Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Såså. Var bare fem år gammel. Husker bare smerten de gangene jeg beveger skulderen for fort.

6545142[/snapback]

 

Huff. Jeg grøsser... Velvel. Jeg har ikke opplevd så mye ekstrem fysisk smerte...

 

 

 

Kanskje det som er inni er verre? :p

6545149[/snapback]

 

Vanskelig å avgjøre. Mye gjør vondt.

Lenke til kommentar
Samme her. Føler ikke at jeg er helt utlært for å si det sånn.

6545144[/snapback]

kompis av meg som nå har bestemt seg for å studere i tyskland neste år... eneste setningene som hang igjen etter tysklærer Helmut var: "warum warum ist den bananen krum" og "alles geht scheiss wenn der affe geradelt am tisch"

føler at tredjespråksundervisningen i norsk skole er relativt lite effektiv...

Lenke til kommentar
Samme her. Føler ikke at jeg er helt utlært for å si det sånn.

6545144[/snapback]

kompis av meg som nå har bestemt seg for å studere i tyskland neste år... eneste setningene som hang igjen etter tysklærer Helmut var: "warum warum ist den bananen krum" og "alles geht scheiss wenn der affe geradelt am tisch"

føler at tredjespråksundervisningen i norsk skole er relativt lite effektiv...

6545189[/snapback]

Hihi, får håpe han får et litt bredere tysk vokabular etter et år i Tyskland.

Lenke til kommentar
kompis av meg som nå har bestemt seg for å studere i tyskland neste år... eneste setningene som hang igjen etter tysklærer Helmut var: "warum warum ist den bananen krum" og "alles geht scheiss wenn der affe geradelt am tisch"

føler at tredjespråksundervisningen i norsk skole er relativt lite effektiv...

6545189[/snapback]

 

 

Hahahaha! :!:

 

Brilliant. Det der klarer man seg lenge med.

Lenke til kommentar
fredrik, vi vet da det...alt er bare et spill her på forumet..hele driten her er bare et spill.

6545203[/snapback]

 

"You take the blue pill - the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill - you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes."

 

 

;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...