Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har nettopp bestilt powerball, fra mamoz.no

oysfaerg: har du det artig? :p

6542278[/snapback]

 

Oh yes... Selv om det etter 12500 RPM kjennes ut som om at arma detter av :p

6542300[/snapback]

Da jeg tok 13715 med min, trodde jeg den skulle rive istykker alle senene i hele armen min. Kjente det godt ja, men var verdt det :)

Lenke til kommentar

Dritt! Jeg ble lovt 100kr pr. time for sommerjobben, jeg får 80. Hurra! dessuten tar mamma barnebidraget for denne måneden, til tross for at hun har vært borte hele måneden og jeg har måttet bo hos bestemor, som jeg hjalp med ymse hus- og hagearbeid for å få bo der. Har hatt en ordentlig drittmåned, og hadde gledet meg til å komme hjem. Men neida, ting blir bare verre. Helvete!

Lenke til kommentar
Dritt! Jeg ble lovt 100kr pr. time for sommerjobben, jeg får 80. Hurra! dessuten tar mamma barnebidraget for denne måneden, til tross for at hun har vært borte hele måneden og jeg har måttet bo hos bestemor, som jeg hjalp med ymse hus- og hagearbeid for å få bo der. Har hatt en ordentlig drittmåned, og hadde gledet meg til å komme hjem. Men neida, ting blir bare verre. Helvete!

6542876[/snapback]

Aww, kjipt :nei:

Lenke til kommentar
Dritt! Jeg ble lovt 100kr pr. time for sommerjobben, jeg får 80. Hurra! dessuten tar mamma barnebidraget for denne måneden, til tross for at hun har vært borte hele måneden og jeg har måttet bo hos bestemor, som jeg hjalp med ymse hus- og hagearbeid for å få bo der. Har hatt en ordentlig drittmåned, og hadde gledet meg til å komme hjem. Men neida, ting blir bare verre. Helvete!

6542876[/snapback]

Hva med å konfrontere arbeidsgiver? Han vet godt han skal gi deg 100!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...