Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg kjedet meg i går natt og stakk på nachspiel klokken fire i morges. Der kverket jeg en del Jäger, Jack, Brandy, Carlsberg blant annet. Etter et par timer med hardkjør sammen med gjengen som allerede hadde konsumert store mengder alkohol, smalt det og jeg kom meg hjem på merkverdig hvis hvor jeg sovnet på badegulvet etter å ha spydd dassen full. Stod opp akkurat i tide til spurten på Champs Elysses i dag, så spilte jeg fotball i noen timer noe som viste seg å være det dummeste jeg kunne gjøre. Har holdt på å dø i hele dag, men nå kommer det seg.

Lenke til kommentar
Jeg kjedet meg i går natt og stakk på nachspiel klokken fire i morges. Der kverket jeg en del Jäger, Jack, Brandy, Carlsberg blant annet. Etter et par timer med hardkjør sammen med gjengen som allerede hadde konsumert store mengder alkohol, smalt det og jeg kom meg hjem på merkverdig hvis hvor jeg sovnet på badegulvet etter å ha spydd dassen full. Stod opp akkurat i tide til spurten på Champs Elysses i dag, så spilte jeg fotball i noen timer noe som viste seg å være det dummeste jeg kunne gjøre. Har holdt på å dø i hele dag, men nå kommer det seg.

6545582[/snapback]

er det rart, jäger, jack og brandy passer vel ikke veldig bra sammen.

 

*mimre om den gangen det ble en fin blanding av hb, gatorade, champagnebrus og hot'n'sweet* :dontgetit:

Lenke til kommentar
er det rart, jäger, jack og brandy passer vel ikke veldig bra sammen.

6545590[/snapback]

Tja..aldri si aldri ^^

 

Det er rart at man kan fassinere seg over en person på en slik måte at man blir så blind egentlig. Jeg har vært opphengt i noe som jeg burde ha kvittet meg med for lenge siden, jeg tror jeg har gjort tingen for å gjøre det og jeg er glad :)

Lenke til kommentar
Vi drakk vin, cognac og glenfiddich også.

6545598[/snapback]

Huff, er det rart det gikk som det gikk. Synes selv det holder med å drekke øl og vodka i løpet av en kveld/natt. hvis det i tillegg bli jäger, rusbrus, vin, hns, bacardi og lignende blir det som oftes elgelokking

 

Øl+Vin=Fin

Øl+sprit=Sjit

Vin+Øl=Bøll

Vin+sprit=sjit

Sprit+øl=bøll

Sprit+vin=fin

 

Huskeregle som ikke funker :grin:

Lenke til kommentar

/cockslap Flaringo, Google.com , Loc Dogg, XeLix, Tdnoz, dioX, b-real, kfz, HMaster, stompen14, mini me, mortizz, RogerM, xantir`, Nemi2003, Ferr, Impetus90, Lord^, AllColer, chills, magikern, Cutthroat Bill, N*, Hewitt, Sondre^^, gurban, zigg_, Maxopp, Firesky, stian-, andiss, BazeLaze, PepsiCo, complexity, E.T, tyrann, Spellbound, djrabbit88, squabbish, P-in-P, Kadmium, fudun, AFireInside, WoWgamer72, Warlord Nazdreg, sull, GrandMa, Dark Archon, Pakkis, miZtiNk, Overdox, Hemulen89, noseh, minialeks, j0pp, ZerBox, mp7,5racing, catblade_2, Lokiboki, ersa, Knudix, ilstang, Dûrval-tur, bfisk, kpolberg, HalTan, stianiquniez, Steina, ^fmj, Atmozpheric, XENiTiS, apollox, EDB, skate4life, Ashmantle, mrdanger, jstrandl, Sundiver, xHT, Sword_Mas, CAT-scan, kRYTEC, MicrolaXx, ELF, lnostdal, KristianP, bamsefar, morten_s, AimAr, deleder, Daagah, Blue, joffar

 

God natt :fun:

Lenke til kommentar
/cockslap Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Flaringo, Google.com , Loc Dogg, XeLix, Tdnoz, dioX, b-real, kfz, HMaster, stompen14, mini me, mortizz, RogerM, xantir`, Nemi2003, Ferr, Impetus90, Lord^, AllColer, chills, magikern, Cutthroat Bill, N*, Hewitt, Sondre^^, gurban, zigg_, Maxopp, Firesky, stian-, andiss, BazeLaze, PepsiCo, complexity, E.T, tyrann, Spellbound, djrabbit88, squabbish, P-in-P, Kadmium, fudun, AFireInside, WoWgamer72, Warlord Nazdreg, sull, GrandMa, Dark Archon, Pakkis, miZtiNk, Overdox, Hemulen89, noseh, minialeks, j0pp, ZerBox, mp7,5racing, catblade_2, Lokiboki, ersa, Knudix, ilstang, Dûrval-tur, bfisk, kpolberg, HalTan, stianiquniez, Steina, ^fmj, Atmozpheric, XENiTiS, apollox, EDB, skate4life, Ashmantle, mrdanger, jstrandl, Sundiver, xHT, Sword_Mas, CAT-scan, kRYTEC, MicrolaXx, ELF, lnostdal, KristianP, bamsefar, morten_s, AimAr, deleder, Daagah, Blue, joffar

 

God natt :fun:

6545624[/snapback]

er ikke alle der som har cock :whistle:

 

snakker ikke om meg selv

Lenke til kommentar
Ingenting er som å drømme seg bort i Opeth. Har vært jævlig fyllasjuk i hele dag, så jeg har bare chilla og hørt på Opeth i omtrent hele dag.

6545615[/snapback]

Man kan sitte en hel dag og faktisk ikke oppfatte at man bare har hørt på opeth en hel dag...er helt utrolig egentlig...intet annet band som jeg kan gjøre det med...er bare opeth :love:

 

Søren, jeg fikk post 80k i ett annet forum. Så slette noen en post så min ble post 79999 :(

I en tråd*

6545637[/snapback]

*gjesp*

Frister fryktelig å poste en STORT bilde med "nobody cares" men men ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Meget kjipt Bundy, meget kjipt.

 

Så akkurat V for Vendetta.

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Fan at jeg ikke fikk se trynet hannes onkli :hrm:

6545643[/snapback]

 

C55573~Hugo-Weaving-Posters.jpg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...