Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Herregud da, har du ikke egne rense-sett for føttene? Selv jeg har en tre-trinns rens for føtter. Først mykgjøring med fotbad - deretter en slags "maske" og til slutt en deilig fotkrem.

6053108[/snapback]

Er det deg joachim som blir bannet etter i en annen tråd her?

 

Hadde ikke forundret meg...

 

Du er deg selv lik da, Joachim :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Herregud da, har du ikke egne rense-sett for føttene? Selv jeg har en tre-trinns rens for føtter. Først mykgjøring med fotbad - deretter en slags "maske" og til slutt en deilig fotkrem.

6053108[/snapback]

Jeg kjeder meg. Hadde jeg virkelig villet rense føttene hadde jeg kjøpt ett sett. Doh! Har til og med ønsket meg det til bursdagen. Får lite pene føtter av å trene barbeint 2-3 ganger i uken nemlig. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
rense? føtter? :dontgetit:

6053124[/snapback]

stiller meg bak denne stubben... hvorfor i f. skal man rense føttene? er ikke sånn at man spiser med dem heller? :dontgetit:

Lenke til kommentar
rense? føtter? :dontgetit:

6053124[/snapback]

stiller meg bak denne stubben... hvorfor i f. skal man rense føttene? er ikke sånn at man spiser med dem heller? :dontgetit:

6053131[/snapback]

Fordi føttene blir tørre og får hard hud etter hvert. Du kan få inngrodde negler, liktorner og all slags ekkle greier om du ikke passer godt på føttene dine. Tross alt er du ganske avhengig av dem. Og fotsopp er major turn-off ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Fordi føttene blir tørre og får hard hud etter hvert. Du kan få inngrodde negler, liktorner og all slags ekkle greier om du ikke passer godt på føttene dine. Tross alt er du ganske avhengig av dem. Og fotsopp er major turn-off ;)

6053145[/snapback]

holder det ikke å dusje? hendene holder seg iallefall greit uten å måtte bruke masse peng på all slaks rare kremer og kurer :p

Lenke til kommentar
Lukter foetter bedre eller verre hvis de blir renset regelmessig, eller har det ingen effekt?

6053164[/snapback]

Selvfølgelig har det en effekt. Men selv ikke regelmessig rensing vil forhindre litt tåfis etter f.eks. 8 timer shopping :wee:

6053220[/snapback]

Hvorfor skulle det egentlig ha en effekt?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...