Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Medium sterke tabeletter hjelper mildt mot smerte, feber, hodepine, tar effekt etter 30-60min.

6545683[/snapback]

Jeg trudde paragin forte var noe som slo deg ut helt jeg?

6545692[/snapback]

ja, men for god rus holder det ikke med bare èn

6545693[/snapback]

Nå er det helst no skikkelig smerter jeg vil ha bort.

Lenke til kommentar
Noen her som har noen erfaringer med paragin forte? Tok for en for ca 20 min siden, men har ikke merket noe enda.

6545680[/snapback]

løs dem opp i vann og la paracetamolen renne til bunns, tapp det som er igjen på flaske og drikk. i leveren vil det bli omdannet til metadon (ellernosånt)

 

var det det du var ute etter?

6545687[/snapback]

 

"Metadon tilhører gruppen opioider, og har lignende virkninger som morfin (se Fakta om opioider). Metadon har smertestillende og hostedempende effekt og kan føre til trøtthet. Etter inntak blir pupillene små, med treg eller ingen lysreaksjon. Kvalme og oppkast, samt kløe i ansikt og hals kan forekomme, likedan økt svettetendens. Forstoppelse er vanlig.

 

Inntak av en stor dose metadon kan medføre rus i form av oppstemthet og følelse av velvære. Når heroinmisbrukere bruker metadon, kan suget etter heroin avta. Metadon kan svekke pustesenteret i hjernen og medføre dødsfall, på samme måte som andre opioider. Risiko for død øker ved samtidig inntak av andre sentralt dempende stoffer som alkohol, sovemidler, beroligende og andre opioider."

 

Nice :wee:

Lenke til kommentar
Nå er det helst no skikkelig smerter jeg vil ha bort.

6545695[/snapback]

åja, hehe.

 

plaster? nei det hjelper ikke, men det hjelper mot blødning :c

6545697[/snapback]

Hadde ikke holdt med plaster på mine sår akkurat nei :p

6545699[/snapback]

indre blødning?

6545706[/snapback]

Mer moped-ulykke. kan sikker fortelle om noen vil ha noe å le av

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...