Liquid_Crystal Skrevet 6. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2006 weo folkens ^^ Noen som har lyst til å gjette hva slaks maskin jeg sitter på og hvor ny den er ^^ *bragging all over the place* Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2006 Skift sokker ofte btw. Altfor mange folk med hvite, skitne tennissokker som burde vært byttet ut for lenge siden. 6053250[/snapback] Der er jeg faktisk flink Skifter da sokker hver dag. De er svarte også, så møkka syntes ikke :!: Men nå skal jeg drikke et godt glass med melk, og spise noen gode brødblingser mens jeg ser på kassa. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2006 Skift sokker ofte btw. Altfor mange folk med hvite, skitne tennissokker som burde vært byttet ut for lenge siden. 6053250[/snapback] Seff. Skifter minst en gang om dagen. Dessuten har jeg BARE svarte sokker. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 6. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2006 Håper MacBook blir lansert snart Trenger bærbar til videregående. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 6. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2006 weo folkens ^^Noen som har lyst til å gjette hva slaks maskin jeg sitter på og hvor ny den er ^^ *bragging all over the place* 6053267[/snapback] Nei, men har veldig lyst til å se penisen din... ER den blitt lengre? Lenke til kommentar
Liquid_Crystal Skrevet 6. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2006 Håper MacBook blir lansert snart Trenger bærbar til videregående. 6053302[/snapback] Sitter på min kusines neeesten nye Ibook G4 weo folkens ^^Noen som har lyst til å gjette hva slaks maskin jeg sitter på og hvor ny den er ^^ *bragging all over the place* 6053267[/snapback] Nei, men har veldig lyst til å se penisen din... ER den blitt lengre? 6053303[/snapback] Fuck you (mod: vi kaller det self defence og ikke personangrep) Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 6. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2006 Fuck you (mod: vi kaller det self defence og ikke personangrep) 6053315[/snapback] "Vi kaller det Glimt i øyet!" Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 6. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2006 *Synge* I'm not a girl Not yet a woman All I need is time A moment that is mine While I'm in between *synge* 6053217[/snapback] Å, den er så fin. Nesten så jeg må se crossroads før jeg sovner. Lenke til kommentar
Seether Skrevet 6. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2006 Skift sokker ofte btw. Altfor mange folk med hvite, skitne tennissokker som burde vært byttet ut for lenge siden. 6053250[/snapback] Der er jeg faktisk flink Skifter da sokker hver dag. De er svarte også, så møkka syntes ikke :!: 6053272[/snapback] Deg liker vi. Skift sokker ofte btw. Altfor mange folk med hvite, skitne tennissokker som burde vært byttet ut for lenge siden. 6053250[/snapback] Seff. Skifter minst en gang om dagen. Dessuten har jeg BARE svarte sokker. 6053281[/snapback] Deg enda litt bedre Lenke til kommentar
Liquid_Crystal Skrevet 6. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2006 (endret) Glem det *krangle med maskin* Endret 6. mai 2006 av Liquid_Crystal Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 6. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2006 var nettop og så på Mission impossible 3 (vet ikke helt hvordan det skrives) Den var ikke sååå bra, men det var da verdt og se den. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2006 Så den å nettopp, helt ok underholdning. Bedre enn nr2. Uansett, jobb nå... Oppfør dere nå! Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 6. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2006 Nettopp ferdig med å se den jeg også. Grei nok. Du skrev det forresten riktig, snaxxor. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2006 Har bare sett moekka-filmer i det siste jeg Lenke til kommentar
Liquid_Crystal Skrevet 6. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2006 var nettop og så på Mission impossible 3 (vet ikke helt hvordan det skrives) Den var ikke sååå bra, men det var da verdt og se den. 6053424[/snapback] Enig, så den for en halvannen time siden. Man har liksom sett det før, men plottet var bra. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 6. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2006 Skift sokker ofte btw. Altfor mange folk med hvite, skitne tennissokker som burde vært byttet ut for lenge siden. 6053250[/snapback] Seff. Skifter minst en gang om dagen. Dessuten har jeg BARE svarte sokker. 6053281[/snapback] Deg enda litt bedre 6053410[/snapback] Okey, skal innrømme at jeg har noen hvite sokker som har blitt misfarget, men de lukter helt fint etter vask, og jeg bruker dem bare til trening! Forøvrig SKAL sokker skiftes minst en gang om dagen, og flere ganger hvis man er i mye aktivitet. Ingenting lukter verre enn tåfis, man er da human! Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 6. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2006 var nettop og så på Mission impossible 3 (vet ikke helt hvordan det skrives) Den var ikke sååå bra, men det var da verdt og se den. 6053424[/snapback] Enig, så den for en halvannen time siden. Man har liksom sett det før, men plottet var bra. 6053442[/snapback] var det noen folk der da? Tror det var 12 stk som så den når jeg og 3 kompiser til var der Trodde det ville være flere ettersom den hadde premiere i går. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 6. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2006 var nettop og så på Mission impossible 3 (vet ikke helt hvordan det skrives) Den var ikke sååå bra, men det var da verdt og se den. 6053424[/snapback] Enig, så den for en halvannen time siden. Man har liksom sett det før, men plottet var bra. 6053442[/snapback] var det noen folk der da? Tror det var 12 stk som så den når jeg og 3 kompiser til var der Trodde det ville være flere ettersom den hadde premiere i går. 6053511[/snapback] Var på premiere i går. 3 forestillingen elns. Var halvfull sal bare. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2006 haha! en kamerat av meg dreit seg litt ut :!: Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 6. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2006 Fløy et anbulanse helikopter rett over huset vårt, og landet et par hundre meter oppi her.. :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg