Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noe mer??!?? :p

6545944[/snapback]

Yepp! Du får gratis hardware og skal spille alle spill på full grafikk og poste screenshot her. :)

6545959[/snapback]

 

Du glemte at han skal selge med 1 stk 7950 GTX for kroner 2000,-

 

Jeg skal ha 2 stk, så det blir 4000,-

 

Men siden jeg får SO5 Rabatt som er på 15%

 

Så blir det 3400,-

 

Oysfaerg testa Everquest 2 ? Selv om maskina di er uberduber, så tror jeg du vil slite med alt på maks.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

Jeg har begått mord allerede, og klokka er ikke ti engang. En fluejævel hadde klart å komme seg inn på soverommet i går, så den suste rundt øra med gjevne mellomrom, og jeg var selvsagt altfor trøtt til å gjøre noe med det da. Men i morges, ja, da fikk jeg nok. Jeg tok fluesmekkeren og slo til til jævelen lå der og kreperte. Deretter løftet jeg den opp, lo hånlig av han mens jeg rev av den ene vingen hans. Deretter skulle jeg kaste den noe skadete flua i søpla, men jeg bomma, så nå kryper han vel rundt på stuegulvet en smule mindre glad enn i natt, og en smule mer handicappa.

 

Er jeg ondskapsfull? :devil:

 

Gårsdagen var forresten en herlig dag; søstra mi og familien er på besøk her i disse dager, og i går grilla vi all slags lekkerbiskener (biff, mais og ovnsbakte poteter). I tillegg lagde vi noe alle burde prøve! Kjøp store, hvite sjampinjonger på butikken, riv av stilken og fyll den med muggelost. Snurr så en baconstrimle rundt herligheten, og pakk den inn i aluminiumsfolie og la stå på grillen i ca. 10-15 minutter. Det kan jeg love dere gir store matopplevelser! ;)

Lenke til kommentar
I tillegg lagde vi noe alle burde prøve! Kjøp store, hvite sjampinjonger på butikken, riv av stilken og fyll den med muggelost. Snurr så en baconstrimle rundt herligheten, og pakk den inn i aluminiumsfolie og la stå på grillen i ca. 10-15 minutter. Det kan jeg love dere gir store matopplevelser! ;)

6545973[/snapback]

 

:sick:

Lenke til kommentar
Jeg har begått mord allerede, og klokka er ikke ti engang. En fluejævel hadde klart å komme seg inn på soverommet i går, så den suste rundt øra med gjevne mellomrom, og jeg var selvsagt altfor trøtt til å gjøre noe med det da. Men i morges, ja, da fikk jeg nok. Jeg tok fluesmekkeren og slo til til jævelen lå der og kreperte. Deretter løftet jeg den opp, lo hånlig av han mens jeg rev av den ene vingen hans. Deretter skulle jeg kaste den noe skadete flua i søpla, men jeg bomma, så nå kryper han vel rundt på stuegulvet en smule mindre glad enn i natt, og en smule mer handicappa.

 

Haha.

Lenke til kommentar
Jævla heldiggris, SteffyBoy. Har mast og spart til en sånn siden den kom ut -  og nå - - nå har jeg femti kroner.

6545978[/snapback]

Spurte pappa, jeg. Fikk iPod med på kjøpet. Har ikke helt bruk for den. Kanskje jeg gir den vekk til årets bruker elns.

6545983[/snapback]

 

Det lukter bortskjemt helt til månen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...