Bruker-33331 Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 mhm, i morgen skal jeg bære masse shit fra loftet. Og låven. yay ? Kanskje jeg finner min nintendo 64 Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Jeg skal egentlig holde meg våken så jeg kan sove hele bilturen i morgen. Men det orker jeg ikke. Natta! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Jeg skal egentlig holde meg våken så jeg kan sove hele bilturen i morgen. Men det orker jeg ikke. Natta! 6545567[/snapback] Hvorfor har du ikke energidrikke lett tilgjengelig? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Jeg kjedet meg i går natt og stakk på nachspiel klokken fire i morges. Der kverket jeg en del Jäger, Jack, Brandy, Carlsberg blant annet. Etter et par timer med hardkjør sammen med gjengen som allerede hadde konsumert store mengder alkohol, smalt det og jeg kom meg hjem på merkverdig hvis hvor jeg sovnet på badegulvet etter å ha spydd dassen full. Stod opp akkurat i tide til spurten på Champs Elysses i dag, så spilte jeg fotball i noen timer noe som viste seg å være det dummeste jeg kunne gjøre. Har holdt på å dø i hele dag, men nå kommer det seg. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Jeg kjedet meg i går natt og stakk på nachspiel klokken fire i morges. Der kverket jeg en del Jäger, Jack, Brandy, Carlsberg blant annet. Etter et par timer med hardkjør sammen med gjengen som allerede hadde konsumert store mengder alkohol, smalt det og jeg kom meg hjem på merkverdig hvis hvor jeg sovnet på badegulvet etter å ha spydd dassen full. Stod opp akkurat i tide til spurten på Champs Elysses i dag, så spilte jeg fotball i noen timer noe som viste seg å være det dummeste jeg kunne gjøre. Har holdt på å dø i hele dag, men nå kommer det seg. 6545582[/snapback] er det rart, jäger, jack og brandy passer vel ikke veldig bra sammen. *mimre om den gangen det ble en fin blanding av hb, gatorade, champagnebrus og hot'n'sweet* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Vi drakk vin, cognac og glenfiddich også. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2006 er det rart, jäger, jack og brandy passer vel ikke veldig bra sammen. 6545590[/snapback] Tja..aldri si aldri ^^ Det er rart at man kan fassinere seg over en person på en slik måte at man blir så blind egentlig. Jeg har vært opphengt i noe som jeg burde ha kvittet meg med for lenge siden, jeg tror jeg har gjort tingen for å gjøre det og jeg er glad Lenke til kommentar
embark Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Ingenting er som å drømme seg bort i Opeth. Har vært jævlig fyllasjuk i hele dag, så jeg har bare chilla og hørt på Opeth i omtrent hele dag. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Vi drakk vin, cognac og glenfiddich også. 6545598[/snapback] Huff, er det rart det gikk som det gikk. Synes selv det holder med å drekke øl og vodka i løpet av en kveld/natt. hvis det i tillegg bli jäger, rusbrus, vin, hns, bacardi og lignende blir det som oftes elgelokking Øl+Vin=Fin Øl+sprit=Sjit Vin+Øl=Bøll Vin+sprit=sjit Sprit+øl=bøll Sprit+vin=fin Huskeregle som ikke funker Lenke til kommentar
Tiidus Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 /cockslap Flaringo, Google.com , Loc Dogg, XeLix, Tdnoz, dioX, b-real, kfz, HMaster, stompen14, mini me, mortizz, RogerM, xantir`, Nemi2003, Ferr, Impetus90, Lord^, AllColer, chills, magikern, Cutthroat Bill, N*, Hewitt, Sondre^^, gurban, zigg_, Maxopp, Firesky, stian-, andiss, BazeLaze, PepsiCo, complexity, E.T, tyrann, Spellbound, djrabbit88, squabbish, P-in-P, Kadmium, fudun, AFireInside, WoWgamer72, Warlord Nazdreg, sull, GrandMa, Dark Archon, Pakkis, miZtiNk, Overdox, Hemulen89, noseh, minialeks, j0pp, ZerBox, mp7,5racing, catblade_2, Lokiboki, ersa, Knudix, ilstang, Dûrval-tur, bfisk, kpolberg, HalTan, stianiquniez, Steina, ^fmj, Atmozpheric, XENiTiS, apollox, EDB, skate4life, Ashmantle, mrdanger, jstrandl, Sundiver, xHT, Sword_Mas, CAT-scan, kRYTEC, MicrolaXx, ELF, lnostdal, KristianP, bamsefar, morten_s, AimAr, deleder, Daagah, Blue, joffar God natt Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 /cockslap Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Flaringo, Google.com , Loc Dogg, XeLix, Tdnoz, dioX, b-real, kfz, HMaster, stompen14, mini me, mortizz, RogerM, xantir`, Nemi2003, Ferr, Impetus90, Lord^, AllColer, chills, magikern, Cutthroat Bill, N*, Hewitt, Sondre^^, gurban, zigg_, Maxopp, Firesky, stian-, andiss, BazeLaze, PepsiCo, complexity, E.T, tyrann, Spellbound, djrabbit88, squabbish, P-in-P, Kadmium, fudun, AFireInside, WoWgamer72, Warlord Nazdreg, sull, GrandMa, Dark Archon, Pakkis, miZtiNk, Overdox, Hemulen89, noseh, minialeks, j0pp, ZerBox, mp7,5racing, catblade_2, Lokiboki, ersa, Knudix, ilstang, Dûrval-tur, bfisk, kpolberg, HalTan, stianiquniez, Steina, ^fmj, Atmozpheric, XENiTiS, apollox, EDB, skate4life, Ashmantle, mrdanger, jstrandl, Sundiver, xHT, Sword_Mas, CAT-scan, kRYTEC, MicrolaXx, ELF, lnostdal, KristianP, bamsefar, morten_s, AimAr, deleder, Daagah, Blue, joffar God natt 6545624[/snapback] er ikke alle der som har cock snakker ikke om meg selv Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 (endret) Søren, jeg fikk post 80k i ett annet forum. Så sletta noen en post så min ble post 79999 I en tråd* Endret 24. juli 2006 av Bundy Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Søren, jeg fikk post 80k i ett annet forum. Så sletta noen en post så min ble post 79999 I en tråd* 6545637[/snapback] huff, da er livet ditt uten mening? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2006 Ingenting er som å drømme seg bort i Opeth. Har vært jævlig fyllasjuk i hele dag, så jeg har bare chilla og hørt på Opeth i omtrent hele dag. 6545615[/snapback] Man kan sitte en hel dag og faktisk ikke oppfatte at man bare har hørt på opeth en hel dag...er helt utrolig egentlig...intet annet band som jeg kan gjøre det med...er bare opeth Søren, jeg fikk post 80k i ett annet forum. Så slette noen en post så min ble post 79999 I en tråd* 6545637[/snapback] *gjesp* Frister fryktelig å poste en STORT bilde med "nobody cares" men men Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Meget kjipt Bundy, meget kjipt. Så akkurat V for Vendetta. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Fan at jeg ikke fikk se trynet hannes onkli Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Jeg er så lei meg 6545644[/snapback] Why? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Jeg er så lei meg 6545644[/snapback] https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=294920&hl= Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Meget kjipt Bundy, meget kjipt. Så akkurat V for Vendetta. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Fan at jeg ikke fikk se trynet hannes onkli 6545643[/snapback] Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 http://imagecache2.allposters.com/images/pic/MMPH/C55573~Hugo-Weaving-Posters.jpg Ville se at han tok av seg maska i filmen da. Ho kjerringa sa at han ikke hadde øyer og greier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg