Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

God natt til brutality, XaTrIx, Casiraghi, Redline_, Lokiboki, christer-R, Lil-H, bfisk, Bjoernstad, Kaare_Jay, fUzZy^, jhj, BurTMastA, kewell79, EvoZ, SkyMarshall, olmaka, Saddlefall, eXploid, monzilla, Hub_lo, dimdal, ÖzzY, Marius E, Chris_LoX, zeeq, Mr_Razer, Po[wP]ow, EpziloN, arehei, Erlend_G, Lord^, _Evolution_, Spazz, Pelas, Steina, Tidus_hmm, LordjOX, drugis, sablabra, Matias, MuD, Skavhaug, Newt32, Ed Hunter, elveblest, magicus, -MISTER-, Überadri, nahojdat, ctv, Riggs, nad_power, fenris1979, jokkakim, Sneakerholic, Sebbe, sycho, kenroger, conspiracy, togr, skate4life, TAS, Griffin, Jove, Nestformann1, stiber, Fidel_Castro, Cutthroat Bill, PepsiCo, ptv-, DemonFudge, Mala, MobilKnut, nukers1234, yavel, Eysteinfd, Salemonsen, Luz, mushi, Chevelle, Islanbadsj, tu30r6, hsds, MRN, Allviteren, .:CyberMan:., Luzifer, Alfen92, 2ern, Went, Marvil, swanky, cecolon, Dubster, Nizzen, sigz, ExEsLayer, San_Lopez, burnedmind, a_m_e_s, tom watt, dofferneo, m_eide, Cirrrus, Freeky2k, eternal, kentsor, Zolrath, sindre2, h3nrik, karasjok, MItjmannen, aadnk, BanAnus, mads182, Eremal, superreven, NorThy, Loomy, Meendel, OMartin, Keworkian, wolfenkill, yodarcc, Flippy92, Ustedalen, Dewd, Thorvis, Mr.Devil, Per-Stian, klorin, St.Matias, Blackslash, lilleslem, EDB, Mith, masterboy, tamw, TaigaH, Hazard, Svankmajer, jh_, Autofil, olav1974, Gotos, water boy, wackee, Lungemannen, Coney, KiKKA, Snakebite^, Hodedeler, kvase, Looke, EviLEddiE, Zirco, baltakatt, drood, Lost1989, KompleX, jstrandl, bardd, LeeZarD, Ratleto, nazrm, ArcticOC, Traxco, rkg1000, Glasgrekar, stakkarn, Lisø, plague555, ath1337, Dr_VingTor, Stine, oleeid, Gainwardseifer, Pebino, Nattvette, Sundiver, joa92, Pedersen2005, switch1, pessimisten, Power-Z, Grimrevenger, LenniZ, kvikks, Freeman84, Nevnarion, Nichotin, stigos3000, snorreh, Kjobben, *Magnus* og Ciwie

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
leger og bilmekanikere ... kan faen ikke jobben sin!

6540083[/snapback]

ikke glem rørleggere!

6540136[/snapback]

 

Akta dig nu! :mad:

 

JÆVLA RØRLEGGERE JA! En kompis er VVS'r ... og han er et overprisa svin! (som jeg elsker)

 

Såklart skal man ta betalt. Synes igrunn rørlegger tjener altfor lite, jeg. Skulle hatt årslønn på mange, mange hundre tusen! :--))))))

 

Bare sånn for the record: Rørlegger gjør mye nyttig arbeid, som mange, mange andre yrker også gjør. Synes slike yrker, som kan redde samfunnet, fortjener bonuslønn for oppdrag som f.eks å redde Norges Bank (tror jeg) fra et helvete av en serverkræsj, da vannkjølingssystemet deres holdte på å ta kvelden, som et eksempel.

Endret av christer-R
Lenke til kommentar

god natt til deg også acoly3. legger meg selv.

 

 

god natt til brutality, XaTrIx, Casiraghi, Redline_, Lokiboki, christer-R, Lil-H, bfisk, Bjoernstad, Kaare_Jay, fUzZy^, jhj, BurTMastA, kewell79, EvoZ, SkyMarshall, olmaka, Saddlefall, eXploid, monzilla, Hub_lo, dimdal, ÖzzY, Marius E, Chris_LoX, zeeq, Mr_Razer, Po[wP]ow, EpziloN, arehei, Erlend_G, Lord^, _Evolution_, Spazz, Pelas, Steina, Tidus_hmm, LordjOX, drugis, sablabra, Matias, MuD, Skavhaug, Newt32, Ed Hunter, elveblest, magicus, -MISTER-, Überadri, nahojdat, ctv, Riggs, nad_power, fenris1979, jokkakim, Sneakerholic, Sebbe, sycho, kenroger, conspiracy, togr, skate4life, TAS, Griffin, Jove, Nestformann1, stiber, Fidel_Castro, Cutthroat Bill, PepsiCo, ptv-, DemonFudge, Mala, MobilKnut, nukers1234, yavel, Eysteinfd, Salemonsen, Luz, mushi, Chevelle, Islanbadsj, tu30r6, hsds, MRN, Allviteren, .:CyberMan:., Luzifer, Alfen92, 2ern, Went, Marvil, swanky, cecolon, Dubster, Nizzen, sigz, ExEsLayer, San_Lopez, burnedmind, a_m_e_s, tom watt, dofferneo, m_eide, Cirrrus, Freeky2k, eternal, kentsor, Zolrath, sindre2, h3nrik, karasjok, MItjmannen, aadnk, BanAnus, mads182, Eremal, superreven, NorThy, Loomy, Meendel, OMartin, Keworkian, wolfenkill, yodarcc, Flippy92, Ustedalen, Dewd, Thorvis, Mr.Devil, Per-Stian, klorin, St.Matias, Blackslash, lilleslem, EDB, Mith, masterboy, tamw, TaigaH, Hazard, Svankmajer, jh_, Autofil, olav1974, Gotos, water boy, wackee, Lungemannen, Coney, KiKKA, Snakebite^, Hodedeler, kvase, Looke, EviLEddiE, Zirco, baltakatt, drood, Lost1989, KompleX, jstrandl, bardd, LeeZarD, Ratleto, nazrm, ArcticOC, Traxco, rkg1000, Glasgrekar, stakkarn, Lisø, plague555, ath1337, Dr_VingTor, Stine, oleeid, Gainwardseifer, Pebino, Nattvette, Sundiver, joa92, Pedersen2005, switch1, pessimisten, Power-Z, Grimrevenger, LenniZ, kvikks, Freeman84, Nevnarion, Nichotin, stigos3000, snorreh, Kjobben, *Magnus* og Ciwie

 

før dere kommenterer det, så: ja, jeg sier god natt til meg selv ;)

Lenke til kommentar
Nei du det var fylla på bygda det da, et eller annet årstall tilbake. En eller annen fjott gjorde et eller annet, var ei dame involvert tror jeg, også braka det løs da veit du. Og da fikk han inn ei skikkelig hente jeg kjente gitt. Etter den smellen så måtte jeg bare melde pass, for nesa er FAEN danse meg så vondt i bli slått i at det er til å grine av.

 

Nei jeg er ikke noe slåsskjempe nei, men det hender man bare blir nødt. Hvis du ser på det stygge trynet min mor, far og gud gav meg - så har jeg rasert det litt med arr og hakk og nå skeiv nese. Haha, kommer sikkert til å se ut som en gærning når jeg får på meg 30år til. Så kos!

6540166[/snapback]

Jeg har 3 arr i ansiktet, skeiv rygg, og skeivt kragebein med en diger knekk på, skjev arm, osv osv. Jeg er kun 13, og jeg forventer et par arr etc til :innocent:

6540172[/snapback]

Ja viktig med slitasje ... hehe ... veit man er i bruk da vett! :thumbup:

Lenke til kommentar

ikke glem rørleggere!

6540136[/snapback]

 

Akta dig nu! :mad:

6540179[/snapback]

akter ikke å akte meg noe :p til og med seinfeld sier det... plumbers don't know what the hell they are doing...

6540187[/snapback]

FEIL! De vet hva de driver med det, de bare vet enda bedre at DU ikke vet det.

Noe som resulterer i mye dyre deler du ikke trenger, mange timer de ikke trenger bruke, mye penger du ikke behøvde bruke - og et slurvete møkkaresultat som holder akkurat lenge nok til at du ikke gidder plage rørleggern for dritarbeid lenger.

 

Men sånn er alle håndverkere som gir faen, og jeg har en kompis i ALLE yrker som forekommer på en bygge/anleggsplass - og de er ALLE noen svin. Det inkluderer selvfølgelig meg.

Lenke til kommentar
programfiler\steam... nei kankje ikke :\

 

kommer ikke inn på steampowered.com heller. virker som hele jævleskapen er nede

Rart. Jeg kommer inn på både steampowered.com, Steam og CS server. Så her er i vertfall alt normalt...

6540193[/snapback]

jeg kommer ikke inn på noe av det, så blir ikke noe cs på meg inatt nei :(

Lenke til kommentar

sykt varmt! alle 3 kattene ligger som slakta kyllinger på forskjellige plasser. kan ikke åpne terrassedøra nå, da hopper de over til terrassen til naboen, og i en terrasseleilighet er ikke det lurt siden det er ganske langt ned på sidene...

kanskje jeg setter på en film, så tar en dusj og sykler til kiwi....FAEN! når jeg skreiv nå kom jeg på at det er søndag! brenn i innerste helvete den som fant på å stenge butikker på søndager!

Lenke til kommentar
sykt varmt! alle 3 kattene ligger som slakta kyllinger på forskjellige plasser. kan ikke åpne terrassedøra nå, da hopper de over til terrassen til naboen, og i en terrasseleilighet er ikke det lurt siden det er ganske langt ned på sidene...

kanskje jeg setter på en film, så tar en dusj og sykler til kiwi....FAEN! når jeg skreiv nå kom jeg på at det er søndag! brenn i innerste helvete den som fant på å stenge butikker på søndager!

6540209[/snapback]

Ehehe, har du sett på klokka? :p

Lenke til kommentar
Det der skjønte jeg første gangen vi hadde en rørlegger i huset, forsåvidt ganske fett at mange er sånn. Hadde gjort nøykatig det samme hvis jeg hadde utdannlsen... er vel ikke lov å gjøre sånt selv, eller?

6540214[/snapback]

Jo hvis du kan jobben din, så er det bare å sette igang. Da gjerne svart. Eller hvis du jobber uten utdannelse i et rørlegger-firma og kan hente (eller stjele) ut deler billig fra delelageret. En kompis gjør det, og tjener grovt på metoden jeg beskrev. Men uansett overprising, så gjør han skikkelig arbeid da iallefall.

Lenke til kommentar
sykt varmt! alle 3 kattene ligger som slakta kyllinger på forskjellige plasser. kan ikke åpne terrassedøra nå, da hopper de over til terrassen til naboen, og i en terrasseleilighet er ikke det lurt siden det er ganske langt ned på sidene...

kanskje jeg setter på en film, så tar en dusj og sykler til kiwi....FAEN! når jeg skreiv nå kom jeg på at det er søndag! brenn i innerste helvete den som fant på å stenge butikker på søndager!

6540209[/snapback]

Ehehe, har du sett på klokka? :p

6540223[/snapback]

 

Kiwi åpner vanligvis klokka 7 da, så hadde tenkt å sykle ned da. er ikke vits å legge seg nå. både sent og varmt, og jeg veit at jeg fint klarer meg uten søvn ganske lenge så er ikke vits å legge seg nå.

Lenke til kommentar
programfiler\steam... nei kankje ikke :\

 

kommer ikke inn på steampowered.com heller. virker som hele jævleskapen er nede

Rart. Jeg kommer inn på både steampowered.com, Steam og CS server. Så her er i vertfall alt normalt...

6540193[/snapback]

blir ikke noe på meg inatt nei :(

6540207[/snapback]

 

:!:

 

:p

 

:sleep:

Lenke til kommentar
programfiler\steam... nei kankje ikke :\

 

kommer ikke inn på steampowered.com heller. virker som hele jævleskapen er nede

Rart. Jeg kommer inn på både steampowered.com, Steam og CS server. Så her er i vertfall alt normalt...

6540193[/snapback]

blir ikke noe på meg inatt nei :(

6540207[/snapback]

:!: :p:sleep:

6540253[/snapback]

:!:

 

nå kom jeg faktisk inn, kanskje det funker nå :hmm:

 

men nå er selvfølgelig ikke newtehuet her

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...