Neppe Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Aspstein idag skal du spandere på oysfaerd. Dere skal spise 11:00 siden aspstein som vanlig sulter ijæl om han må vente 30 min lenger, jaja hørt det før, vært der før. Godmorgen alle sammen. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 ja god morn hva skjer i morrakvisten? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Tjohei, ny dag og.. sikkert noen nye muligheter derpå. Skal i bursdag ikveld. Gratis kake! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Da må du kaste litt papir over dem først da, så de ikke bare flyter opp igjen. 6545898[/snapback] Ja, jeg prøvde det, men det var et par som snek seg unna gang på gang, og da ga jeg opp. Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Neppe: :!: oysfaerg: Sikkert fint med ca. 11, vi må innom datakjeden og mase og Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Om strømforsyninga di har kommet ? Skal dere ha pizza som vanlig ? Oysfaerg kjører sikkert til deg klokka 11. Dette kan vi snart utenatt Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Neppe: Hyyyl! Kan du alt om oss?? Pizza idag? Hmm.. .spennende tanke, men vi får se Ja, om strømforsyninga har kommet. Ja, jeg kjører han sikkert klokka 11... Noe mer??!?? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Fått satt opp nye pc delene snart oysfaerg ? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Noe mer??!?? 6545944[/snapback] Yepp! Du får gratis hardware og skal spille alle spill på full grafikk og poste screenshot her. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Neppe: De står i maskinen, fikk den nye RAM'n idag og Knut Erik: Jada jada masa Husk at jeg har ett liv utenom og da Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 (endret) Noe mer??!?? 6545944[/snapback] Yepp! Du får gratis hardware og skal spille alle spill på full grafikk og poste screenshot her. 6545959[/snapback] Du glemte at han skal selge med 1 stk 7950 GTX for kroner 2000,- Jeg skal ha 2 stk, så det blir 4000,- Men siden jeg får SO5 Rabatt som er på 15% Så blir det 3400,- Oysfaerg testa Everquest 2 ? Selv om maskina di er uberduber, så tror jeg du vil slite med alt på maks. Endret 24. juli 2006 av Neppe Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Jeg har begått mord allerede, og klokka er ikke ti engang. En fluejævel hadde klart å komme seg inn på soverommet i går, så den suste rundt øra med gjevne mellomrom, og jeg var selvsagt altfor trøtt til å gjøre noe med det da. Men i morges, ja, da fikk jeg nok. Jeg tok fluesmekkeren og slo til til jævelen lå der og kreperte. Deretter løftet jeg den opp, lo hånlig av han mens jeg rev av den ene vingen hans. Deretter skulle jeg kaste den noe skadete flua i søpla, men jeg bomma, så nå kryper han vel rundt på stuegulvet en smule mindre glad enn i natt, og en smule mer handicappa. Er jeg ondskapsfull? Gårsdagen var forresten en herlig dag; søstra mi og familien er på besøk her i disse dager, og i går grilla vi all slags lekkerbiskener (biff, mais og ovnsbakte poteter). I tillegg lagde vi noe alle burde prøve! Kjøp store, hvite sjampinjonger på butikken, riv av stilken og fyll den med muggelost. Snurr så en baconstrimle rundt herligheten, og pakk den inn i aluminiumsfolie og la stå på grillen i ca. 10-15 minutter. Det kan jeg love dere gir store matopplevelser! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 (endret) My MacBook brings all the boys to the yard. ^- Sexy sexy sexy -^ Endret 24. juli 2006 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 I tillegg lagde vi noe alle burde prøve! Kjøp store, hvite sjampinjonger på butikken, riv av stilken og fyll den med muggelost. Snurr så en baconstrimle rundt herligheten, og pakk den inn i aluminiumsfolie og la stå på grillen i ca. 10-15 minutter. Det kan jeg love dere gir store matopplevelser! 6545973[/snapback] Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Jævla heldiggris, SteffyBoy. Har mast og spart til en sånn siden den kom ut - og nå - - nå har jeg femti kroner. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 ^- Sexy sexy sexy -^ 6545975[/snapback] Grrrh Gleder meg til jeg får min. *sikle* Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Jævla heldiggris, SteffyBoy. Har mast og spart til en sånn siden den kom ut - og nå - - nå har jeg femti kroner. 6545978[/snapback] Spurte pappa, jeg. Fikk iPod med på kjøpet. Har ikke helt bruk for den. Kanskje jeg gir den vekk til årets bruker elns. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Jeg har begått mord allerede, og klokka er ikke ti engang. En fluejævel hadde klart å komme seg inn på soverommet i går, så den suste rundt øra med gjevne mellomrom, og jeg var selvsagt altfor trøtt til å gjøre noe med det da. Men i morges, ja, da fikk jeg nok. Jeg tok fluesmekkeren og slo til til jævelen lå der og kreperte. Deretter løftet jeg den opp, lo hånlig av han mens jeg rev av den ene vingen hans. Deretter skulle jeg kaste den noe skadete flua i søpla, men jeg bomma, så nå kryper han vel rundt på stuegulvet en smule mindre glad enn i natt, og en smule mer handicappa. Haha. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Jævla heldiggris, SteffyBoy. Har mast og spart til en sånn siden den kom ut - og nå - - nå har jeg femti kroner. 6545978[/snapback] Spurte pappa, jeg. Fikk iPod med på kjøpet. Har ikke helt bruk for den. Kanskje jeg gir den vekk til årets bruker elns. 6545983[/snapback] Det lukter bortskjemt helt til månen. Lenke til kommentar
Pazman Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Må være artig å prøve å fly med kun en vinge. Det eneste en oppnår er å velte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg