Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det ulovlig at dama viser magen? Da burde Ø.D sin vært ulovlig og.

DISKRIMINERING!

6545796[/snapback]

Ja ring politiet, likestillingsombudet!! DETTE ER KATASTOFE!!

 

...

 

Rop nå ikke ulv 24/7. Bildet hans er på 100x100 og ikke 80x80 som det står i retningslinjene..slapp av..

Lenke til kommentar

Jeg har ikke behov for briller, og jeg er temmelig sikker på at det er SnusHansens avatar det er snakk om?

 

av-85126.jpeg

 

Bildet er i utgangspunktet 100x100 piksler, men blir automatisk resizet. Så jeg ser ikke problemet, så lenge den vises som 80x80 piksler, og holder seg under maks filstørrelse.

Endret av Kadmium
Lenke til kommentar
Jeg har ikke behov for briller, og jeg er temmelig sikker på at det er SnusHansens avatar det er snakk om?

 

https://www.diskusjon.no/uploads/av-85126.jpeg

 

Bildet er i utgangspunktet 100x100 piksler, men blir automatisk resizet. Så jeg ser ikke problemet, så lenge den vises som 80x80 piksler, og holder seg under maks filstørrelse.

6545817[/snapback]

Så den var mao 80x80 ja :roll:

Så neste steg er at man skal tillate bilder på 600x600 så lenge de er under 6kb?

Reglene ER der for å følges, det er en grunn til at de reglene som står her på forumet er her.

Lenke til kommentar

Jeg har full forståelse over at reglene er der for å følges, men på avatarinstillingene står det:

 

Bildeskalering aktivert

(Dette vil redusere bildestørrelsen for deg i piksler)

 

Vil ikke dette si at avataren blir automatisk skalert ned til 80x80 piksler?

Ikke selve bildet, men måten den vises på ved siden av et hvert innlegg man skriver. I og med at den teksten står der, så vil jeg tro at forumstyret synes det er greit med bilder på over 80x80 piksler, så lenge de automatisk blir skalert ned til 80x80 piksler.

 

Uansett, vanskelig å forklare. Orker heller ikke å diskutere så heftig på denne tiden av døgnet. Ikke har jeg fått meg noe søvn heller.

Lenke til kommentar
B-real: Du har fri idag, men sitter likevel på forumet kl. 07:45?

Aspstein: Lunsj idag? :)

6545853[/snapback]

Det kalles å ikke legge seg, men å døgne...christ...jeg kommer til å ta drepen på meg selv med å leve det livet jeg har nå, det er jeg sikker på:wee:

 

 

 

Kadmium: se på tilbakemeldinger om forumet, der har du PLENTY av lesestoff om akkurat det der. Jeg klarer ikke helt å tenke nå...for trøtt og samtidig for våken ^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...