Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har skeiv nese ... leger og bilmekanikere ... kan faen ikke jobben sin!

6540083[/snapback]

finn deg en venstrehendt røver som kan slå den rett :)

6540088[/snapback]

Den høyrehendte røvern var opplevelse nok for meg!

6540092[/snapback]

Haha, hvordan skjedde dette? :tease:

6540138[/snapback]

Nei du det var fylla på bygda det da, et eller annet årstall tilbake. En eller annen fjott gjorde et eller annet, var ei dame involvert tror jeg, også braka det løs da veit du. Og da fikk han inn ei skikkelig hente jeg kjente gitt. Etter den smellen så måtte jeg bare melde pass, for nesa er FAEN danse meg så vondt i bli slått i at det er til å grine av.

 

Nei jeg er ikke noe slåsskjempe nei, men det hender man bare blir nødt. Hvis du ser på det stygge trynet min mor, far og gud gav meg - så har jeg rasert det litt med arr og hakk og nå skeiv nese. Haha, kommer sikkert til å se ut som en gærning når jeg får på meg 30år til. Så kos!

 

God natt, Acolyt3 :love:

Endret av SkyMarshall
Lenke til kommentar
Nei du det var fylla på bygda det da, et eller annet årstall tilbake. En eller annen fjott gjorde et eller annet, var ei dame involvert tror jeg, også braka det løs da veit du. Og da fikk han inn ei skikkelig hente jeg kjente gitt. Etter den smellen så måtte jeg bare melde pass, for nesa er FAEN danse meg så vondt i bli slått i at det er til å grine av.

 

Nei jeg er ikke noe slåsskjempe nei, men det hender man bare blir nødt. Hvis du ser på det stygge trynet min mor, far og gud gav meg - så har jeg rasert det litt med arr og hakk og nå skeiv nese. Haha, kommer sikkert til å se ut som en gærning når jeg får på meg 30år til. Så kos!

6540166[/snapback]

Jeg har 3 arr i ansiktet, skeiv rygg, og skeivt kragebein med en diger knekk på, skjev arm, osv osv. Jeg er kun 13, og jeg forventer et par arr etc til :innocent:

Endret av zeeq
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...