Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jævla heldiggris, SteffyBoy. Har mast og spart til en sånn siden den kom ut -  og nå - - nå har jeg femti kroner.

6545978[/snapback]

Spurte pappa, jeg. Fikk iPod med på kjøpet. Har ikke helt bruk for den. Kanskje jeg gir den vekk til årets bruker elns.

6545983[/snapback]

 

Det lukter bortskjemt helt til månen.

6546013[/snapback]

Tull, bortskjemt er en mentalitet. Jeg forventer ingenting og blir ikke skuffet om jeg får akkurat det. Bortskjemt er å få alt man peker på og forvente at det skjer øyeblikkelig, jeg får laptop fordi jeg begynner på NTNU og trengte PC (iPoden kom forresten med på kjøpet fordi Apple var gavmilde).

 

Pappa ville kjøpe HP til meg. Ew.

Lenke til kommentar

Her skal dere alle få høre hva jeg må igjennom på jobb!

 

Jeg beundrer denne damen til det fulle, er høyst imponert over hennes mot.

 

http://www.adressa.no/nyheter/nordtrondela...ticle691440.ece

 

Les den artikkelen først!

 

Moren til denne personen ringte nettop, det var bare å felle en tåre å bøye seg på sine knær for denne damen. Hun har mistet sin yngste sønn, som hadde ordnett seg med hybel å skulle begynne på videregående skole til høsten.

 

Det er helt ubeskrivelig å sitte å høre på dette, man blir målløs, det er umulig å prøve å trøste. Ingeting kan være så ille, å ingen av oss her inne kan forstå hvor tøft dette må være.

 

Jeg veit ikke hva jeg skal si, ble bare helt målløs av å høre på damen. Jeg synes ytterst synd på henne.

 

Kondoler

Lenke til kommentar
Herlighet, hva SKAL dere med Mac?... *sukk* Hjernevaska folk!

 

Jeg tror nok jeg skal klare EQ2 på max gitt, skal sjekke det i løpet av uka :)

6546116[/snapback]

Jeg kjøpte den for å prøve noe nytt. Jeg hørte masse positivt, jeg fant ingen gode argumenter imot kjøpet (den har mulighet til å kjøre Windows anyway) og designet er sexy som fy. Allerede etter noen timer med den klarer jeg å navigere, og flere av løsningene har vist seg å være betraktelig bedre enn Windows sine.

 

Jeg ser ingen grunn til at folk ikke vurderer alternativene når de kjøper laptop/stasjonær, det er tross alt slik markedet skal være. Jeg er ihvertfall veldig fornøyd så langt.

Lenke til kommentar

Neppe: At det er tragisk er det ingen som kan si noe på, men at noen her inne har opplevd noe verre, det tror jeg. Det finnes mange som har mistet søsken og foreldre for idiotiske uhell, så den damen er ikke alene.

 

Uhell skjer, det er dessverre slik. Jeg synes synd på traktorsjåføren og...

 

 

Herlighet, hva SKAL dere med Mac?... *sukk* Hjernevaska folk!

 

Jeg tror nok jeg skal klare EQ2 på max gitt, skal sjekke det i løpet av uka :)

6546116[/snapback]

Jeg kjøpte den for å prøve noe nytt. Jeg hørte masse positivt, jeg fant ingen gode argumenter imot kjøpet (den har mulighet til å kjøre Windows anyway) og designet er sexy som fy. Allerede etter noen timer med den klarer jeg å navigere, og flere av løsningene har vist seg å være betraktelig bedre enn Windows sine.

 

Jeg ser ingen grunn til at folk ikke vurderer alternativene når de kjøper laptop/stasjonær, det er tross alt slik markedet skal være. Jeg er ihvertfall veldig fornøyd så langt.

6546156[/snapback]

 

 

You go girl :) /me don't liek Mac ;)

Lenke til kommentar
Her skal dere alle få høre hva jeg må igjennom på jobb!

 

Jeg beundrer denne damen til det fulle, er høyst imponert over hennes mot.

 

http://www.adressa.no/nyheter/nordtrondela...ticle691440.ece

 

Les den artikkelen først!

 

Moren til denne personen ringte nettop, det var bare å felle en tåre å bøye seg på sine knær for denne damen. Hun har mistet sin yngste sønn, som hadde ordnett seg med hybel å skulle begynne på videregående skole til høsten.

 

Det er helt ubeskrivelig å sitte å høre på dette, man blir målløs, det er umulig å prøve å trøste. Ingeting kan være så ille, å ingen av oss her inne kan forstå hvor tøft dette må være.

 

Jeg veit ikke hva jeg skal si, ble bare helt målløs av å høre på damen. Jeg synes ytterst synd på henne.

 

Kondoler

6546141[/snapback]

 

Huff det er så meningsløst når ungdommer dør slikt.

 

En venninne av meg døde når jeg fortsatt var ung, hun var bare 16. Det er bare så meningsløst og det tar bare så utrolig lang tid før du forstår hva som egentlig hadde skjedd.

 

Huff nei noen si noe morsomt heller, blir bare deppa av dette...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...