, lite å ta seg til her. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Var utrolig stille ja! Driver med da aspstein ? Ser du driver å overvåker oss Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Herlighet, hva SKAL dere med Mac?... *sukk* Hjernevaska folk! Jeg tror nok jeg skal klare EQ2 på max gitt, skal sjekke det i løpet av uka Lenke til kommentar
K.. Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Mac er jo søte datamaskiner. Dessuten har PC bare godt av litt konkuranse. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Her skal dere alle få høre hva jeg må igjennom på jobb! Jeg beundrer denne damen til det fulle, er høyst imponert over hennes mot. http://www.adressa.no/nyheter/nordtrondela...ticle691440.ece Les den artikkelen først! Moren til denne personen ringte nettop, det var bare å felle en tåre å bøye seg på sine knær for denne damen. Hun har mistet sin yngste sønn, som hadde ordnett seg med hybel å skulle begynne på videregående skole til høsten. Det er helt ubeskrivelig å sitte å høre på dette, man blir målløs, det er umulig å prøve å trøste. Ingeting kan være så ille, å ingen av oss her inne kan forstå hvor tøft dette må være. Jeg veit ikke hva jeg skal si, ble bare helt målløs av å høre på damen. Jeg synes ytterst synd på henne. Kondoler Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Herlighet, hva SKAL dere med Mac?... *sukk* Hjernevaska folk! Jeg tror nok jeg skal klare EQ2 på max gitt, skal sjekke det i løpet av uka 6546116[/snapback] Jeg kjøpte den for å prøve noe nytt. Jeg hørte masse positivt, jeg fant ingen gode argumenter imot kjøpet (den har mulighet til å kjøre Windows anyway) og designet er sexy som fy. Allerede etter noen timer med den klarer jeg å navigere, og flere av løsningene har vist seg å være betraktelig bedre enn Windows sine. Jeg ser ingen grunn til at folk ikke vurderer alternativene når de kjøper laptop/stasjonær, det er tross alt slik markedet skal være. Jeg er ihvertfall veldig fornøyd så langt. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Neppe: At det er tragisk er det ingen som kan si noe på, men at noen her inne har opplevd noe verre, det tror jeg. Det finnes mange som har mistet søsken og foreldre for idiotiske uhell, så den damen er ikke alene. Uhell skjer, det er dessverre slik. Jeg synes synd på traktorsjåføren og... Herlighet, hva SKAL dere med Mac?... *sukk* Hjernevaska folk! Jeg tror nok jeg skal klare EQ2 på max gitt, skal sjekke det i løpet av uka 6546116[/snapback] Jeg kjøpte den for å prøve noe nytt. Jeg hørte masse positivt, jeg fant ingen gode argumenter imot kjøpet (den har mulighet til å kjøre Windows anyway) og designet er sexy som fy. Allerede etter noen timer med den klarer jeg å navigere, og flere av løsningene har vist seg å være betraktelig bedre enn Windows sine. Jeg ser ingen grunn til at folk ikke vurderer alternativene når de kjøper laptop/stasjonær, det er tross alt slik markedet skal være. Jeg er ihvertfall veldig fornøyd så langt. 6546156[/snapback] You go girl /me don't liek Mac Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Nei, såklart er hun ikke alene. Men å sitte å høre på hvordan hun hadde det. Motet hennes til å ringe å si ifra er å beundre. Nei, jeg veit fankern ikke hva jeg skal si. Det må være uffatelig tungt Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 husk å ta screenshot med full grafikk på eq2 <3 Hvilken server er du på? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 husk å ta screenshot med full grafikk på eq2 <3 Hvilken server er du på? 6546163[/snapback] Jeg sitter på server 127.0.0.1, joine? Jada, jeg skal ta screen ffs Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 (endret) ke? Tenkte på eq2 server. darathar osv. Edit: er trøtt så jeg så det ikke før nå. men du er en snik :b Endret 24. juli 2006 av Shikaru Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Her skal dere alle få høre hva jeg må igjennom på jobb! Jeg beundrer denne damen til det fulle, er høyst imponert over hennes mot. http://www.adressa.no/nyheter/nordtrondela...ticle691440.ece Les den artikkelen først! Moren til denne personen ringte nettop, det var bare å felle en tåre å bøye seg på sine knær for denne damen. Hun har mistet sin yngste sønn, som hadde ordnett seg med hybel å skulle begynne på videregående skole til høsten. Det er helt ubeskrivelig å sitte å høre på dette, man blir målløs, det er umulig å prøve å trøste. Ingeting kan være så ille, å ingen av oss her inne kan forstå hvor tøft dette må være. Jeg veit ikke hva jeg skal si, ble bare helt målløs av å høre på damen. Jeg synes ytterst synd på henne. Kondoler 6546141[/snapback] Huff det er så meningsløst når ungdommer dør slikt. En venninne av meg døde når jeg fortsatt var ung, hun var bare 16. Det er bare så meningsløst og det tar bare så utrolig lang tid før du forstår hva som egentlig hadde skjedd. Huff nei noen si noe morsomt heller, blir bare deppa av dette... Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Føler meg litt ødelagt i høyrefoten etter fjelltur i helga, men merket heldigvis ikke så mye til det på turen. Været var flott, og jeg er overbevist om at jeg så Jotunheimen på sitt beste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg